Pagina 33 van 43 EersteEerste ... 233132333435 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 321 tot 330 van 422

Discussie: Weerwolven Ronde 70

Standaard

rulezzz following de rest.

Today, Tomorrow, TRAVIAN.
    Visit: www.riseofeurope.com

Gebruiker De Tuinreus's schermafbeelding

Standaard De Tuinreus wordt vervangen door Svenie

Dag stelletje moordenaars!

Zoals al eerder aangegeven ga ik op vakantie en zal ik het stokje door geven aan Svenie. Alles wat betreft mijn rol en overleg mag dus nu naar hem toe. Ik vond het een heel tof potje tot nog toe en ben erg benieuwd hoe het verder gaat lopen. Er is een grote kans dat er nog geen burgers uit zijn, alleen wolven, dus laten we hopen dat dat zo door zet! Ik wou dat ik nog ff door plannetjes kon bedenken, maar helaas, ik zal misschien in t buitenland af en toe nog komen koekeloeren.

Heel veel plezier nog. En succes aan de burgers!

Groet,
    De Tuinreus

Gebruiker germania's schermafbeelding

Standaard

Update Dag 4

De weken na de pokeravond werd Spearmint druk gefeliciteert op het kantoor. Niet enkel meer om de winst van de pokeravond zelf te herdenken. Hij was namelijk op een zeldzaam helder moment achter een clue gekomen.Hij bedacht het volgende plan: Als we RuleZ nu gaan schaduwen en een list bedenken, dan kunnen we er achter komen of hij bij de groep van dappere mannen hoort.
    Onopvallend is er te werk gegaan, nooit gebruikmakend van meer dan één keer dezelfde persoon. Een zwerver met een gratis krant, een vader van een kind die duiven voert in het park, alledaagse figuren. RuleZ woonde aan de Sunset Boulevard, maar dat bleek verdacht vaak niet de eindbestemming van zijn dag te zijn. De locatie van het geheime huis werd snel bekend voor Al Capone. Hier zouden een stel dappere mannen samenkomen om plannen te maken voor de nachten. Informatie over eventuele anderen was niet aanwezig.
    RuleZ werd vroeg in de ochtend op het matje geroepen bij Al. RuleZ dacht dat zijn laatste uur geslagen was. Toen het gordijn open ging was het echter niet Al die er stond. Wankie, Tetmiera en BigSecret waren namelijk uitgekozen om in een roze tutu een mooie ballet show op te voeren voor RuleZ onder het genot van een goede whisky voor de beste heer. RuleZ genoot zichtbaar, maar de lach verdween toen achteraf Al verscheen van achter het toneel. Met een tommygun in zijn hand sprak hij de magische woorden: ‘Je hield altijd al van ballet, hopelijk genoot je van deze finale.’ Al schoot zijn hele magazijn leeg en liep vervolgens weg.

RuleZ de Wolf overleeft de lynch niet

Huidige Deadline:
    Nacht 4
    Woensdag 24-07 om 20.00
    Laatst gewijzigd door germania : 22-07-2013 om 22:35

Gebruiker RuleZ's schermafbeelding

Standaard

Dit had ik ergens wel zien aankomen veel succes aan alle partijen!

Gebruiker De Tuinreus's schermafbeelding

Standaard

Ik moet zeggen dat wij dit wel echt goed aan het spelen zijn haha. Goed bezig burgers!

Gebruiker Wankie's schermafbeelding

Standaard

ik dacht dat je op vakantie ging

Gaat goed burgers!

en slaap lekker iedereen, mogen we nog allen leven!

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Tuinreus Bekijk bericht
    Ik moet zeggen dat wij dit wel echt goed aan het spelen zijn haha. Goed bezig burgers!
    High Five!

Grote kans dat alleen de derde partij er nu uit moet! Dan zouden er nu 6 wolven uit moeten zijn en 0 burgers. Die kans is overigens groot. Maarja, slaap lekker.

Edit: Tetmiera merkte op dat Erikkie na de lynch stemde. Dit zou zijn 2e waarschuwing betekenen, wordt hij erin gehouden omdat hij mogelijk een slechte rol heeft? Mij maakt het niks uit hoor, maar verdacht vind ik het wel.
    Laatst gewijzigd door Pasevski : 23-07-2013 om 18:36
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker germania's schermafbeelding

Standaard

Update Nacht 4

Er heerste een vrolijke stemming op Al’s kantoor. Al kondigde aan een handjevol vertrouwelingen aan dat zijn mensen een steeds beter beeld kregen van wie er wel en niet te vertrouwen was. Met een combinatie van oude en nieuwe technieken, met iedere kant een aantal volgelingen, kwamen ze steeds meer informatie op het spoor. Aan allebei de manieren zaten verschillende voor- en nadelen. Kenmerkend was dat meestal de oudere mensen voor de traditionele manier kozen van het schaduwen. BigSecret was een meester in het schaduwen van zijn doelwit. Hij was het dan ook die Project X mogelijk maakte.

Op Al’s verjaardag was er een aanslag gepland door een stel dappere mannen. Project X zou bestaan uit een aantal maatregelen om dit plan te dwarsbomen. Het zal eindigen in een groot feest als alles goed gaat. Een feest zo groot dat er later films en boeken over zullen worden geschreven. De verjaardag werd gevierd in een zaal uitgekozen door een van zijn onderdanen.

Het plan was dat de aanslagpleger in de taart zou zitten. De taart was hol van binnen gemaakt en zou op een plaats staan die van onder te bereiken is. Een andere taart bestellen was helaas geen optie, daar de tegenstanders van Al dan zouden weten dat hij meer weet dan ze dachten. Met de illegale stokerijen die Al had was het echter ook niet raar om sterke drank door het beslag van de taart te doen. Een klein likeur laagje ging het niet worden. Het idee was om te zorgen dat de man daar binnen alleen al van de damp van de taart dronken zou worden.

Natuurlijk heb je grote kans dat dit plan zou falen, dus vandaar droeg Al ook gewoon een kogelvrij vest onder zijn drie delig pak. Je hoefde geen briljante chemicus te zijn om hoofd van de maffia te worden. Keuzes hoefde die ook niet te maken, ‘alle mogelijkheden’ was het vaakst genoemde antwoord als het om zijn veiligheid ging. Tevens klonk het het ook gewoon als een goed excuus om een extra sterke taart te maken.

Op de dag waarvan zij allemaal al lang wisten dat die komen zou, waren de voorbereidingen gepleegd. Het luik om onder de taart te komen zou dicht gehouden worden als de moordenaar probeert te vluchten. Na een korte toespraak van Al, iets waar hij erg van genoot, zou het leuk opengaan en zou het verder worden afgehandeld. Zo geschiede het ook, met als enige verassing de identieit van de dader. De tegenstanders van Al hadden niet het lef om het zelf te doen, maar hadden deze man ingehuurd. Nadat het taartincident klaar was en de vloer schoon (de bovenste laag van de taart moest het helaas ontgelden met deze poging), kon het feest eindelijk beginnen.
    De laatste woorden die men zich kon herinneren waren ‘Dit mijn oude vrienden, wordt een avond om te herinneren!’

Iedereen wordt vrolijk wakker.
    Huidige Deadline:
    Dag 5
    Zaterdag 27-07 om 20.00

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

*is vrolijk*

Blijkbaar is er goed beschermd! In dat geval, derde partij, niet 2 nachten hetzelfde slachtoffer kiezen

Nullus..... liefde maakt blind
    Laatst gewijzigd door Pasevski : 26-07-2013 om 07:32
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker Wankie's schermafbeelding

Standaard

Nullus

1531685
    Laatst gewijzigd door Wankie : 26-07-2013 om 10:17

Pagina 33 van 43 EersteEerste ... 233132333435 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Weerwolven Ronde 18 (C-R)
    By Charad-Rha in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 223
    Laatste bericht: 18-01-2009, 18:54
  2. Weerwolven Ronde 15 (C-R)