Weergegeven resultaten: 1 tot 6 van 6

Discussie: lintjes

Gebruiker

Standaard lintjes

Beste mensen

ik heb gisteren een nieuw account gemaakt en (romein) en ik dacht bij mij zelf : laat ik maar eens een klimmerslintje gaan halen

nu heb ik binnen een dag van 2 pop ben ik naar 106 gegaan en er staat niks op dit is de score bord trouwens (Voor nu dan)

1. * 170
    2. * 160
    3. * 136
    4. * 126
    5. * 123
    6. * 123
    7. * 109
    8. * 105
    9. * 98
    10. * 94
    ? *

Bij mij staat er een vraagteken maar hoe zou dat kunnen

ik snap het eerlijk gezegd niet meer waarom staat er bij mij een vraag teken want ik sta nu al een dag te vroeg anders zou ik allang in de top staan

Mvg Caesare
    Laatst gewijzigd door CM_Sledge : 09-10-2013 om 03:01 Reden: ingame namen verwijderd

Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding

Standaard

Beste ceasare,

Het noemen van namen is niet toegestaan maar je kaart een goed punt aan waar veel speler een denkfout maken.
    de ranking heeft niet te maken met je persoonlijke pop groei, al werkt dat mee,
    het gaat om je groei in ranking, 160 pop is niet hetzelfde als 160 punten stijgen in de klimmers lijst.
    De vraagteken voor je naam is voor mij een raadsel, ik vermoedt dat het systeem die weglaat in werkelijke berekeningen omdat
    de wisselingen zo snel gaan dat het de top 10 anders niet goed weergeeft.
    Ook heeft het vaak met je eigen updated zijn van je browser te maken of t wissen van cookies.
    Voor verdere hulp verzoek ik je je probleem te zenden ingame via igm aan support, via het forum hebben we geen mogenlijkheid jou specifieke vraag omtrent je account te bekijken.

mvg sledge
    Laatst gewijzigd door CM_Sledge : 09-10-2013 om 03:07

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Gebruiker

Standaard ...

ja, ik begrijp wel dat het met ranken meetelt maar het groot meeren deel is voor het pop en van 2 naar 100 binnen een dag zou ik in principe wel in rank 1 moeten staan en ik heb nu pop 150 binnen 2 dagen dus ik snap eerlijk gezegd niet wat er aan de hand is ik heb mozilla firefox geprobeerd , internet explore , google chrome ook geupdate niks werkte maar mijn broer heeft ook een account en daar kan hij wel zijn rank zien ook al stopt hij met het spel en gaat hij met mij samen spelen

dus ik snap het eerlijk gezegd niks van....

Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding

Standaard

Beste ceasare,

Nogmaals, doe je melding ingame want we kunnen hier alleen maar speculeren en niet nakijken of er inderdaad iets niet klopt.

MVg
    sledge

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door caesare Bekijk bericht
    ja, ik begrijp wel dat het met ranken meetelt maar het groot meeren deel is voor het pop en van 2 naar 100 binnen een dag zou ik in principe wel in rank 1 moeten staan en ik heb nu pop 150 binnen 2 dagen dus ik snap eerlijk gezegd niet wat er aan de hand is ik heb mozilla firefox geprobeerd , internet explore , google chrome ook geupdate niks werkte maar mijn broer heeft ook een account en daar kan hij wel zijn rank zien ook al stopt hij met het spel en gaat hij met mij samen spelen

dus ik snap het eerlijk gezegd niks van....
    Nee, 150 pop stijgen in 2 dagen is NIET voldoende voor Rank 1 zeker niet als er mensen in de rest van de week 300 pop stijgen... want om Rank 1 te staan moet je het hoogst aantal plaatsen gestegen zijn, niet het hoogst aantal populatie.
    In jouw voorbeeld is de nummer 1 170 plaatsen in de lijst gestegen, en niet 170 pop gegroeid.
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Gebruiker xz04k's schermafbeelding

Standaard

De nummer 1 stijgt dikwijls 600-1200 rangen, dus ik vermoed dat de crux er bij jou in zit dat je niet genoeg gestegen vent voor een lintje.
    MET PENSIOEN!

Regels voor berichten