Pagina 18 van 47 EersteEerste ... 8161718192028 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 171 tot 180 van 470

Discussie: Golden Awards

Gebruiker 7up's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Ik denk op cijfers die binnen Omerta vast wel zullen rouleren, mbt het aantal troepen in Kermis
    Zoveel kunnen ze nog niet weten of ben ik nu naief Denk eerder omdat Kermis 1e staat en zij 2e dat de de nummer 1 vaker kan tegenvallen als de verwachtingen hoog zijn dan een nummer 2. Denk dat dat het gevoel is waar hij op doelt dat denk ik in iedergeval waarom mensen Kermis 'overschat' vinden, terwijl je er eigenlijk nog geen zinnig woord over kan zeggen.

Gebruiker vinicio's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svenie Bekijk bericht
    Mja je weet nooit natuurlijk, misschien is die leider van Kermis wel een ongelofelijke noob en gaat ie de hele dag in het reuzenrad spelen ofzo.
    Zolang ik maar een gondel met jou mag delen
    s6 2013: Het Reuzenwratje | Speed eind 2013: Gargoylish| Speed begin 2014: I am THE DEMON WOLF! | S1 2014: Vaerminos

Gebruiker Tyl's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 7up Bekijk bericht
    Zoveel kunnen ze nog niet weten of ben ik nu naief
    Je bent naief, maar dat is wel schattig hoor ik zou er vanuit gaan dat er best veel bekend is. Die ene gast die een paar weken geleden wat gedoe gaf op de chat en zo, die heeft vast wat lopen spelen in GT en wat getallen doorgegeven. Gelukkig is dat inmiddels verouderde info.
    S1 2009-2010 Tyl (Pink); S2 2010-2011 Ghost (MUG); S1 2010-2011 Vainqueur (7); TC4 2011-2012 Charlie Sheen (BAZEN); TC7 2012 Pink (F&F);
    TS4 2012-2013 SevenOfNine (Violence); TS2 2013 Bazinga! (NOES!); TS6 2013-2014 Unchained (Kermis); TS1 2014 Katy Perry (Dirty)

Gebruiker 7up's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Je bent naief, maar dat is wel schattig hoor ik zou er vanuit gaan dat er best veel bekend is. Die ene gast die een paar weken geleden wat gedoe gaf op de chat en zo, die heeft vast wat lopen spelen in GT en wat getallen doorgegeven. Gelukkig is dat inmiddels verouderde info.
    En zoveel troepenaantallen zijn er ook weer niet voorbij gekomen ^^ maar we gaan het zien

Gebruiker Tyl's schermafbeelding

Standaard

Hoogste tijd voor weer een lijstje (ik weet alleen heel veel niet in te vullen...)

Beste speler:
    Beste alliantie: Peace
    De beste teamspeler:
    Allynoob: Tamme?
    Beste leider:
    Meest overschatte alliantie: Omertá
    Meest onderschatte alliantie: Roulette
    Meest overschatte speler: Nsane
    Meest onderschatte speler: Reuzenradje
    Met wie zou zeker graag in een alliantie zitten: de planners van Peace, als ze wat vaker zouden plannen :P
    Met wie zou je zeker niet graag in een alliantie zitten: egoistische spelers die def van buurtjes voor zichzelf houden
    Mooiste speler naam: Nee een kata
    Mooiste alliantie naam: Roulette
    Dikste wannabe in de server:
    Mooiste actie van de server: Openingsnacht Peace tegen Tummie
    Wie gaat de grootste fout maken:
    Beste simmer: Pouw
    Beste aanvaller:
    Beste verdediger:
    Beste farmer:
    Met wie zou je graag een spreekwoordelijk beschuitje eten: ik zou hier haye invullen als hij gisteren mijn naam had ingevuld
    Wie haalt het einde van de server niet: 20 procent cooler met zijn vele goudgebruik
    Leukste forumgebruiker:
    S1 2009-2010 Tyl (Pink); S2 2010-2011 Ghost (MUG); S1 2010-2011 Vainqueur (7); TC4 2011-2012 Charlie Sheen (BAZEN); TC7 2012 Pink (F&F);
    TS4 2012-2013 SevenOfNine (Violence); TS2 2013 Bazinga! (NOES!); TS6 2013-2014 Unchained (Kermis); TS1 2014 Katy Perry (Dirty)

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenan & Kel Bekijk bericht
    de reden dat ik Kermis overschat vindt is puur een gevoelskwestie...ik zeg niet dat jullie slecht zijn,vindt jullie hier en daar wat overschat worden.
    Iedereen roept hier dat kermis de overschatte ally is maar jij vindt dat ze op dit forum overschat worden. Gekkie!
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker Reivaxx's schermafbeelding

Standaard

Beste speler: Hier kan ik nog niet zoveel nuttigs zeggen naar mijn mening
    Beste alliantie: Omertà en Peace
    De beste teamspeler: Schaapje
    Allynoob: Emquis
    Beste leider: Hitpot Zelin en Los Locos
    Meest overschatte alliantie: Peace en Kermis
    Meest onderschatte alliantie: Roulette
    Meest overschatte speler: Nsane
    Meest onderschatte speler: Boo
    Met wie zou zeker graag in een alliantie zitten: Met m'n dual, onze Roulette-buur, een paar Tumulti spelers en nog 'n paar anderen
    Met wie zou je zeker niet graag in een alliantie zitten: Sommige overlopers (niet Red Bull)
    Mooiste speler naam: Speedy Gonzales
    Mooiste alliantie naam: Peace
    Dikste wannabe in de server: Die overlopers waarmee ik niet in de ally wil zitten
    Mooiste actie van de server: Openingsnacht van Peace op Tumulti, waarbij m'n oude account hard werd aangepakt
    Wie gaat de grootste fout maken: Dat zal de toekomst uitwijzen
    Beste simmer: Pouw
    Beste aanvaller: Nog te vroeg naar m'n mening
    Beste verdediger: Idem dito als hierboven
    Beste farmer: Rousey
    Met wie zou je graag een spreekwoordelijk beschuitje eten: Tyl en Schaapje
    Wie haalt het einde van de server niet: Degene die het in z'n hoofd haalt ons aan te vallen

Leukste forumgebruiker: Kruijk, Tyl en M!ep
    S1 : Back Off - HT!
    S5 : Hercules - Olympus // S1 : Mickey Mouse - Disney // S5 : Dynamo - Omertà // S1 : Katy Perry - DIRTY! // S4 : Crazy Monkey - Violence // S7 : Simba - Feniks // S6 : Unchained - Kermis
    Beste Nieuwkomer Award : Crazy Monkey, 3e (18,8%)

Gebruiker

Standaard

Grappig dat men hier een hele discussie start over dat iemand Kermis als overschat ziet. Als je hier komt om een objectieve en goed doordachte analyse van de server te kunnen aanschouwen ben je aan het verkeerde adres. Er zijn genoeg andere lijstjes waar niets van klopt, wat maakt het uit?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oscardebest Bekijk bericht
    Er zijn genoeg andere lijstjes waar niets van klopt, wat maakt het uit?
    Aangezien dit 'eigen mening' is, zijn er geen foute en juiste antwoorden

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oscardebest Bekijk bericht
    Grappig dat men hier een hele discussie start over dat iemand Kermis als overschat ziet. Als je hier komt om een objectieve en goed doordachte analyse van de server te kunnen aanschouwen ben je aan het verkeerde adres. Er zijn genoeg andere lijstjes waar niets van klopt, wat maakt het uit?
    Inderdaad, men ziet mij toch ook geen amok maken omdat sommigen mij niet bij "Beste Leider" plaatsen, terwijl iedereen in feite wel weet dat ik daar hoor te staan.

Voor de rest zou dat, in mijn ogen, niet slim zijn geweest om een oorlog te starten met een andere partij dat zich in een ander gewest bevind zo op het moment dat PEACE begon te lopen op Vio. De vegen zijn dan nog van dien aard dat standaard def al vaak genoeg is om te blokken, de TV's hebben nog niet het gewenste niveau en het merendeel van de vegen zou ook maar zo'n 500 rammen hebben op dat moment.

Soit voor de rest blijft mijn lijstje gewoon min of meer onveranderd op de "main punten" als toen ik het in het begin had geplaatst.

Beste alliantie : Kermis (qua kwaliteit) & Omertà (als geheel)
    Beste Leider : LL
    Meest overschatte alliantie : Tummi
    Meest onderschatte alliantie : Lock
    Los Locos / Lucky Loser : Leider Omertà, Rage! & Muppets.

Rage! & Omertà : Beste Travian.nl alliantie van het jaar 2012, 2013 & 2014.
    The eagle : Zinvolste Forumer 2014.
    Los Locos : De Travianner Award 2014 & Volgende server beter award 2016.

Regels voor berichten