Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 tot 14 van 14

Discussie: Held maakt eenheden zwakker?

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pasevski Bekijk bericht
    Als op je tentamen aangegeven wordt dat je naar boven of beneden af moet ronden, telt een wiskundige regel niet meer
    Als het niet wordt aangegeven wordt je geacht te weten dat je 0.5 naar 1 moet afronden, als je moet afronden.

Ik zou denken dat er alleen in speciale gevallen gevraagd wordt om specifiek anders af te ronden dan de regel voorschrijft.
    Als je iets moet bouwen dat 0.4 kilo kan dragen en je moet afronden dan ga je het niet naar beneden afronden maar naar boven, uit veiligheid.

Gebruiker

Standaard

Als je iets moet bouwen wat gewicht moet gaan dragen, ga je niet afrond als iets 0,4 kilo draagt.
    Dan doe je het gewoon precies lijkt mij

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pieter-pietcd Bekijk bericht
    Als je iets moet bouwen wat gewicht moet gaan dragen, ga je niet afrond als iets 0,4 kilo draagt.
    Dan doe je het gewoon precies lijkt mij
    Veiligheidsmarges..?

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

Dit alles heeft vrij weinig te maken met het feit dat Travian Games kan besluiten dat als je phalanx drie kwart doodgaat in een veldslag, dat-ie gewoon niet als gesneuvelde wordt geteld

Ik denk niet dat de familie en vrienden van die phalanx gaan klagen dat-ie wiskundig gezien helemaal dood had moeten zijn
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Regels voor berichten