Weergegeven resultaten: 1 tot 1 van 1

Discussie: Veranderingen Eindspel

Retired

Standaard Veranderingen Eindspel

Beste spelers,

Zoals velen van jullie reeds gemerkt hebben moeten de Natars steeds vaker mee gaan spelen om een server te eindigen. Dit heeft een aantal redenen.
    1) Het eindspel is een stuk lastiger nu de Wereld Wonder dorpen geen half graan meer kunnen gebruiken.
    • Hier over zijn we in discussie met Duitsland in de hoop dat we dit terug kunnen krijgen in het spel en het eindspel voor jullie ook prettiger zal worden.

2) Er word geweigerd een eindspel te spelen ( mede door de boven genoemde reden) Er word niet gebouwd of men stopt met bouwen bij level 98. Er zijn hiervoor een aantal lopende discussie in Duitsland gaande en er zijn reeds een aantal wijzigingen die per direct worden ingevoerd
    • Lopende discussie is oa dat er gekeken gaat worden of de Natars op elke server gaan mee spelen. Dit zal inhouden dat elke server voor af een datum heeft waarop de server gegarandeerd zal gaan eindigen
    • Tevens word er momenteel gekeken naar de mogelijkheden om het eindspel aan te passen of te veranderen zodat het eindspel een nieuwe uitdaging zal gaan krijgen

Wat gaat er nu direct veranderen?

• De Natars zullen standaard ingezet worden als de server tussen de 300 en 330 dagen oud is
    • Afhankelijk van de activiteit en de bezettingsgraad van de server zal er besloten worden of de Natars starten vanaf level 1 of vanaf level 50 ( Ja Natars zijn magisch die kunnen op elke gewenst nivo beginnen met bouwen )
    • Indien de Natars de server beŽindigen zullen de prijzen voor winnende ww bouwer als mede voor de winnende alliantie niet meer worden uitgekeerd. Enkel de prijzen voor de aanvallers top 3, verdedigings top 3 en populatie top 3, zullen dan nog worden verstrekt.

Wanneer horen we of er veranderingen gaan komen en welke veranderingen zijn dat dan?

De discussie over veranderingen aanpassingen en verbeteringen zijn nu in volle gang. Hierin praten wij als Community Manager dus ook mee. Ik zal mijn uiterste best doen om jullie wens als spelers daar zoveel mogelijk in mee te nemen ( zoals nu bv het terug geven van half graan gebruik in de WW dorpen). Het zal nog wel even duren voor dat we definitief te horen krijgen wat er aangepast gaat worden. Tenslotte komt de zomer vakantie er aan en zijn we ook van de programmeurs afhankelijk of en wanneer dit door gevoerd kan gaan worden. Daarbij moeten evt aanpassingen eerst getest worden want we willen proberen te voorkomen dat de eventuele nieuw opties problemen gaan geven in het spel.
    Zodra ik wat weet zal ik jullie ook weer informeren via een forum topic.

Gaan de Natars nu weer mee spelen?

Ja dat gaan ze zeker.
    De Natars zullen nu gaan bouwen op de NL4 en de NL5. Maar ook voor de NL1 is de bouw van de Natars niet uitgesloten.

NL4:
    De aanvraag voor het bouwen van de Natars is gedaan. De Natars zullen hier gaan starten op level 50 waarbij ze tot level 90 2 levels per dag zullen gaan bouwen. Hierna zal er elke dag een level gebouwd gaan worden.
    De server zal op 30 augustus 2013 om 12.00 uur eindigen

NL5:
    De aanvraag voor het bouwen van de Natars is gedaan. De Natars zullen hier gaan starten op level 1 waarbij ze tot level 60 2 levels per dag zullen gaan bouwen. Hierna zal er elke dag een level gebouwd gaan worden.
    De server zal op 9 oktober 2013 om 12.00 uur eindigen.

NL1: Hier is nog geen bouw van de Natars aangevraagd. We hopen dan ook echt dat hier de spelers besluiten zelf het eindspel te spelen en de server te beŽindigen. Indien dit gebeurt zullen we de Natars zolang mogelijk in bedwang houden en het spel aan jullie overlaten.

Natuurlijk hopen wij ook dat de Natars de NL4 en de NL5 niet hoeven te beŽindigen en dat dit door de spelers zelf gedaan gaat worden. Maar een server die ellen lang duurt, een eindspel dat maar niet wil eindigen of waar amper nog spelers over zijn om een eindspel te spelen is voor niemand leuk. We proberen er dus ook alles aan te doen om de servers voor jullie weer wat uitdagende, leuker en voller te maken.

De maand augustus ben ik met vakantie maar ik zal gedurende mijn vakantie ook tijd besteden om de ideeŽn die reeds op het forum zijn gezet door te spitten. Tevens vraag ik jullie om ideeŽn te posten in dit topic. Aub ga geen ideeŽn posten waarbij er totaal andere volkeren komen en dus het hele spel opnieuw gemaakt moet worden, maar denk voor al aan kleine extra's in het spel die het spelen prettiger maken. Lees dus ook voor af even de uitleg in het topic.
    Laatst gewijzigd door CM_Red Dragon : 31-07-2013 om 17:12

Soortgelijke discussies

1. T4.4 veranderingen in artefacten , bouwplannen en eindspel
    By CM_Red Dragon in forum Aankondigingen
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 31-03-2014, 23:08

Regels voor berichten