Pagina 3 van 13 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 tot 30 van 128

Discussie: Forumbeleid

Ontwaakte mummie iemand999's schermafbeelding

Standaard

Ik ga hier verder niet op in, er kan niet normaal gereageerd worden door menig persoon dus ik ga hier mijn tijd niet langer aan voldoen.

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Wat ik me wel afvraag hè, denken jullie nou nog steeds dat er iets met zulke topics of posts worden gedaan? Dat de halve crew lame is is alom bekend en word volgens mij zelfs door de oudcrew gezegd. Wel zie ik 2 nieuwe aanwinsten de afgelopen tijd (v-lord en Domi) die zeker een toegevoegde waarde zijn. Als ze niet gehersenspoeld worden enzo :O

Als jullie echt een signaal af willen geven moet iedereen gewoon tegelijk stoppen met hier op et het forum te komen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker

Standaard

Ik denk eerder dat er een bepaald beeld is van de crew en dat wij ook niet echt een kans krijgen het tegendeel te bewijzen. Er worden goede dingen gezegd hier, in mijn ogen, maar een reactie als: "Jongens, dit heeft toch geen zin, crew zal er toch niks mee doen" zal niet helpen een goede discussie op gang te brengen. Als er eenmaal een negatief beeld is van iemand, is dat heel moeilijk voor die persoon dat nog te veranderen.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlaxXx Bekijk bericht
    Wat ik me wel afvraag hè, denken jullie nou nog steeds dat er iets met zulke topics of posts worden gedaan? Dat de halve crew lame is is alom bekend en word volgens mij zelfs door de oudcrew gezegd. Wel zie ik 2 nieuwe aanwinsten de afgelopen tijd (v-lord en Domi) die zeker een toegevoegde waarde zijn. Als ze niet gehersenspoeld worden enzo :O
    Ik denk inderdaad dat er iets mee gedaan wordt.
    Niet altijd, maar als je lang genoeg zeurt en zaagt dan gebeurt er wel iets mee. Zo zijn de forumrichtlijnen al vaker aangepast, niet steeds met aankondiging (foei!), maar ze zijn wel aangepast geweest.

Ook moet je maar eens naar een emailadres (van een admin fzo) een mail sturen, dan wordt je serieuzer genomen dan hier op het AF wat te zeiken over dit en dat.

En jouw post Blaxxx, helpt zeker niet mee. Maar ik begrijp je wel, ik heb hetzelfde gevoel als jou, ongeveer dan toch.

Gebruiker Tyl's schermafbeelding

Standaard

De afgelopen tijden hebben we meerdere klachten ontvangen over het gebruik van afbeeldingen in posts. Naar aanleiding daarvan hebben we als forumleiding dit probleem besproken.
    Wij hebben het idee dat het posten van een plaatje zonder verder te reageren op de discussie de grootste ergernis opwekt. Daarom hebben we als forumcrew afgesproken dat we mensen die alleen een plaatje posten, vriendelijk vragen om ook aan de discussie deel te nemen. De pm die Andreas heeft gekregen was een dergelijk verzoek.
    Daarnaast wekken grote plaatjes meer ergernis op dan kleine plaatjes. Mensen die een groot plaatje posten kunnen daarom een verzoek krijgen om een dergelijk plaatje in spoilertags te plaatsen. Dit scheelt veel gescroll voor mensen die niet in dergelijke grapjes geïnteresseerd zijn.

Zoals Dominique al aangaf horen we graag jullie mening over dergelijke plaatjes, en over het beleid wat we hebben afgesproken. We zijn blij met dit topic, zolang er op een normale manier gecommuniceerd wordt.
    Is het onzin om zo paal en perk te stellen aan de wildgroei van plaatjes, of is het toch wel fijn als het aantal plaatjes zonder verdere aanvulling op de lopende discussie gewoon toegestaan worden?
    S1 2009-2010 Tyl (Pink); S2 2010-2011 Ghost (MUG); S1 2010-2011 Vainqueur (7); TC4 2011-2012 Charlie Sheen (BAZEN); TC7 2012 Pink (F&F);
    TS4 2012-2013 SevenOfNine (Violence); TS2 2013 Bazinga! (NOES!); TS6 2013-2014 Unchained (Kermis); TS1 2014 Katy Perry (Dirty)

Voormalig Forum Admin FA_Yurg's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fluxie Bekijk bericht
    Ik wil ook wel graag verduidelijking over het spambeleid, maar eigenlijk is dit mooi neergeschreven in de forumrichtlijnen van ex-admin Acid.

Misschien zou het wel leuk zijn moesten Yurg en Tyl een nieuwe wind door de forumcrew kunnen blazen. "De moderators hebben het laatste woord in het bepalen wat spam is en wat niet, en of iets beledigend is of niet." tegen dat zinnetje kunnen wij nooit concurreren. ook tegen "Spam kan zijn (maar is niet gelimiteerd tot)" hebben we geen verhaal in te brengen. en zo kan alles spam worden. ik zou zelfs moderator durven worden om andere moderators te berispen op overmatig gebruik van modbreaks ofzo... hee, ik heb toch het laatste woord in het bepalen van spam
    dat is wel een beetje overdreven uiteraard en ik ga het niet echt doen.
    Sommige formuleringen van de forumrichtlijnen zijn bewust zo genoteerd. Het stuk Spam kan zijn (maar is niet gelimiteerd tot) wat jij zonet al noemde is hier een goed voorbeeld van. Het is namelijk onmogelijk om alle vormen van spam hierin op te nemen.

Ik zou wel graag willen proberen om zoveel mogelijk onduidelijkheden te verbeteren. Hierbij zouden we jullie help ook kunnen gebruiken. Geef aan wat onduidelijk is en dan kunnen wij proberen dit te verbeteren. Zo maken we samen een beter en gezelliger forum.
    http://traviankroew.nl/dump/logo-tl.png
    Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    De afgelopen tijden hebben we meerdere klachten ontvangen over het gebruik van afbeeldingen in posts. Naar aanleiding daarvan hebben we als forumleiding dit probleem besproken.
    Wij hebben het idee dat het posten van een plaatje zonder verder te reageren op de discussie de grootste ergernis opwekt. Daarom hebben we als forumcrew afgesproken dat we mensen die alleen een plaatje posten, vriendelijk vragen om ook aan de discussie deel te nemen. De pm die Andreas heeft gekregen was een dergelijk verzoek.
    Daarnaast wekken grote plaatjes meer ergernis op dan kleine plaatjes. Mensen die een groot plaatje posten kunnen daarom een verzoek krijgen om een dergelijk plaatje in spoilertags te plaatsen. Dit scheelt veel gescroll voor mensen die niet in dergelijke grapjes geïnteresseerd zijn.

Zoals Dominique al aangaf horen we graag jullie mening over dergelijke plaatjes, en over het beleid wat we hebben afgesproken. We zijn blij met dit topic, zolang er op een normale manier gecommuniceerd wordt.
    Is het onzin om zo paal en perk te stellen aan de wildgroei van plaatjes, of is het toch wel fijn als het aantal plaatjes zonder verdere aanvulling op de lopende discussie gewoon toegestaan worden?
    Spoiler
    Laatst gewijzigd door Tyl : 07-10-2013 om 20:32 Reden: groot plaatje dus spoiler van gemaakt

Sinds 05/04/2016 op Travianpensioen.
    Zireael

Gebruiker svenie's schermafbeelding

Standaard

Ik vind persoonlijk dat plaatjes een leuke toevoeging aan posts kunnen geven.
    En doe het zelf ook graag. ^^

Maar ik kan me ook inzien dat mensen zich eraan storen.
    Misschien is het dan wel een idee om inderdaad met spoilers te werken.
    Met hele grote plaatjes is dat zeker een oplossing, als je 5 mega plaatjes op een rij hebt kan ik snappen dat sommige "niet plaatjes lovers" zich er erg aan irriteren.

Mja kleine plaatjes met tekst erbij hoeven niet in een spoiler vind ik, denk dat de mods dit ook wel een grens vinden waar ze zichzelf goed in kunnen vinden.

Al ben ik wel die spoiler tag vergeten al, staat die ook in dat menuutje boven het bericht wat ik nu typ?

Gebruiker Tyl's schermafbeelding

Standaard

Die spoilertag is heel eenvoudig, je zet [spoiler] voor het plaatje en [/spoiler] erachter. Ik heb het even gedaan bij die post van Andreas boven jou, en Andreas beseft wel dat ie de volgende keer dat zelf moet doen neem ik aan
    S1 2009-2010 Tyl (Pink); S2 2010-2011 Ghost (MUG); S1 2010-2011 Vainqueur (7); TC4 2011-2012 Charlie Sheen (BAZEN); TC7 2012 Pink (F&F);
    TS4 2012-2013 SevenOfNine (Violence); TS2 2013 Bazinga! (NOES!); TS6 2013-2014 Unchained (Kermis); TS1 2014 Katy Perry (Dirty)

Gebruiker Wittekind's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yurg Bekijk bericht
    Ik zou wel graag willen proberen om zoveel mogelijk onduidelijkheden te verbeteren. Hierbij zouden we jullie help ook kunnen gebruiken. Geef aan wat onduidelijk is en dan kunnen wij proberen dit te verbeteren. Zo maken we samen een beter en gezelliger forum.
    wat is er dan gedaan met de feedback van een topic gestart door een zeker crewlid een paar maanden geleden? niks zichtbaars in ieder geval...
    OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), ...

Status: Random wat knallen...

Regels voor berichten