Weergegeven resultaten: 1 tot 7 van 7

Discussie: Bouwmeester werkt niet bij 0 graanproductie....

Gebruiker Cloud's schermafbeelding

Standaard Bouwmeester werkt niet bij 0 graanproductie....

Hoi,

Ik wilde, voordat ik af zou haken voor vandaag, nog even een pakhuis met de bouwmeester aanklikken.
    op dit moment was de graanproductie netto 0,
    graanveldje was al in de maak, maar door de netto graanproductie van 0 kan ik het pakhuis niet aanklikken voor de bouwmeester..
    Is toch redelijk vervelend.. Als de bouwmeester kan wachten totdat gebouwen zijn gemaakt kan hij ook wel wachten tot het graanveldje is gemaakt:P
    of is hier een goede reden voor?

Lijkt me iets dat snel gemaakt kan worden..

Groeten

Gebruiker Prove It's schermafbeelding

Standaard

Bouwmeester grr...

Maar het is wel vreemd inderdaad, blijkbaar hebben ze daar nog niet eerder over nagedacht. Lijkt me eerder een foutje dan dat het de bedoeling is.

TS1.nl 2011-2012 Chronic - Rage!
    TS3.nl 2013-2014 Elite - WRC
    TS2.nl 2014-2015 Rat Pack - C.S.
    TS5.nl 2014-2015 Luzac - Panic

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

Het ligt er maar net aan...
    Is je graanproductie 0 of staat er bij het icoontje van graan met een rood kruisje 0?

In dat laatste geval is dat logisch: tot lvl 6 kost je graanveld geen graan om te bouwen, dus kan je dat blijven bouwen.
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muchacho NL Bekijk bericht
    Het ligt er maar net aan...
    Is je graanproductie 0 of staat er bij het icoontje van graan met een rood kruisje 0?

In dat laatste geval is dat logisch: tot lvl 6 kost je graanveld geen graan om te bouwen, dus kan je dat blijven bouwen.
    Graan met rood kruisje 0, dus vrij besteedbaar graan = 0 graan per uur.

Maar het ging er niet om of ik een graanveld kon bouwen:P

Graanveld was al in de maak, maar op dat moment kan je niet nog een gebouw in de bouwmeester lijst zetten omdat de graanproductie 0 is.
    En dat is raar, want de bouwmeester wacht sowieso totdat de eerdere gebouwen zijn afgerond voordat hij aan de volgende begint.
    Dus in theorie wacht hij op dat graanveld dat in de maak staat om daarna een bouwmeester opdracht aan te zetten..
    Maar dat werkt dus niet

Gebruiker Thinky's schermafbeelding

Standaard

Net zoals je met plus ook geen pakhuis (of iets anders) in de wachtrij kan zetten als je netto graanproductie op 0 staat.

Dit is simpelweg om te voorkomen dat, nadat je het pakhuis in de wachtrij/bij de bouwmeester neer hebt gezet, je het graanveld annuleert en zo deze regel ontwijkt.

Volgende keer misschien eerst het pakhuis aanklikken en een graanveld bij de bouwmeester zetten Dan had het waarschijnlijk wel gewoon gekund.
    - Me Gusta! - Mephobia - Omertà - SHD - C.S. - TNS -

[18:37:04] Bartic | Error 404: heb eindelijk keihard plezier in dit spel
    [18:37:16] Bartic | Error 404: nu snap ik wrm svenie als een malle op iedereen loopt xD

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Net zoals je met plus ook geen pakhuis (of iets anders) in de wachtrij kan zetten als je netto graanproductie op 0 staat.

Dit is simpelweg om te voorkomen dat, nadat je het pakhuis in de wachtrij/bij de bouwmeester neer hebt gezet, je het graanveld annuleert en zo deze regel ontwijkt.

Volgende keer misschien eerst het pakhuis aanklikken en een graanveld bij de bouwmeester zetten Dan had het waarschijnlijk wel gewoon gekund.
    Dat is waar,
    Maar met plus kan je ook 2 gebouwen aanklikken, zeg bijvoorbeeld:
    pakhuis naar 6
    en pakhuis naar 7

Als je vervolgens "pakhuis naar 6" annuleert wordt "pakhuis naar 7" ook niet gemaakt.
    Dus dit zou wel mogelijk moeten zijn in scenarios zoals de mijne.

Nouja, ik vind het in ieder geval storend.. dit is wel de eerste keer dat het mij overkomt en ik neem aan dat het niet nog eens zal gebeuren,
    maar het fixen van dit lijkt me voor de programmeurs niet heel moeilijk aangezien hetzelfde systeem al bestaat bij plus (2 gebouwen in de wacht en dan 1 annuleren)

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cloud Bekijk bericht
    Dat is waar,
    Maar met plus kan je ook 2 gebouwen aanklikken, zeg bijvoorbeeld:
    pakhuis naar 6
    en pakhuis naar 7

Als je vervolgens "pakhuis naar 6" annuleert wordt "pakhuis naar 7" ook niet gemaakt.
    Dus dit zou wel mogelijk moeten zijn in scenarios zoals de mijne.

Nouja, ik vind het in ieder geval storend.. dit is wel de eerste keer dat het mij overkomt en ik neem aan dat het niet nog eens zal gebeuren,
    maar het fixen van dit lijkt me voor de programmeurs niet heel moeilijk aangezien hetzelfde systeem al bestaat bij plus (2 gebouwen in de wacht en dan 1 annuleren)
    als je pakhuis naar 6 annuleert zal het pakhuis naar 7 verandert worden in pakhuis naar 6, maar met de kosten en bouwtijd van naar 7.

Soortgelijke discussies

1. Graanproductie klopt niet
    By Mellon in forum Bugs & Serverproblemen
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 16-04-2013, 00:32

Regels voor berichten