Pagina 100 van 148 EersteEerste ... 50909899100101102110 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 991 tot 1.000 van 1472

Discussie: TS6 Talk

Gebruiker

Standaard

Ik heb LOCK ook al op allianties zien lopen die in oorlog zijn. Dus ik zou het goedkeuren!!

Gebruiker

Standaard

Dat zijn dan persoonlijke acties die ook zonder die oorlog zouden zijn gebeurd. Wij hebben nog nooit een aanvalsactie gedaan op een alliantie die al in oorlog was.

Gebruiker vinicio's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gohf046 Bekijk bericht
    Wel knap dat je zo uit je nek kan lullen...kom aub met bewijzen dan van IGM's of dergelijke. Dit is pure propaganda. Ook te zien aan het feit dat je doelbewust Roulette weglaat bij Kermis...zwak hoor.

En je kunt praten als brugman maar een alliantie aanvallen die al in oorlog is is gewoon laf.
    bewust weglaten / propaganda? volgens mij gewoon oorzaak van jullie eigen regeling totaan artes..

Verder zie ik net zoveel aanvallen van VC als van Lock op Anony. Waarschijnlijk zelfs meer..

Een alliantie die nog even Anony gaat helpen, ondanks de schade die gedaan is, kan dus geen kwaad. Dat Kermis hiervoor genoemd wordt, vind ik niet gek: in NW horen alle allianties die een degelijke grootte hebben al bij Lock, of ze dit nou toegeven of niet. Hetzij door defleveringen, hetzij door NAV's. Heel NO is al in oorlog, en zoals ik hierboven al lichtjes aangaf mag een deel van ZW Lock ook niet aanvallen. ZO is vrij ver weg voor hulp.

Dat Lock-leden hier gaan verkondigen dat ze al in oorlog zijn en dat Kermis er daarom niet tegen zou moeten strijden, brengt dan weer een glimlach op m'n gezicht. Zeker na het zien van sommige topleden binnen Lock, snap ik ook wel dat ze er niet op zitten te wachten dat ze er een redelijk gelijke strijd van wordt gemaakt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oscardebest Bekijk bericht
    Dat zijn dan persoonlijke acties die ook zonder die oorlog zouden zijn gebeurd. Wij hebben nog nooit een aanvalsactie gedaan op een alliantie die al in oorlog was.
    Dus ik krijg hierbij een vrijbrief om aantal persoonlijke acties uit te gaan voeren?
    s6 2013: Het Reuzenwratje | Speed eind 2013: Gargoylish| Speed begin 2014: I am THE DEMON WOLF! | S1 2014: Vaerminos

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vinicio Bekijk bericht
    Verder zie ik net zoveel aanvallen van VC als van Lock op Anony. Waarschijnlijk zelfs meer..
    Jij zit niet in Anony. Jij ziet dus niet alle aanvallen. Jij ziet alleen wat je krijgt doorgestuurd, en dat is vrij weinig omdat je geen banden hebt met Anony. Wel in je rol blijven hé. Maar als VC dan zoveel op Anony loopt vraag ik mij af waarom zij niet in de top 10 aanvallers van de week staan.

in NW horen alle allianties die een degelijke grootte hebben al bij Lock, of ze dit nou toegeven of niet.
    Het wordt met de dag leuker. Welke allianties zijn er vandaag bij ons 'blok' bijgekomen?

Gebruiker

Standaard

bewust weglaten / propaganda? volgens mij gewoon oorzaak van jullie eigen regeling totaan artes..

Een alliantie die nog even Anony gaat helpen, ondanks de schade die gedaan is, kan dus geen kwaad. Dat Kermis hiervoor genoemd wordt, vind ik niet gek: in NW horen alle allianties die een degelijke grootte hebben al bij Lock, of ze dit nou toegeven of niet. Hetzij door defleveringen, hetzij door NAV's. Heel NO is al in oorlog, en zoals ik hierboven al lichtjes aangaf mag een deel van ZW Lock ook niet aanvallen. ZO is vrij ver weg voor hulp.

Dat Lock-leden hier gaan verkondigen dat ze al in oorlog zijn en dat Kermis er daarom niet tegen zou moeten strijden, brengt dan weer een glimlach op m'n gezicht. Zeker na het zien van sommige topleden binnen Lock, snap ik ook wel dat ze er niet op zitten te wachten dat ze er een redelijk gelijke strijd van wordt gemaakt.

Dus ik krijg hierbij een vrijbrief om aantal persoonlijke acties uit te gaan voeren?

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Ja, want Lock zit nog niet in een oorlog ofzo. En vanwaar dat & Co?
    BIA, Phoenix, VC

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gohf046 Bekijk bericht
    VC heb ik nooit ontkent daar stoor ik me ook niet aan en die mag je gerust noemen. Wat me echter mateloos stoort is dat BIA en Phoenix continue genoemd worden terwijl echt 0,0 met die allianties van doen hebben.
    Daar denken andere Lockers anders over..

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door twintig procent cooler Bekijk bericht
    als je lock daadwerkelijk kent weet je dat ze wel eens spelen met hulp van 1 def ally, maar nooit een block

Dit is compleet anders dan wat kermis lijkt te doen, van tevoren zulke blokken vormen dat ze al met een enorme overmacht staan in elke oorlog.. ga je vervolgens op lock lopen terwijl deze al in oorlog is, dan ben je namens mij al je respect verloren.
    De eerste zin = leuke woordgrap

Tweede is onzin. Kermis blokken vormen en een enorme overmacht hebben. Daarbij lopen jullie op een slecht georganiseerde, minder ervaren en een kleinere alliantie die ook minder activiteit en legers heeft. Dat vind jij dan wel respectwaardig?

Ik geniet wel van de jankberichtjes, het is niet eens oorlog en NW dekt zich nu al in.
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker

Standaard

Op welke alliantie moeten wij dan lopen volgens jou? Wij vegen hiermee ons gewest schoon, en Anony is nog altijd een stuk groter dan wij in leden.

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Niet dan Lock + VC, die wij volgens Sven altijd mogen noemen.

Van mij hoeven jullie niet te lopen maar jullie zeiken op Kermis dat het oneerlijk is als zij de oorlog zouden verklaren aan Lock, maar de oorlog van Lock&Co vs Anony is net zo oneerlijk. Maar oscarreke, oorlog is altijd oneerlijk
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker

Standaard

nee ik heb het over een jaar of 2 geleden. welke server dat was weet ik niet meer. Na een week oorlog begon lock opeens tegen ons te lopen en we waren al niet aan het winnen

Gebruiker

Standaard

LegionairNL oftewel Koen van Requirement AKA allynoob. Waar speel je op s6?

mvg Le Duc

Pagina 100 van 148 EersteEerste ... 50909899100101102110 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten