Weergegeven resultaten: 1 tot 3 van 3

Discussie: Bod te laag, hoogste bieder blijft onveranderd!

Gebruiker

Standaard Bod te laag, hoogste bieder blijft onveranderd!

Stel, het huidige bod staat op 1500 bij een veiling.
    Ik bied 1600 maar krijg een melding van: Bod te laag, hoogste bieder blijft onveranderd!
    Vervolgens staat het huidige bod op 1600, die geboden is door dezelfde bieder van het bod daarvoor.

Ook na een paar keer refreshen en weer een bod van 100 munten resulteert steeds maar weer in dezelfde melding met verhoging van het huidige bod.

Dus, wat gaat hier mis en doe ik fout?

Support Supp_Patje's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Omesticus Bekijk bericht
    Stel, het huidige bod staat op 1500 bij een veiling.
    Ik bied 1600 maar krijg een melding van: Bod te laag, hoogste bieder blijft onveranderd!
    Vervolgens staat het huidige bod op 1600, die geboden is door dezelfde bieder van het bod daarvoor.

Ook na een paar keer refreshen en weer een bod van 100 munten resulteert steeds maar weer in dezelfde melding met verhoging van het huidige bod.

Dus, wat gaat hier mis en doe ik fout?
    Beste,

Als het bod van de vorige speler hoger is als jou nieuw bod zal je overboden worden met 1 zilver, hoe hoog het bod is van de andere speler kan je niet zien. Stel de hoogste bieder vind het item 2000 zilverwaard en geeft dit als bod in Dan zal jou bieding van 1600 steeds overboden worden met 1 en blijft de vorige bieder de hoogste bieder tot jij over zijn bod heen gaat

Voor meer informatie kun je ook eens kijken op de Answers website van TRAVIAN op http://answers.travian.nl of op het algemeen forum in het vragen deel op http://forum.travian.nl/forumdisplay.php?22-Vragen

Hopelijk heb ik je hierbij voldoende geïnformeerd.
    Mocht je nog vragen hebben hoor ik dat graag.

Met vriendelijke groet,
    Patje|Support

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

Met iets minder uitleg: Het bod wat je doet is een MAXIMUM bod.
    Een item dat op 10 zilver staat waar jij op biedt met 1500 zilver, schiet niet direct naar 1500, maar naar het maximum bod van de huidige bieder + 1 zilver.
    Voorbeeldje:
    Huidige bod = 10 zilver
    Max bod huidige bieder = 100 zilver
    Jij biedt 1500 zilver.
    Nieuwe bod = 101 zilver.

Totdat iemand 1501 zilver biedt, blijf jij de hoogste bieder, want iemand die 200 biedt zal automatisch jouw + 1 eroverheen krijgen, dus 201 zilver wordt dan jouw nieuwe bod.
    Laatst gewijzigd door Muchacho NL : 25-10-2013 om 10:37
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Regels voor berichten