Pagina 2 van 13 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 tot 20 van 128

Discussie: Forumbeleid

Gebruiker

Standaard

Hoi! Je mag hier geen modacties bespreken. Tevens mag je geen privéberichten op het forum gooien. De juiste manier om dit te bespreken, was om een van de mods te mailen.

Maar goed, ontopic: Er is een verschil tussen de gegeven 'waarschuwing' en een echte waarschuwing.
    Wat je nu kreeg kan je zien als een vriendelijk berichtje om je op de hoogte te houden van bepaalde veranderingen. Het zou natuurlijk niet fair zijn om dit meteen keihard af te straffen. Daarom begrijp ik ook niet echt waarom jullie nu zo negatief zijn tegen één bepaalde mod, terwijl hij slechts goede bedoelingen had.

Persoonlijk denk ik dat het forum niet dood zal bloeden als we posts met alleen maar een plaatje verwijderen. De eerste keer als je een plaatje ziet, is het nog wel grappig. De tweede keer is het 'mweh' en daarna wordt het alleen maar vervelender. Ik hoop dat met het verdwijnen van dit soort posts het niveau weer iets omhoog gaat

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paulusking Bekijk bericht
    het is idd allemaal een beetje overdreven met die mods... laat ons toch lekker lullen...
    Je kan altijd naar het slowchattopic gaan!
    And this just feels like spinning plates

Gebruiker BobDeBouwer's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lightsun Bekijk bericht
    Hoi! Je mag hier geen modacties bespreken. Tevens mag je geen privéberichten op het forum gooien. De juiste manier om dit te bespreken, was om een van de mods te mailen.

Maar goed, ontopic: Er is een verschil tussen de gegeven 'waarschuwing' en een echte waarschuwing.
    Wat je nu kreeg kan je zien als een vriendelijk berichtje om je op de hoogte te houden van bepaalde veranderingen. Het zou natuurlijk niet fair zijn om dit meteen keihard af te straffen. Daarom begrijp ik ook niet echt waarom jullie nu zo negatief zijn tegen één bepaalde mod, terwijl hij slechts goede bedoelingen had.

Persoonlijk denk ik dat het forum niet dood zal bloeden als we posts met alleen maar een plaatje verwijderen. De eerste keer als je een plaatje ziet, is het nog wel grappig. De tweede keer is het 'mweh' en daarna wordt het alleen maar vervelender. Ik hoop dat met het verdwijnen van dit soort posts het niveau weer iets omhoog gaat

Wil niet lullig doen hoor tegen jou, want vind jou echt 1 van de weinige prima mods, maar ik stuur die Ginger draak wel 10x een berichtje maar krijg nooit een reactie.
    Prins Pils - Chico de Lama - Doofenshmirtz.

Beste Nieuwkomer Award (2013/2014): Bob de bouwer

Gebruiker

Standaard

Red_Dragon is dan ook geen mod. De topicstarter had dit beter eerst met iemand999 kunnen bespreken. Eventueel kon hij ook naar de forumadmins gaan.

Mjah, ik begrijp wel dat jullie er van balen, maar zoals ik in dit topic zelf ook al las, in sommige topics wordt er echt veel gespamd: plaatje op plaatje op plaatje. Dat is voor een handjevol bezoekers leuk, maar voor de rest vrij irritant. Het is echt niet dat we wereldvreemd zijn en zoveel mogelijk manieren zoeken om een paar mensen te pesten :')
    And this just feels like spinning plates

Gebruiker svenie's schermafbeelding

Standaard

Er zijn nog maar een handjevol bezoekers..

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pasevski Bekijk bericht
    Actie = Reactie zeggen ze wel eens..
    Inderdaad, ik heb dat inderdaad wel eens vaker( fout) gelezen.

Maar als je graag een natuurkundige wet quote doe het dan goed.
    Actie = MIN reactie.

Gebruiker

Standaard

Heb jij dat slowchattopic wel eens bekeken?
    07-09-2013, 20:20
    7 september, dat is tegen dat jij dit leest een maand geleden dat iemand daar iets postte.
    Niet erg een succes als je het mij vraagt en een hopeloze poging om mensen daarheen te krijgen zodat ze op andere forumdelen minder spammen.

Red_Dragon is dan ook geen mod. De topicstarter had dit beter eerst met iemand999 kunnen bespreken. Eventueel kon hij ook naar de forumadmins gaan.

Mjah, ik begrijp wel dat jullie er van balen, maar zoals ik in dit topic zelf ook al las, in sommige topics wordt er echt veel gespamd: plaatje op plaatje op plaatje. Dat is voor een handjevol bezoekers leuk, maar voor de rest vrij irritant. Het is echt niet dat we wereldvreemd zijn en zoveel mogelijk manieren zoeken om een paar mensen te pesten :')
    Ja, plaatje op plaatje op plaatje is irritant. En ik vind tekst na tekst na tekst irritant, ga je nu ook tekst verwijderen en waarschuwingen voor geven?
    Het is nogal makkelijk om even aan dat wieltje te draaien aan je muis zodat je dat plaatje niet meer ziet... Het gaat tenslotte niet om een plaatje dat in je geheugen gegrift blijft.
    En moest het je interesseren:
    Gebruikersinstellingen
    My settings
    My account
    Wijzig opties
    Weergaveopties discussies
    Toon afbeeldingen => uitvinken.

Je kan dus zelf kiezen om plaatjes te zien of niet
    Als je het uitzet zie je enkel een linkje naar het plaatje...

Gebruiker Koen's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BigSecret Bekijk bericht
    Ik stuur die Ginger draak wel 10x een berichtje maar krijg nooit een reactie.
    Maak kennis met Red Dragon! Je niet te woord staan, dat is het enige waar ze in uitblinkt.
    Vansinnes | Tjap Tjoy | SniPerX | Belastingdienst | Beau ter Ham | Makar
    Zoef de Haas | Ben de Biel | Doofenshmirtz | Hades

2e plaats Forummer van het jaar 2012 | 2e plaats Gezelligste Forummer 2013 | 2e plaats Beste Aanvaller 2016 | 2e plaats Beste Farmer 2016 | 2e plaats Grootste Spammer 2016

Gebruiker Wittekind's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koen Bekijk bericht
    Maak kennis met Red Dragon! Je niet te woord staan, dat is het enige waar ze in uitblinkt.
    Niet zo negatief doen over de crew, die hebben het beste met je voor en doen er ook alles aan om je tevreden te houden
    (of in ieder geval hun maandelijks gratis goud op te eisen)

crew hier is gewoon slecht bezig, net als het hele spelletje.... uitzonderingen zoals Lightsun daargelaten... Maar de rest heb je voor de middag niks aan en na de middag nog minder (om over de avonturen nog maar niet te spreken).
    OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), ...

Status: Random wat knallen...

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fluxie Bekijk bericht
    Ik wil ook wel graag verduidelijking over het spambeleid, maar eigenlijk is dit mooi neergeschreven in de forumrichtlijnen van ex-admin Acid.

Misschien zou het wel leuk zijn moesten Yurg en Tyl een nieuwe wind door de forumcrew kunnen blazen. "De moderators hebben het laatste woord in het bepalen wat spam is en wat niet, en of iets beledigend is of niet." tegen dat zinnetje kunnen wij nooit concurreren. ook tegen "Spam kan zijn (maar is niet gelimiteerd tot)" hebben we geen verhaal in te brengen. en zo kan alles spam worden. ik zou zelfs moderator durven worden om andere moderators te berispen op overmatig gebruik van modbreaks ofzo... hee, ik heb toch het laatste woord in het bepalen van spam
    dat is wel een beetje overdreven uiteraard en ik ga het niet echt doen.

maar over dat plaatje van andreas...

raar dat een plaatje dan wordt verwijderd omdat er geen tekst bijstaat.
    ik denk dat memes uitdrukken hoe je denkt over een bepaalde zaak en dat je het niet duidelijker kan uitleggen dankzij zo'n plaatje. dat is ook het succes van al die memes: dat ze zo herkenbaar zijn.
    Voor de verandering ben ik het een keer met je eens en vind ik dat je het prachtig verwoord hebt. Ja, dat verbaast mij ook.

Met name deze "forumrichtlijn" vind ik veel te vaag en te open omschreven. En eigenlijk staat er gewoon: alles wat moderators storend vinden mogen ze om die reden verwijderen. En dat verschilt per mens. Als forumgebruiker is er geen enkele houvast om zelf te kunnen zien wanneer een bericht als "storend" zal worden beschouwd.
    Het is ook de forumrichtlijn waar ik zelf het meeste moeite mee heb. Persoonlijk heb ik meer geprobeerd om een discussie die dreigde te veel off topic te gaan zonder het verwijderen van de vorige berichten weer vriendelijk de goede kant op te sturen. Dit werkte niet, maar leidde juist tot discussie.

Wat betreft die plaatjes... Ik denk dat ik me daar minder aan stoor dan anderen. Maar echt grote plaatjes of 5 mensen achter elkaar die het nodig vinden weer een popcornvreter te plaatsen, mja, beetje storend vind ik dat wel. En opnieuw krijg je dan de discussie: welk plaatje mag wel, welk plaatje mag niet? Maar net als tekst kun je ook plaatjes plaatsen die gewoon onzinnig zijn. (Wat is onzinnig? Ja, we blijven in het vage taalgebruik.) Daarom hadden we ook gekozen voor: plaatje + tekst en bij groot plaatje met spoiler.

Het lijkt mij wel goed om hierover te discussieren. Ik zou liefst zien dat er wat "spam" betreft een iets duidelijkere omschrijving komt. Het is onmogelijk om iedereen tevreden te houden, maar we zouden toch op z'n minst voor meer duidelijkheid moeten kunnen zorgen?

En ik ben juist heel nieuwsgierig naar hoe jullie denken over die plaatjes? Wel of niet storend? Of maken ze het forum juist levendiger? Zijn er plaatjes waar jullie je aan storen? Wat voor plaatjes zijn dat?
    Is het misschien een idee om dit topic samen te voegen met
    http://forum.travian.nl/showthread.php?t=41907
    (Forum: feedback)

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pasevski Bekijk bericht
    Volgens mij is dat al gebeurt doordat 1 persoon het veroorzaakt. Actie = Reactie zeggen ze wel eens..
    Ik kreeg zo'n zelfde PB van Lightsun, dus je conclusie is weer eens te snel getrokken.
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Regels voor berichten