Pagina 99 van 148 EersteEerste ... 4989979899100101109 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 981 tot 990 van 1472

Discussie: TS6 Talk

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gohf046 Bekijk bericht
    VC heb ik nooit ontkent daar stoor ik me ook niet aan en die mag je gerust noemen. Wat me echter mateloos stoort is dat BIA en Phoenix continue genoemd worden terwijl echt 0,0 met die allianties van doen hebben.

Misschien dat de leiding/spelers van VC onderling contact hebben met elkaar. Dat zou prima kunnen maar aangezien ik niet in VC zit kan ik daar niet over oordelen.

Kap btw met dat ontzettend zielige gemekker over "kampioen blokken bouwen blabla" Noem mij maar 1 alliantie die geen blok bouwt....Daarnaast zijn wij in principe anti-blokvorming(def allianties reken ik daar niet onder) maar inderdaad ook wij hebben wel eens een blok gevormd, wie niet ?

Wow jij bent een zuurpruim zeg!

Ik beantwoord de vraag van Bloodnofsky met mijn voorliefde voor een oorlog tegen Lock!

Vervolgens krijg ik naar mijn kop geslingerd dat dat niet kan en mag want ze zijn al in een oorlog...
    (zou een lekker makkelijke manier zijn trouwens om echte confrontaties uit de weg te gaan zeg!

Dus ik leg nog uit dat het de partijen alleen gelijk zal trekken als wij Lock & Co gaan aanvallen...

Komen er vervolgens Lock'ers die doen alsof hun neus bloedt, schreeuwend om bewijzen... Dus ik lever netjes die bewijzen

En kijk met wat voor aanvallende en haatdragende reactie je dan weer terug komt. Neem gewoon een keer je ongelijk, zou je sieren

Verder maakt het niet uit hoe je het draait of keert, mijn persoonlijke voorkeur voor een volgende oorlog mag helder zijn, liever gister dan vandaag. Nu alleen nog mijn alliantie meekrijgen

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Squirly Bekijk bericht
    Wow jij bent een zuurpruim zeg!

Ik beantwoord de vraag van Bloodnofsky met mijn voorliefde voor een oorlog tegen Lock!

Vervolgens krijg ik naar mijn kop geslingerd dat dat niet kan en mag want ze zijn al in een oorlog...
    (zou een lekker makkelijke manier zijn trouwens om echte confrontaties uit de weg te gaan zeg!

Dus ik leg nog uit dat het de partijen alleen gelijk zal trekken als wij Lock & Co gaan aanvallen...

Komen er vervolgens Lock'ers die doen alsof hun neus bloedt, schreeuwend om bewijzen... Dus ik lever netjes die bewijzen

En kijk met wat voor aanvallende en haatdragende reactie je dan weer terug komt. Neem gewoon een keer je ongelijk, zou je sieren

Verder maakt het niet uit hoe je het draait of keert, mijn persoonlijke voorkeur voor een volgende oorlog mag helder zijn, liever gister dan vandaag. Nu alleen nog mijn alliantie meekrijgen
    Beter kijk je je eigen reacties even terug maat, wie is hier nou de zuurpruim ? Daarnaast geef ik je toch gewoon gelijk mbt VC ?

Mag je mij direct ook vertellen wie er nooit aan blokvorming doen ? Oorlog is altijd goed daar is dit spel immers voor bedoeld! Maar een alliantie aanvallen die al in oorlog verkeerd...tja laat ik het zo zeggen mijn speelwijze is het niet
    Viva Lock!

Gebruiker twintig procent cooler's schermafbeelding

Standaard

Altijd mooi, die mensen die ineens doen alsof hun neus bloedt om stoerder over te komen.. maar tegelijk wel triest om op die manier te moeten liegen om jezelf beter te voelen.. zegt genoeg over jou als persoon

Mijn deffers zaten een tijdje terug in VC en als sitter van hun heb ik al eens een tijdje terug de officiele alliantievorming tussen VC en Lock gekopieerd uit het alliantie historie van VC en gekopieerd naar dit forum. Niks geen onder water gedoe - maar gewoon een officiele travian alliantie. Dit heeft er wel toe geleid dat mijn deffers gekicked werden uit VC - maar dat terzijde. Daarnaast kregen ze AM's om BIA en Phoenix niet meer aan te vallen, omdat ze gezamenlijke acties gingen doen tegen Anony.

VC en Lock hebben een alliantie gesloten. 07.11.13 21:48

Lijkt me dus vrij duidelijk hoe alles zit. Dat jij zelf pretendeert niet op de hoogte te zijn, dat moet je verder zelf weten, maar daar breng je verder niemand mee op een dwaalspoor. Lock is een kampioen blokkenbouwen en het zal mij persoonlijk deugd doen om die blokkentoren omver te blazen. Iets met oud zeer, zoals Miep al aangaf
    als je lock daadwerkelijk kent weet je dat ze wel eens spelen met hulp van 1 def ally, maar nooit een block zouden bouwen dat zo groot is als jij nu in onze schoenen probeert te schuiven, alleen als we echt niet anders konden omdat er tegen een enorme overmacht gevochten werd, bouwden wij een block. dit was het geval tegen skype(poging tot, mislukt) en VIOLENCE, en het is meer een compliment richting voornamenlijk VIOLENCE dat we dit toen nodig achtten.

Dit is compleet anders dan wat kermis lijkt te doen, van tevoren zulke blokken vormen dat ze al met een enorme overmacht staan in elke oorlog.. ga je vervolgens op lock lopen terwijl deze al in oorlog is, dan ben je namens mij al je respect verloren.

Phoenix is nooit onze defally geweest, sterker nog: als je spies had gehad in phoenix, of alleen al ogen op dit forum( http://forum.travian.nl/showthread.p...=1#post1117011 ), dan had je gezien dat we al een paar keer phoenix hebben mogen opvangen, of zelf wat phoenixers aangevallen hebben. met BIA gebeurd dit minder, maar het komt voor, dat het minder gebeurd kan aan de ligging van de spelers liggen.
    Laatst gewijzigd door twintig procent cooler : 07-12-2013 om 23:42
    http://forum.travian.nl/image.php?type=sigpic&userid=309378&dateline=13374  75713

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gohf046 Bekijk bericht
    Maar een alliantie aanvallen die al in oorlog verkeerd...tja laat ik het zo zeggen mijn speelwijze is het niet
    Zou wel lekker makkelijk zijn he! In oorlog gaan met een B-alliantie om te voorkomen dat je oorlog hoeft te voeren met een alliantie als Omerta of Kermis en intussen dus gewoon lekker rustig verder kan spelen terwijl je af en toe een aanval uitvoert op een alliantie die relatief gezien weinig terug (kan) doe(t)/(n).

Ik heb overigens maar 1 server gespeeld tegen Lock 20% en dat was afgelopen S4. Daarin had Lock niet alleen binnen het eigen gewest een def ally, maar vonden ze het ook nog prettig om allianties te sluiten met 2 andere gewesten, zodat ze met 3 gewesten op 1 gewest konden lopen. Dat lijkt me een aardig overtreffende trap van blok bouwen, dat zul je wel met mij eens moeten zijn.

Je hebt absoluut gelijk dat jullie niet de enige alliantie zijn die blokken bouwen en dat is deze server niet anders. Kijk bijv maar naar Peace & Tumulti en ook Kermis heeft absoluut bondgenoten. Het is niet dat ik vind dat daar iets mis mee is. Waar ik over viel, is echter dat jij beweert / doet alsof Lock nooit van die grote blokken zou bouwen, terwijl mijn ervaring met Lock toch echt compleet anders is

Overigens had ik helemaal geen zin om een discussie over blokken te voeren, dus hopelijk is die bij deze dan ook klaar. Ik wilde gewoon alleen een antwoord geven op de vraag van Bloodnofsky: "Wie biedt?!"

Laten we eens zien of andere mensen nog iets anders te bieden hebben dan Kermis vs Lock

Gebruiker

Standaard

Zou wel lekker makkelijk zijn he! In oorlog gaan met een B-alliantie om te voorkomen dat je oorlog hoeft te voeren met een alliantie als Omerta of Kermis en intussen dus gewoon lekker rustig verder kan spelen terwijl je af en toe een aanval uitvoert op een alliantie die relatief gezien weinig terug (kan) doe(t)/(n).

Ik heb overigens maar 1 server gespeeld tegen Lock 20% en dat was afgelopen S4. Daarin had Lock niet alleen binnen het eigen gewest een def ally, maar vonden ze het ook nog prettig om allianties te sluiten met 2 andere gewesten, zodat ze met 3 gewesten op 1 gewest konden lopen. Dat lijkt me een aardig overtreffende trap van blok bouwen, dat zul je wel met mij eens moeten zijn.

Je hebt absoluut gelijk dat jullie niet de enige alliantie zijn die blokken bouwen en dat is deze server niet anders. Kijk bijv maar naar Peace & Tumulti en ook Kermis heeft absoluut bondgenoten. Het is niet dat ik vind dat daar iets mis mee is. Waar ik over viel, is echter dat jij beweert / doet alsof Lock nooit van die grote blokken zou bouwen, terwijl mijn ervaring met Lock toch echt compleet anders is

Overigens had ik helemaal geen zin om een discussie over blokken te voeren, dus hopelijk is die bij deze dan ook klaar. Ik wilde gewoon alleen een antwoord geven op de vraag van Bloodnofsky: "Wie biedt?!"

Laten we eens zien of andere mensen nog iets anders te bieden hebben dan Kermis vs Lock
    Ik krijg al wat noob fakes binnen van een gast uit kermis alsook een IGM met een dreigende toon erbij :" Je mag gokken of je def verdelen" Dit heeft wel tot enige hilariteit geleid op ons account aangezien het overduidelijk fakes zijn. Fake dan niet

We hebben wel eens een blok gebouwd hoor zoals mijn dual al hierboven uitlegt. Maar in principe ben ik daar fel op tegen. Als de tegenpartij het echter ook doet kan me het geen moer meer schelen, dan is veel geoorloofd om te winnen

Zou wel lekker makkelijk zijn he! In oorlog gaan met een B-alliantie om te voorkomen dat je oorlog hoeft te voeren met een alliantie als Omerta of Kermis en intussen dus gewoon lekker rustig verder kan spelen terwijl je af en toe een aanval uitvoert op een alliantie die relatief gezien weinig terug (kan) doe(t)/(n)
    Joh als je het zo schets heb je gelijk het houd natuurlijk een keer op, maar jij weet ook wel dat we anony niet daarom hebben aangevallen. En wil je oorlog met ons? prima joh, maar wacht ff een weekje dan zijn wij wel klaar met Anony.
    Laatst gewijzigd door Gohf046 : 08-12-2013 om 00:05
    Viva Lock!

Gebruiker svenie's schermafbeelding

Standaard

Roulette vs Kermis

Gebruiker

Standaard

Alhoewel ik de kans zo goed als nihil acht dat er ook daadwerkelijk een keer van komt zou dat wel een mooie strijd zijn.
    Viva Lock!

Gebruiker steilish's schermafbeelding

Standaard

dus een ally die in oorlog is aanvallen mag niet.... ik zeg een slimme actie om zo een tegenstander van de kaart te spelen.

kies je momenten goed en je werk is al half gedaan
    NLX 2006: Lightbringer | NLX 2007: ProGamer | NLX 2008: DeBelgjes | S3 2008: Ralgar
    NLX 2009: Antirokker | S2 2009: Antirokker | NLX 2010: LostRokker | NLX 2013: Cry Wolf
    S6 2013: BHMS | NLX 2014: DeZwareJongens | COMX 2014²: HanSolo | NLX 2014|2015: Vlammetjes |

Gebruiker bloodnofsky's schermafbeelding

Standaard

Kermis Vs Omerta lijkt mij toch wel een hele leuke.
    Ken van beide allianties niet veel spelers, maar heb vertrouwen in dat ze s'nachts wel opblijven enzo.
    Bloodnofsky||GraveDigger||Kazziman||Lyncx||Dirk Hartog||Pannenkoek||Netflix&Chill||pennezak
    VC||Bermuda||Lock 2.0||Walküre||Hollywood||VOC||Uprising||Heil||Uprising
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spanje Bekijk bericht
    Glesto heeft ongelijk

Gebruiker

Standaard

En of het een slimme actie is om op een alliantie te lopen die al in oorlog is. Het is ook een heel slimme actie om met 10 andere allianties te lopen, dat wordt het winnen van een oorlog ineens heel makkelijk. Je kan je alleen wel afvragen of het leuk is om op zulke manieren oorlogen te winnen.

Het wordt tijd dat Roulette en Outlawzz het op gaan nemen tegen Kermis. Men blijft maar doorsimmen daar in ZW, en ik denk dat deze samenstelling de leukste oorlog op zal leveren. Voor intergewestelijke oorlogen is het nu nog een beetje vroeg.

Pagina 99 van 148 EersteEerste ... 4989979899100101109 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten