Weergegeven resultaten: 1 tot 6 van 6

Discussie: versterkte troepen upgraden

Gebruiker vinicio's schermafbeelding

Standaard versterkte troepen upgraden

beste,

wanneer je je troepen upgrade terwijl deze in een ander dorp staan, worden deze dan automatisch doorgevoerd op deze units of moeten ze eerst terug naar thuisdorp voordat deze geupdate worden?

ik hoor het wel.

met vriendelijke groet,

Robin
    s6 2013: Het Reuzenwratje | Speed eind 2013: Gargoylish| Speed begin 2014: I am THE DEMON WOLF! | S1 2014: Vaerminos

Gebruiker Poca's schermafbeelding

Standaard

Beste vinicio,

Alle troepen getraind in het dorp waar je het onderzoek uitvoert, zullen deze upgrade meekrijgen, ongeacht of ze in een ander dorp of oase staan.

Ze hoeven dus niet eerst naar huis om deze upgrade mee te krijgen

Met vriendelijke groet,
    Poca
    Kijk uit, ik ben gemeen vrolijk!

Gebruiker

Standaard

Ben je hier zeker van poca? Ik herinner me dat ik dit ook eens gevraagd had en toen zeiden ze mij dat dit toch anders was. Mij werd namelijk verteld dat troepen die elders gestald staan deze upgrades pas meekregen als ze of eerst even terug naar het thuisdorp werden gehaald of ze met nieuwe troepen vanuit het thuisdorp versterkt werden in het staldorp.

mvg
    Nielske

Gebruiker the-bart's schermafbeelding

Standaard

Vereisten: Hoofdgebouw niveau 3, Academie niveau 1.

In de ovens van de Smederij wordt de bescherming en bewapening van je troepen gemaakt. Door het niveau op te bouwen kan je de fabricage van nog betere bescherming en wapens bevelen.

Een verbetering voor een eenheid geldt voor alle eenheden van dat type in het dorp waar de verbetering is gedaan. Dit betekent dat een verbetering voor dorp A niet geldt voor troepen die komen van dorp B.

letterlijke vertaling uit de answers.com
    dus het zou allebei zomaar kunnen

Gebruiker vinicio's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soalenem Bekijk bericht
    Ben je hier zeker van poca? Ik herinner me dat ik dit ook eens gevraagd had en toen zeiden ze mij dat dit toch anders was. Mij werd namelijk verteld dat troepen die elders gestald staan deze upgrades pas meekregen als ze of eerst even terug naar het thuisdorp werden gehaald of ze met nieuwe troepen vanuit het thuisdorp versterkt werden in het staldorp.

mvg
    Nielske
    Dit kwam ik dus ook tegen in een voorgaande post nádat ik dit topic had gemaakt. Allebei beantwoord door een crewlid.

Wat nu? wat is het goede antwoord? ^^
    s6 2013: Het Reuzenwratje | Speed eind 2013: Gargoylish| Speed begin 2014: I am THE DEMON WOLF! | S1 2014: Vaerminos

Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding

Standaard

Na wat rondvragen bleek mijn antwoord wat hier eerst stond niet meer juist en bevestig ik wat Poca al antwoordde.

MVG
    sledge
    Laatst gewijzigd door CM_Sledge : 01-09-2013 om 18:06 Reden: Fout antwoord van mij

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Soortgelijke discussies

1. Wanneer troepen upgraden
    By leRAY in forum Vragen
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 29-10-2010, 23:16

Regels voor berichten