Weergegeven resultaten: 1 tot 4 van 4

Discussie: Verkenners maken

Gebruiker

Question Verkenners maken

Goede avond,

Ik heb al heel lang geen travian meer gedaan en had zo iets laat ik het weer eens proberen. Dus ik bouwen en wou nu verkenners gaan bouwen. Wist niet meer wat ik nodig had dus even gekeken in de FAQ hier aangegeven:
    Hoofdgebouw level 5
    Academie Level 1

Dus ik hoofdgebouw naar level 5, de barakken naar level 3 (voor de academie) en academie gebouwd.... maar ik kan ze nu niet trainen ? zie ze nergens ook niet in de academie gebouw...

Kan iemand mij helpen ?

Gebruiker aaa_naamloos's schermafbeelding

Standaard

Beste snakdoc,

Verkenners zijn de scouteenheden van het Germaanse ras. Met wat jij hier omschrijf denk ik dat jij een Galliër of een Romein bent. Voor de Gallische scouteenheden (de padvinder) en de Romeinse scouteenheden (Equitis Legati) zijn er andere eisen om deze eenheden te onderzoeken dan de Germaanse verkenner.

Voor de padvinder heb je een academie niveau 5 en een stal niveau 1 nodig.
    Voor meer informatie over de padvinder kan je op deze link klikken: http://t4.answers.travian.nl/index.p...=141#go2answer

Voor een Equites legati heb je een academie niveau 5 en een stal niveau 1 nodig.
    Voor meer informatie over de Equites legati kan je op deze link klikken: http://t4.answers.travian.nl/index.p...=153#go2answer

Hopelijk heb ik je voldoende geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
    Rob - Support
    Server 1 2015: Achmed Ofsonder - Disney
    Server 5 2014/2015: Starlord - Goudvis/Panic Server 1 2014: Olympus - NSS Server 2 2013: Tandarts - TB Server 6 2012/2013: Teimps - ResDogs
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Favoriete forumposter: aaa_naamloos

Gebruiker

Standaard

Ik denk niet dat je hem genoeg hebt geïnformeerd.
    Je hebt namelijk niet verteld dat je troepen eerst moet onderzoeken in je academie voordat je ze ook echt kan bouwen, en dat is denk ik waar het misging bij snakdoc

Gebruiker

Standaard

Bedankt voor de hulp!

Regels voor berichten