Weergegeven resultaten: 1 tot 8 van 8

Discussie: De server van de Reservoir Dogs

Gebruiker

Standaard De server van een Reservoir Dog

Hieronder mijn kijk op het verloop van de server. Het gaat zowel over mijn ervaring op de server als over Res Dogs algemeen.
    T'is een lange tekst dus veel leesplezier. Graag aanvullen als ik een belangrijk moment ben vergeten.

Zoals ik al meermaals gezegd heb is dit voor mij mijn eerste server, daarom begin ik bij het uiterste begin.
    Ik ben ts6 begonnen omdat mijn broer (Entropy) op deze server een account had gemaakt. Toen de server zo'n 2 dagen bezig was besloot ik ook een account te maken en mijn broer te versterken. Onder de naam Bawz ging ik glorieuze dagen te gemoet.

Niet veel later had ik tegen een vriend van me (Beav) gezegd dat ik begonnen was met Travian. Hij stelde voor om mij een weekje te versterken vooraleer hij op vakantie ging. Deze speler (de latere dual van Teimps) heeft mij misschien wel de belangrijkste tip gegeven in heel dit spel: "Blijf steeds troepen bouwen". Na 1 week vertrok Beav terug op vakantie en ik was ik terug op mezelf aangewezen, nu met enkele basisregels van travian op zak. Ik was ondertussen in de alliantie -RC- beland. Ondertussen had ik Teimps ook overtuigd en had die ook een account gemaakt.

Eind juli ben ik een weekje naar een festival geweest en was mijn account verlaten. Toen ik terugkwam werd ik door meerdere spelers gefarmed. Gelukkig had mijn broer toen ook al een berg speren, en werd zo mijn eerste lintje (week 7) een feit. Zoals in het begin de bedoeling was vormden ik en mijn broer een erg goede tandem.

Niet veel later viel -RC- uiteen omdat Predators zonodig naar de alliantie X wou. Hiermee heeft hij het startschot gegeven van mijn Res Dogs-carriere. Ik en vele andere RC leden hebben toen bij Res Dogs 'gesolliciteerd' en veel van ons waren tot enkele dagen geleden nog actief. Helaas was ik op dat moment niet goed genoeg voor de Dogs en moest ik naar de Basterds. Al heeft dat me nooit dwarsgezeten, ik was blij dat ik een kans kreeg.
    Binnenin Res Dogs heb ik enorm veel geleerd. Al snel had ik de 3 knuppels in mijn skype en het duurde niet lang vooraleer zij me leerden hoe dit spel werkte.
    Ik had reeds 3 dorpen maar nog geen 15 cropper, het is dankzij de knuppels dat ik binnen de week dat ik toetrad een 15 cropper heb gesticht, ergens ver weg van die 3 andere dorpen. Vanaf dat moment was het werken (ik had namelijk een enorme achterstand), snel die velden uitbouwen en snel een leger uitbouwen in mijn nieuwe HD. Aangezien ik een nieuw gebied betrad (ver van mijn 3 andere dorpen) heb ik in deze periode erg veel buren weggespeeld en stond ik toen al in de top 50 aanvallers.
    (Deze periode is waarschijnlijk voor vele Res Dogs spelers een belangrijke, aangezien er tijdens deze maanden erg veel begeleiding kwam van Mr. Grey, Knuppel en andere ervaren spelers. Het is dankzij hun hulp op dat moment dat de motor van Res Dogs maanden later nog steeds erg goed draaide. Voorbeeld hiervan is het hameren op rammen, katas en troepen bouwen)

De arte's komen maar ik was op dat moment naar Ijsland op reis. Ik had gelukkig een sitter geregeld toen maar ik kon dus niet lopen op een arte. Helaas. Had ik kunnen lopen dan had ik waarschijnlijk de kleine trainer van Brutus gehad. Die lag namelijk op 10 veldjes van mijn HD. Misschien maar goed dat ik toen op reis was, want die trainer heeft een mooie staat van dienst gehad bij Brutus.

Niet veel later breekt er een oorlog uit tegen Friction (Fusie van X en Wadiya). Voor mij was dit helemaal nieuw en ik geloof niet dat ik erg veel uitgespookt heb toen. Toen heb ik wel de eerste wave van 8 correct getimed en een support van M-J-A gelockt. Ik heb toen mijn eerste arte veroverd: de grote titanen van Hobbel. De week nadat ik deze titanen had veroverd stond ik in de top 10 overvallers. Deze oorlog is kort na dat hij begon, beeindigd door een kansloze actie op het uniek dieet.
    Net voor deze oorlog had ik mij tot een leidingslid van de basterds opgewekt (ik had namelijk al snel het meeste troepen binnenin de Basterds) en niet lang na het begin van de oorlog werden de Basterds en Res Dogs 1 alliantie. Bawz werd leidingslid bij Res Dogs en regelde het kleine opslagplan.

Oorlog tegen TYS, layback.
    Na 2 plannen viel TYS-O en TYS-D uiteen (ik geloof zo'n 110 spelers). Teimps, Mr. Grey, Knuppel en Danger hebben toen op erg korte termijn erg veel spelers opgekuist en erg veel arte's gejat. Trainers, dieten, ... Res Dogs begon vorm te krijgen. Uiteindelijk werd er 2 weken later een nieuwe TYS opgericht met nog 35 spelers, daarnaast zijn enkele spelers naar S&M gegaan en werd IB opgericht door de beste spelers. Deze spelers van IB hebben de maanden nadien nog erg lastig gedaan en Res Dogs gedurende die periode erg scherp gehouden. Ondertussen groeide mijn account snel, kleine trainer kwam af en toe langs, opslagplan was uitgebouwd en ik farmde als een gek om mijn velden op 19 te krijgen. Hier zijn ze ook op gebleven omdat de oorlog tegen grind uitbrak.

Deze oorlog is veruit de beste oorlog die gestreden is op Ts6 en ik geloof ook de oorlog waarop account Bawz eindelijk in beeld kwam. Ik denk dat heel de Res Dogs leiding wel kan beamen dat we erg naar deze oorlog hebben uitgekeken. Plan lag al een week klaar en was van zo'n grootte omvang dat het zoiezo een epische eerste slag ging worden. Dat buikgevoel dat het episch ging worden werd ook al snel werkelijkheid. Nog voor onze vegen geland waren kwam er al een antwoord van Grind (we hadden hen de tijd gegeven voor te bereiden door al 3 dagen op voorhand met knuppelfakes te beginnen). Rami ging een week of 2 na het uitbreken van de oorlog op skivakantie. Aangezien ik nog thuis was, had ik hem gevraagd of het mogelijk was zijn titanen te benutten. Dit is waarschijnlijk de beste vraag die ik gesteld heb. Met deze titanen zou ik grind elke nacht teroriseren en zo snel het overgewicht bij kamp Res Dogs leggen. Uiteindelijk heb ik zo'n 2 weken elke nacht een HD gelockt binnen grind en tegelijk zo'n 5-6 arte's veroverd (+unieke trainer wat later). Bijvoorbeeld:

http://imageshack.us/a/img824/5242/groteverwarring.jpg
    http://imageshack.us/a/img268/6690/bawzlike.png

En natuurlijk erg veel aanvalspunten gesprokkeld, top 20 aanvallers: check! Tijdens deze nachtelijke raids heb ik voor mijn broer de kleine adelaren veroverd, waar ik later zowaar heel de server mee heb gescout.
    Na 2 weken kwam het idee om de unieke trainers bij Wodan te gaan halen. Ik had dat HD al eens gelockt maar had toen de trainer niet meegenomen. Het plan om die trainer te veroveren was erg snel opgesteld, ik zou nog 2 dagen HD's locken en daarna samen met N-E-R-D en Brutus het trainerplan in actie zetten. Plan was erg simpel, Brutus ging de kleine titanen ophalen in mijn HD en N-E-R-D ging mijn grote titanendorp overnemen. (Op dat moment was ik nog niet zeker dat ik de trainers ging houden, dus koos ik ervoor om dat dorp over te laten nemen). Timing van zowel Brutus als N-E-R-D was perfect, waardoor ik vanaf dat moment op de unieke trainers heb kunnen rekenen.

http://imageshack.us/a/img41/6575/3mj5.png

Niet snel nadat ik de trainers heb bemachtigd begon de Kansloze machtsgreep met een poging van UA om deze te jatten. Ik geloof dat, na het lezen van TF4's bericht, dat Jorian hier geen of weinig def had verwacht. Aangezien die veeg van UA bedoelt was voor recordhoogtes te halen kan ik me niet inbeelden dat het bedoeling was dat die doodliep. Dit was trouwens een prachtactie van kansloos met een enorm goede voorbereiding.

Ik was echter niet van plan mijn niveau 19 veldjes en mijn trainers af te geven aan zo'n kansloze Nederlander. Er is maar 1 Spanjaard die de val van Antwerpen kan inluiden, en die noemt niet unknown artist . Ik had 12uur de tijd om een 200k+ veeg te blokken (op dat moment veruit de grootste en sterkste veeg die al gezien was), gelukkig kon ik rekenen op men broer en mijn maatjes binnen HTF die ik net in kamp Res Dogs had gehaald.
    Ik heb toen met mijn veeg gedeft omdat er bijlange niet genoeg def op tijd kon komen (het was nacht toen de aanvallen liepen). Bedankt aan N-E-R-D die sitter bij me was om vroeg in de ochtend nog een hele berg def te sturen.

http://imageshack.us/a/img20/3677/cvu4.png

Dit waren rotte tijden, een erg gehavende veeg en een oorlog waar we niet op voorbereid waren. Ons kanon Knuppel was in 1 actie naar de gort geschoten en daarmee verloren we een erg sterke schakel. Maar die actie luidt tegelijk een nieuw tijdperk aan, het tijdperk van Bawz. Een week of 2/3 na deze actie besloten ik en Knuppel een groots project op te zetten. Met die unieke trainers gingen we een 2e veeg bouwen om zo account NEK in 1 actie waardeloos te maken. B05 werd geopend, grote barakken en stallen werden geplaatst en ik vroeg aan N-E-R-D of die het zag zitten om met mij en zijn HTF vrienden aan een project te beginnen. Ik zou farmen bij Knuppel, maar als een veeg doodliep zouden zij deze met grondstoffen supporten en eenmaal een veeg te groot was zouden zij deze helpen voeden.
    Aan de spelers op account Guppy1954, Faolan, Aapopmaan, N-E-R-D, Stoofpot en Knuppel wil ik bij deze een dikke merci zeggen. Dankzij hen draaide mijn barakken en stallen de laatste maanden aan een gek tempo. Vooral Guppy wil ik nog een keer extra bedanken voor de strakke graansteun en defsteun. Even later veroverden we de unieke titanen waardoor deze actie gegarandeerd had geslaagd.

Helaas heb ik die aanval nooit op NEK kunnen versturen. Het WW van Grind ging voor de 2e keer naar 100 en het zag er naar uit dat Kansloos nooit ging lopen. Dat was enkele dagen voor ik mijn veeg ging gooien op NEK. Toen heb ik me spijtig genoeg in de luren laten leggen door Jorian en heb ik mijn HD veeg verspild als voorveeg voor Trees. Maar met dit moment begint een heel nieuw verhaal (zowel voor mezelf als Res Dogs), eentje waar ik meer dan trots op ben. Tijdens de onderhandelingen met Kansloos zouden wij, Res Dogs leiding, nooit zomaar wat vegen op een dienblad aanbieden, daarom zou zoiezo mijn veeg lopen, aangezien er op enkele weken tijd een nieuwe gigaveeg ging lopen. Als 2e liep Teimps omdat die omwille van zijn masterproef de tijd niet meer kon vinden en door zijn gehavende velden moest er een oplossing voor zijn veeg komen. Res Dogs ging in eindspelmodus en we gingen een behoorlijke poging doen om dit spel te winnen, waar we voorheen nogal afwachtend tov het eindspel waren.

De weken daarna draaide al mijn barakken en stallen de volle 100% om voor de volgende loop naar 100 een nieuwe veeg klaar te hebben. Een rammenvoorveeg voor Brutus die al een erg mooie veeg klaar had staan. Deze weken zijn al bij al erg saai en heel erg intensief (time maar eens 4.5 mil GS op die enkele uurtjes dat je actief kan zijn) , gelukkig had ik een aangenaam team om mee te werken en kon ik in de leidingchat beslissen waar de rest van de ally ging doen. Algemeen was de taktiek die we hanteerden een afwachtende. Schade doen aan iets wat kleinere targets (met 40-60 vegen is dit behoorlijk veel schade en wordt dit zeker gevoeld) om zo veel mogelijk vegen te sparen voor WW's en eindspeldoelen en deze server Res Dogs style te winnen. Met een overmacht aan vegen dus, iets wat met 2 weken meer ons een overwinning had opgeleverd op ts6.

Nadat de veeg van Brutus op het WW had gelopen was het tijd voor een nieuwe rammenveeg voor het volgende WW. Deze maal als voorveeg voor AC Milan. Rond deze tijd neemt Res Dogs het WW van TYS over na een domme actie van UA. Meer dan respect voor AC Milan die eigenlijk vanaf het begin geen zin had in dit WW gebeuren maar toch heeft elk moment voor 110% heeft doorgezet.
    Daarna was het WW van Kansloos aan de beurt. Samen met enkele pakhuisvegen en de veeg van AC Milan hadden we Grind voor lange tijd in puin geschoten. Aangezien we wisten dat Kansloos enorm veel def ging hebben besloten we eerst enkele kleinere vegen te sturen om zo meer tijd te winnen voor de veeg van mijn maatje N-E-R-D. We hadden zo'n 2 weken nodig vooraleer die veeg, en mijn nieuwe rammenveeg , klaar waren om het Kansloze verhaal te beeindigen. De eerste actie op het Kansloze WW verliep dus ook perfect, weinig schade maar meer als waar wij op hadden gehoopt. Hilarisch dat Proper enkele dagen voor die aanval aan zijn blok had gemeld dat we 2e rangs vegen gingen smijten en dat ze daarna gingen winnen omdat we zonder grote vegen zouden zitten.

Daarna waren ik en N-E-R-D aan de beurt, natuurlijk begeleid met enkele pakhuisvegen. Was me dat een lekkere actie.

http://img834.imageshack.us/img834/4141/w0ge.jpg
    http://imageshack.us/a/img708/8436/wwvegen.jpg
    http://imageshack.us/a/img43/7835/a4f2.jpg
    (andere plaatjes heb ik niet in mijn afbeeldingen gevonden, aanvulling zou mooi zijn)

In al deze tijd had ik ook nog een HD veeg die rustig terug grote proporties aannam. Af en toe liep deze veeg eens op een Kansloos dorp, bijvoorbeeld het HD van Marcus toen ik op het WW liep met ACM (en daarmee een ww veeg weggeschoten). Maar nu mijn AVD veeg nogmaals gestorven was was deze echt lekker groot geworden. Deze veeg zou als 5e veeg van me op een WW kunnen lopen (met al 8k katas), waarna ik uit mijn AVD nog een 6e veeg had kunnen toveren (waren ook al 4.5k katas). Helaas komt enkele weken later het bericht waar velen al lang naar uitkeken: de server ging eindigen. Jammer, aangezien we aan het tempo dat ik vegen produceerde onmogelijk de server nog konden verliezen. Gelukkig, omdat ik het echt beu was steeds die routine uit te voeren en niets riskant met mijn vegen kan uitspoken.

Met het einde van de server in zicht was er eigenlijk weinig meer te doen dan hopen dat we zelf de 100 konden halen. Dit plan had weinig kans op slagen, dat beseften we zelf ook, maar we hadden de unieke architect en nog behoorlijk veel def. Helaas leefden er nog veel vegen binnenin Kansloos en Grind, en die gingen gegarandeerd allemaal op ons lopen. Daarom hadden we binnenin Res Dogs al snel een nieuwe doelstelling: aanvalsrecord pakken, en als persoonlijke doelstelling: nummer 1 aanvallers
    Daarom heb ik een plan opgezet om het HD van Roggel weg te schieten met 10 vegen. Helaas was de timing niet erg strak en werd er goed verdedigd. Maar zelf bij een succesvolle actie hadden onze slaagkansen nihil geweest. Maar omdat ik wist dat we hier een hele hoop def gingen vinden konden we er eigenlijk niet bij verliezen. Aanvalspunten gingen zoiezo binnen zijn, en met wat geluk hadden we wat meer kans om te winnen.

http://imageshack.us/a/img10/4343/06po.jpg
    http://imageshack.us/a/img20/5367/vnji.jpg

Hier eindigt zowat de server voor me en voor Res Dogs. Aan alle Res Dogs leden: merci voor de geweldige server, voor de steun en het vertrouwen. Als ik ooit nog een nieuwe server Travian speel dan hoop ik ten zeerste dat de alliantie op die server even open, eerlijk en aangenaam zal zijn als Res Dogs.

Aan alle andere spelers op server 6, succes bij de volgende server(s).
    Laatst gewijzigd door Chaox : 24-07-2013 om 20:24

Gebruiker

Standaard

ah er is iemand van de wei gerold :-)

je hebt dan van mij dan ook terecht de prijs "meest onderschatte speler " gekregen
    het is niet velen weggelegd om zo snel zo'n repertoire op te kunnen bouwen !
    netjes gedaan
    Just for fun

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door secret melodie Bekijk bericht
    ah er is iemand van de wei gerold :-)

je hebt dan van mij dan ook terecht de prijs "meest onderschatte speler " gekregen
    het is niet velen weggelegd om zo snel zo'n repertoire op te kunnen bouwen !
    netjes gedaan
    Tnx

En idd net terug van de wei, met dit weer was het de beste Dour in 3 jaar. (vorige 2 waren erg modderig).

Ik hoop dat Rami hier ook nog enkele zinnen zal neerpennen, die weet nog beter hoe de server van Res Dogs gelopen is.

Gebruiker Corleone 2's schermafbeelding

Standaard

Je kan de titel beter veranderen in 'De server van Bawz', al moet ik de tweede helft nog lezen.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chaox Bekijk bericht

Oorlog tegen TYS, layback.
    Na 2 plannen viel TYS-O en TYS-D uiteen (ik geloof zo'n 110 spelers). Teimps, Mr. Grey, Knuppel en Danger hebben toen op erg korte termijn erg veel spelers opgekuist en erg veel arte's gejat. Trainers, dieten, ... Res Dogs begon vorm te krijgen. Uiteindelijk werd er 2 weken later een nieuwe TYS opgericht met nog 35 spelers, daarnaast zijn enkele spelers naar S&M gegaan en werd IB opgericht door de beste spelers. Deze spelers van IB hebben de maanden nadien nog erg lastig gedaan en Res Dogs gedurende die periode erg scherp gehouden. Ondertussen groeide mijn account snel, kleine trainer kwam af en toe langs, opslagplan was uitgebouwd en ik farmde als een gek om mijn velden op 19 te krijgen. Hier zijn ze ook op gebleven omdat de oorlog tegen grind uitbrak.
    Erg Leuke oorlog, zeker het tweede deel toen we IB opgericht hadden.
    Als eerste reactie op volgens mij diverse aanvallen/overnames van voornamelijk Knuppel en Brute gek had DonderKlompen een eerste AVP geschreven. En met behulp van Gettertools mensen targets gegeven.

Ik geloof dat de opkomst destijds welgeteld 4 vegen was ( mijn eerste dorpje gelockt), naast dat er wel mensen waren die een enkele aanval naar het HD van brute gek stuurde. Wij lagen met zijn vieren gelukkig dichtbij elkaar en al snel kwam het idee om toch maar voor onszelf te gaan starten. Dutchmadness (met zijn deffer Hertog), Baby_face (met Paka71) en ik (met Roeland) zijn toen IB gestart (samen met DK, maar die had al een enorme deuk in zijn motivatie na het mislukte AVP en PilotLucas kwam daar later snel bij).
    Ondanks dat we IB waren begonnen liepen we niet weg voor RD. We gingen er vanuit dat zodra TYS weg was, wij aan de beurt waren voor onze artes (een kleine trainer en dieet als ik het me goed herinner).

Maar de overmacht van RD en onze faal in het lezen van jullie AVP. Heeft er toch voor gezorgd dat we binnen de kortste keren:
    -een dorpje of 12 (waarvan 9 bij mij in een actie) in lock hadden
    -een van de grootste Romeinenveeg (105k gp) nooit in actie hebben gezien op een overkill actie op knuppel (Was knuppel niet heel blij mee, aangezien er heel wat berichtjes binnenkwamen toen)
    -onze artes kwijt waren

We hebben toen wel 3 vegen gestopt nog. Als het iets anders gelopen was waren dat er meer geweest, onze hoofddorpen stond vol met def van kansloos en private (die dus een week later met elkaar in oorlog ging). Maar helaas, al met al was het een leuke oorlog, ik denk alleen dat als een van de aanvallers onze HD in lock had gehad dat we het dan niet zo lang (2 maanden) vol zouden hebben gehouden.

Om het verhaal maar even af te maken en aaa_naamloos tegemoet te komen:

Die oorlog met RD hadden we dik verloren, maar we hadden nog wel 2,5 vegen en een zooi aan def. RD ging de slag aan met grind en we hebben er eigenlijk geen moment over nagedacht om door te lopen. We dachten dat het een vrij eerlijke en gelijkwaardige strijd zou worden.
    Maar goed inmiddels was het 23 januari en konden wij weer terug opbouwen. Onze deffers werden nog eens goed geïnstrueerd. We hadden al 2 leden verloren en met alle verzoeken (SM, TYS, Kansloos, Kronosen co) en vragen wat ons standpunt in het eindspel was kon het nooit lang duren voor we weer problemen zouden krijgen. Wij (BF,DM en ik) wilde namelijk pertinent geen eindspel spelen, de deffers trouwens wel maar pas als wij weg waren. En een groep rellers die geen eindspel wil spelen maar wel vegen heeft is natuurlijk vragen om problemen. Ik geloof dat we destijds nog wel een discussie hebben gehad over op wie we gingen, maar onderstaande gebeurde toch vrij snel erna.

Het mooiste bericht was (toch 2 weken na RD) van Matsu, dat was in de trant van "ik ga er van uit dat we jullie steun hebben voor een WW".
    Ik geloof dat we daar iets te fel op gereageerd hebben. En met de problemen en irritaties die mijn TYS buurman mij bezorgde sinds het begin van de server, hebben we in een nacht 3 dorpen overgenomen en nog eens 2 gelockt. Na een probeersel van Warlord op DM een dag of 2 later zijn we meteen nonstop gaan lopen op deze 2 spelers van TYS. DM was toch alweer bijna een week aan het zeuren dat zijn veeg WEER te groot werd.
    Binnen een week hadden we dan ook al meer dan 20 dorpen in lock geschoten, niet slecht voor 2,5 veegjes. We werden meteen voor mietjes en wat nog meer uitgemaakt, de TYS familie volgt het AF namelijk totaal niet. Dus die hadden geen idee wat wij allemaal gedaan hadden sinds het oprichten van IB, dat is toch wel het meest merkwaardige wat ik meegemaakt heb op de server. Een 'top' ally die het AF niet leest, maar goed:

Onze tactiek was vrij simpel, aanvalsdorpen en HDs deffen (als je net 9 dorpen uit lock getrokken hebt maar een lockje extra ook niet meer uit ) de rest tussen timen.

Gelukkig voor ons paste TYS de eerste ronde precies dezelfde tactiek toe als in de actie op het HD van brute gek nadat wij al TYS uit waren (waarmee hij destijd 200k defpunten haalde). Met onze beperkte def kwamen we vrij ongeschonden uit de eerste ronde (behalve dat we bijna geen def meer overhadden). Dus we gingen gewoon door, maar toen bleek dat ze nog een ronde konden spelen. Daar hadden we wel kleine paniek, niet genoeg def meer namelijk... Gelukkig was SM nog wel bereid om een blokje neer te zetten bij mij en konden we met onze eigen def de twee andere avd's deffen. (de wederdienst is hier verleend trouwens)
    Bij Hertog (het halve veegje) kwamen ze er toch doorheen, toen dat gebeurde kwam de grote held Highlander ook mee spelen, met een 80k veeg durfde hij het nu wel aan om ook aan te vallen (op 5 vakjes afstand ofzo). Het ene na het andere dorpje van Hertog sneuvelde en al snel kwamen we er achter dat het heel snel de andere kant op kon gaan.
    In een opwelling hebben we toen een plan gemaakt waarbij DM op het HD van Highlander liep en ik op 5.1 Waarbij we echt last moment hebben gekozen om toch beide op het HD te lopen. Een goede lock of beide onze veeg kwijt was het idee, resulterend in 2 treintjes op beide dorpen die binnen 3 minuten aankwamen: een volledige lock voor zijn hoofddorp (want er stond blijkbaar een blok in het andere dorp). En de ally enkra was geboren, waar de spelers in konden schuilen. Wij wilde immers alleen TYS uit elkaar spelen en de twee originele lastpakken aanpakken. Daar zijn we misschien toch wel de fout in gegaan. Misschien hadden we moeten doorpakken en het karwei op hem af moeten maken. Maar we hadden nog maar 1,5 veegje over. Dus of dat gelukt was...
    We zijn nog wel even doorgegaan met wat lockjes uitdelen op spelers die het wel aandurfde om ons aan te vallen (meer was het niet want def kwamen we niet tegen). Warlord werd gekickt en starte BB2 (beaten by two) wat eigenlijk 3 moest zijn. Inmiddels speelt hij binnen SM en heb ik toch wel respect voor hem gekregen. Bijna 2 weken lang heeft hij elke dag wel in 2/3 dorpjes een lock in een dorpje mogen ontvangen. Zodra er een goed uit de lock was, schoten we die zo weer terug erin.

Daarna waren we er met zijn drieën wel klaar mee. Meerdere keren per maand een nachtje doorhalen, nieuwe baan en studies gingen niet samen. Dus hadden we een target nodig om onze veeg op dood te lopen. Dat werd J&J, die had in de oorlog met RD snel het hazepad gekozen (en wilde een arte van DM doorspelen naar RD). Nog even geïnformeerd bij SM en Kruik voor wat extra info en gaan maar.
    Helaas waren de 27 uur telkens te ver en lang lopen waardoor een overname/wegschiet actie niet lukte (ook mede dankzij dat hij tegen onze verwachting in toch wel veel vriendjes had) tot ik uiteindelijk na 6 keer langs te zijn geweest, een lockje te hebben gedaan en een arte heb meegenomen, een blok tegen kwam (kansloos). Niet erg, de rest op het WW van TYS en slapen maar

Onze Deffers zijn daarna naar TYS gegaan en ik kan eerlijk zeggen dat het toch wel voor een flink aandeel hun def was wat jullie daar nog tegengekomen zijn in het WW (goed opgeleid zullen we maar zeggen).

Uiteindelijk rond de 60 locks gedaan met mijn account, veel plezier gehad binnen IB en veel geleerd op mijn eerste echte server. Wat het meteen een hele leuke server maakte, ook al ben ik bijna 4 maanden geleden gestopt. Ik kijk nog graag terug hier op het AF wat de ontwikkelingen zijn.

Of ik de volgende server 6 speel? Misschien als ik tegen die tijd zin heb en meteen met een leuke groep kan beginnen.

Gebruiker Meneer Bloe's schermafbeelding

Standaard

Dit is idd eerddr de server van bawz, er is nog zo veel leuks gebeurt voor bastards er zelf maar was. Er is echter maar 1 iemand die dat verhaal mooi kan neerpennen en dat is rami, dus mr grey schrijf u boek..

Gebruiker RamiNas's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CaLeX Bekijk bericht
    TYS/IB
    Leuke blik achter de schermen van het minst vertegenwoordigde groepje spelers op het AF.

Ik dacht altijd dat jullie wel af en toe ergens extra def kregen maar had nooit gedacht dat dat van Kansloos zou zijn.

Wel mooi en wrs goed voor ons, dat jullie niet op één van die verzoeken zijn ingegaan en een mega-blok hadden gejoined.

Oorlog met IB was inderdaad een leuke omdat het niet zo simpel was om die arte's daar weg te krijgen. We keken echt dag per dag hoe of wat.

De overname van Baby Face langs onze kant is ook nog een leuk verhaaltje.

Jullie begonnen "weeral" met ongelooflijk veel én goed te faken. Baby Face was toen de grootste en gevaarlijkste veeg. Ipv te deffen waar we echt geen zin in hadden, besloten ik en Knuppel(niet Geniuz) maar zijn zeer goede dual Berhard indertijd om het AVD over te nemen alvorens hij zou aankomen.
    We hadden een nipt tijdbestek en hadden kost wat kost Orange zijn veeg nodig.
    Ik stuurde een sms en kreeg als antwoord:

"Kzen ant ete maat, maar ik zal m'n best doen".

Orange kwam net op tijd online, kreeg instructies van Bernhard voor wat fakes en Knuppel maakte het af. Denk dat dat ook ineens de laatste actie op jullie was. Gevaarlijke vegen waren uitgeschakeld en arte's zaten bij ons.

Ik weet niet meer of die grote architectenrip van jullie ervoor of erna was gebeurd. Maar die was ook aardig. Jij stal 'm van Knuppel en binnen de 24 uur hadden we hem terug.

Al bij al was het een zeer leuke en speciale oorlog die aantoonde dat er wel degelijk wat kwaliteit zat in NW.

Grats voor jullie periode erna nog. Was leuk om te zien hoe jullie het dan tegen TYS opnamen, al was de reden ons onbekend.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RamiNas Bekijk bericht

Ik weet niet meer of die grote architectenrip van jullie ervoor of erna was gebeurd. Maar die was ook aardig. Jij stal 'm van Knuppel en binnen de 24 uur hadden we hem terug.
    Was in dezelfde actie Dag later gingen jullie met Grind in de weer.

Dat faken was trouwens wel grappig, daar zat weinig gedachtegang achter. Maar we deden het op zo een grote schaal dat het niet bij te houden was.

Regels voor berichten