Weergegeven resultaten: 1 tot 5 van 5

Discussie: Groot opslagplan, te combineren met unieke arte?

Gebruiker vinicio's schermafbeelding

Standaard Groot opslagplan, te combineren met unieke arte?

Beste,

Ik vraag me af of er een manier is om een groot opslagplan te combineren met een unieke arte. Unieke arte is nu actief maar staat in HD en nu heb ik mij laten vertellen dat ik m moet verplaatsen nadat ik het groot opslagplan heb bemachtigd. mijn vraag is echter of er ook nog een andere manier is, om eventueel het grote opslagplan te activeren zonder de unieke te verplaatsen.

Ik ben benieuwd.

groetjes Robin
    s6 2013: Het Reuzenwratje | Speed eind 2013: Gargoylish| Speed begin 2014: I am THE DEMON WOLF! | S1 2014: Vaerminos

Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding

Standaard

Beste vinicio,

Het is niet mogelijk om 2 account artefacten werkend te hebben, een uniek account is ook een account artefact.

MVG
    sledge

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk bericht
    Beste vinicio,

Het is niet mogelijk om 2 account artefacten werkend te hebben, een uniek account is ook een account artefact.

MVG
    sledge
    maar is het mogelijk je huidige artefact te deactiveren zonder te moeten verplaatsen?
    s6 2013: Het Reuzenwratje | Speed eind 2013: Gargoylish| Speed begin 2014: I am THE DEMON WOLF! | S1 2014: Vaerminos

Gebruiker wiziewizard's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vinicio Bekijk bericht
    maar is het mogelijk je huidige artefact te deactiveren zonder te moeten verplaatsen?
    nee dat lukt niet.

Als het arte in je hoofddorp staat, zal je genoodzaakt zijn je arte te verplaatsen.
    Als het arte in ieder ander dorp staat, dan laat je dat dorp overnemen of neem je het zelf over.
    TC2 10-11 misschien - VLF! // TS2 11-12 Octopus - Yakuza // TS5 12-13 Legacy - Omertà - nr 1 aanval //
    http://forum.travian.nl/image.php?type=sigpic&userid=302605&dateline=13634  47703

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wiziewizard Bekijk bericht
    nee dat lukt niet.

Als het arte in je hoofddorp staat, zal je genoodzaakt zijn je arte te verplaatsen.
    Als het arte in ieder ander dorp staat, dan laat je dat dorp overnemen of neem je het zelf over.
    dus toch.. bedankt voor de antwoorden

Regels voor berichten