Pagina 6 van 13 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 tot 60 van 128

Discussie: Forumbeleid

Ontwaakte mummie iemand999's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xz04k Bekijk bericht
    Ja, dat is de oplossing! Misschien is stoppen met de crew een oplossing dan? Want zolang je crew bent heb je bepaalde verantwoordelijkheden en daarmee komt dus ook het afleggen van verantwoording.

Zo, dat was mijn bijdrage. Nu gaat dit verduivelse forum weer op delete.
    Ik vind dat even verder moet lezen, mijn naam valt er wordt gelijk een bak stront op me gelost waar de honden geen brood van lusten. Ik wil problemen met beide handen aanpakken maar niet er niet serieus mee omgegaan wordt.

Btw, Svennie stop met stoken. Jij hebt geen serieuze intentie om crew te worden dus ga ergens anders lopen spammen.

Gebruiker Bartic's schermafbeelding

Standaard

Ik kan me goed herinneren dat een collega van me ooit eens solliciteerde voor een crew functie. Maar voordat je ook maar deel mag uitmaken van de Crew moet je een hoop papierwerk tekenen, zodat ze je verantwoordelijk kunnen houden voor mocht je bepaalde dingen lekken over het mechanisme binnen de crew. Klopt dit of was het zuiver fictie?

Gebruiker Tyl's schermafbeelding

Standaard

Bartic, je moet een verklaring ondertekenen dat je vertrouwelijke zaken voor je houdt, een NDA (of geheimhoudingsverklaring). En dat is niet zo gek. Ik zie bijv als FA e-mail adressen, IP-adressen, etc, dus het is ter bescherming van iedereen hier dat ik heb verklaard dat ik die niet ga verkopen of zo

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xz04k Bekijk bericht
    Daar is gelijk enige wrijving. Als je veel post, zijn er meer post waarvoor je een berisping kan krijgen. Daarnaast wordt een kritische houding soms ook 'beloond' met een berisping.
    Tja, in mijn geval werkte dat niet zo. Ik heb ruim voordat ik moderator werd ook een aantal keren kritiek geuit over het forumbeleid. En ik had voor ik moderator werd zeker meer posts dan jij nu hebt, en toch slechts 1x een waarschuwing gehad
    Laatst gewijzigd door Tyl : 15-10-2013 om 21:51
    S1 2009-2010 Tyl (Pink); S2 2010-2011 Ghost (MUG); S1 2010-2011 Vainqueur (7); TC4 2011-2012 Charlie Sheen (BAZEN); TC7 2012 Pink (F&F);
    TS4 2012-2013 SevenOfNine (Violence); TS2 2013 Bazinga! (NOES!); TS6 2013-2014 Unchained (Kermis); TS1 2014 Katy Perry (Dirty)

Gebruiker Koen's schermafbeelding

Standaard

Dat is omdat zx04k pas net een nieuw forumaccount heeft. Als je de posts van radagast erbij optelt, kom je op wat meer uit.
    Vansinnes | Tjap Tjoy | SniPerX | Belastingdienst | Beau ter Ham | Makar
    Zoef de Haas | Ben de Biel | Doofenshmirtz | Hades

2e plaats Forummer van het jaar 2012 | 2e plaats Gezelligste Forummer 2013 | 2e plaats Beste Aanvaller 2016 | 2e plaats Beste Farmer 2016 | 2e plaats Grootste Spammer 2016

Gebruiker

Standaard

Draadjes necro! hoera!(nouja, 10 dagen)

Is het misschien een idee om enkele actieve forum gebruikers(zowel critici, oud-crew en gewoon gezellige spammers) in een soort van Raad van Toezicht-achtige structuur te zetten? Op die manier kan je een vinger aan de pols houden bij de Crew, en is er voor mensen met kritiek of problemen ook een ander front om zich te kunnen beklagen over de zaak in kwestie. Sleutel is natuurlijk wel dat de RvT puur adviserend is, en dus geen Mods aan de kant kan zetten ofzo.

En het verlaagd de kans op publieke moddergooi taferelen op een mod, zoals nu 't geval is.
    The Dj - Doctor Q - Honey - nsane
    Life - Fruitig - MUG - Tumulti

Standaard

En wie houdt er toezicht op de raad van toezicht?

Verdraagzaamheid is het hoogste gebod
    en wie dat niet eert die schoppen we rot.
    John O'Mill

Gebruiker Akkie's schermafbeelding

Standaard

Dat is dan natuurlijk onze Tosha

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tosha Bekijk bericht
    En wie houdt er toezicht op de raad van toezicht?
    Het is een wisselwerking hè Op het moment dat de RvT alleen maar onzin als feedback aanlevert, zal het effect op de mods minder worden. En het is natuurlijk alleen maar een middel om serieuzere zorgen om een nette manier te communiceren.

Het is natuurlijk maar een idee, om wrijving te verminderen op een manier die niet direct de mods te kakken zet.

MH_V-Lord
    Guest

Standaard

Neem van mij aan dat dat niet werkt.

Wanneer een crew-lid iets post kunnen er 3 dingen gebeuren. Of je snapt het, of je snapt het niet, maar wat vaker gebeurd is dat dingen gelezen worden op een bepaalde manier, wat eigenlijk anders bedoelt word. Denk daar maar eerst over na voordat je iets terug post.

Iemand van de crew, wil iedereen helpen. Dat in zijn/haar eigen tijd. Met andere woorden vrijwillig dus. Het zijn mensen, dus kunnen wel eens een foutje maken. Echter borduren sommige spelers zich dan steeds op dat foutje en niet naar alle goede dingen die ze gedaan hebben. Dat gedeelte veroorzaakt wel eens frustratie, waardoor er weer (fel) word terug gereageerd. Actie = reactie = reactie = = = = = .

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Supp_V-Lord Bekijk bericht
    Neem van mij aan dat dat niet werkt.

Wanneer een crew-lid iets post kunnen er 3 dingen gebeuren. Of je snapt het, of je snapt het niet, maar wat vaker gebeurd is dat dingen gelezen worden op een bepaalde manier, wat eigenlijk anders bedoelt word. Denk daar maar eerst over na voordat je iets terug post.

Iemand van de crew, wil iedereen helpen. Dat in zijn/haar eigen tijd. Met andere woorden vrijwillig dus. Het zijn mensen, dus kunnen wel eens een foutje maken. Echter borduren sommige spelers zich dan steeds op dat foutje en niet naar alle goede dingen die ze gedaan hebben. Dat gedeelte veroorzaakt wel eens frustratie, waardoor er weer (fel) word terug gereageerd. Actie = reactie = reactie = = = = = .
    Als een post op meerdere manieren kan worden opgevat, is dit vaak vanwege (bewuste) onduidelijkheid binnen het onderwerp in kwestie. Als je er voor kiest om die onduidelijkheid in je posts te houden, dan moet je ook bereid zijn om het te verdedigen tegen kritiek. En hoewel jullie het allemaal vrijwillig doen, moet je ook niet vergeten dat je een hoop aanzien en respect krijgt in ruil voor verantwoordelijkheid.

En juist een RvT kan die eerste 'stap' in je actie = -actie opvangen. Als iemand onterecht zeikt, hoort de mod dit niet en ontstaat er niet de geïrriteerde reactie. En als het geen onzin is, kan een RvT dit een stuk volwassener en beschaafder brengen dan een normale bezoeker die wellicht boos is.

Ten slot, volgens mij is dit een discussie-topic, geen 'ja vs. nee' gebeuren, alles is feedback en suggestie, geen aanval.

Regels voor berichten