Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 12

Discussie: Artefacten over ...

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard Artefacten over ...

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  3JB1s.png
Bekeken: 50
Grootte:  4,5 KB
ID: 5752

Is niet echt heel nuttig :P Nu weet ik dat ze er aan kunnen komen, maar nog niet wanneer Is op nl3.

Edit bedoelde natuurlijk nl3 :X
    Laatst gewijzigd door BlaxXx : 23-07-2013 om 08:48

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker

Standaard

Op S3 ook, daar komen de artefacten over 5 daagjes maar staat precies hetzelfde

Keizer der Nataren

Standaard

Gezien, ik kan dit niet zelf aanpassen, dus moet het doorgeven. Zal kijken of ik het vandaag nog voor jullie opgelost krijg.

Gebruiker wiziewizard's schermafbeelding

Standaard

24/7 die schatkamer blijven checken dan
    TC2 10-11 misschien - VLF! // TS2 11-12 Octopus - Yakuza // TS5 12-13 Legacy - Omertà - nr 1 aanval //
    http://forum.travian.nl/image.php?type=sigpic&userid=302605&dateline=13634  47703

Gebruiker Vainqueur's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlaxXx Bekijk bericht
    Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  3JB1s.png
Bekeken: 50
Grootte:  4,5 KB
ID: 5752

Is niet echt heel nuttig :P Nu weet ik dat ze er aan kunnen komen, maar nog niet wanneer Is op nl3.

Edit bedoelde natuurlijk nl3 :X
    Dat verschijnt 5 dagen van te voren, dus als je het vandaag voor het eerst gezien hebt, dan is het dus over 5 dagen, waarschijnlijk om 6 of 7 uur 's ochtends..
    [22:25] <Tyl> Diep van binnen weet ik dat je elke lullige opmerking maakt uit liefde..

S6: unknown artist
    S1: knabbel&babbel

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vainqueur Bekijk bericht
    Dat verschijnt 5 dagen van te voren, dus als je het vandaag voor het eerst gezien hebt, dan is het dus over 5 dagen, waarschijnlijk om 6 of 7 uur 's ochtends..
    Mja heb wel wat beters te doen dan om 6 uur te wekkeren en dan blijkbaar tot 7 uur te moeten wachten :P Als et ingame niet opgelost kan worden maakt me opzich niet veel uit, maar dan wel graag ergens een reactie met datum + tijd, dan zet ik zelf wel een af tel dingetje

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wiziewizard Bekijk bericht
    24/7 die schatkamer blijven checken dan
    Welke schatkamer?
    Artefacten zijn voor sukkels (zo dek ik mezelf in als ik geen artefact weet te bemachtigen en ben ik iedereen voor door mezelf als sukkel te bestempelen)

Gebruiker Vainqueur's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlaxXx Bekijk bericht
    Mja heb wel wat beters te doen dan om 6 uur te wekkeren en dan blijkbaar tot 7 uur te moeten wachten :P Als et ingame niet opgelost kan worden maakt me opzich niet veel uit, maar dan wel graag ergens een reactie met datum + tijd, dan zet ik zelf wel een af tel dingetje
    Ben niet helemaal zeker, maar volgens mij komen artes op dezelfde tijd als de server startte, dus volgens mij voor Nederlandse servers altijd om 6 uur 's ochtends, maar ik laat me graag verbeteren.
    [22:25] <Tyl> Diep van binnen weet ik dat je elke lullige opmerking maakt uit liefde..

S6: unknown artist
    S1: knabbel&babbel

Standaard

Ach ik wacht wel tot morgen of t er staat anders stuur ik wel igm naar de serverhoofd, die zal wel precies datum + tijd weten lijkt me.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vainqueur Bekijk bericht
    Ben niet helemaal zeker, maar volgens mij komen artes op dezelfde tijd als de server startte, dus volgens mij voor Nederlandse servers altijd om 6 uur 's ochtends, maar ik laat me graag verbeteren.
    Is volgens mij medebepalend door zomertijd-wintertijd en dergelijke.
    Er was volgens mij ook een server laatst die om 6 uur in de zomertijd was begonnen, en doordat de klok in de winter achteruit gaat, was het na precies 111 dagen 5 uur ´s ochtends.
    Kan dus met een beetje mazzel ook gewoon om 7 uur, als je 6 uur wintertijd begint en de artefacten komen nadat de klok vooruit gaat, dus in de zomertijd, dan kan je wat langer uitslapen.
    Ik dacht dat het zo zat, kan ook finaal fout zitten

Regels voor berichten