Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 13

Discussie: Server weer onderuit?

Gebruiker JPB's schermafbeelding

Standaard Server weer onderuit?

Tis weer zover,

Stuur voor de lol is een fake naar een ww, wacht een paar minuten, weg fake, niet meer te zien.
    Hij loopt wel want je ziet verschillen tussen je legers thuis en onder het kopje troepen!
    Ik heb bevestiging van anderen. Kunnen anderen ook is testen. Briljante fout weer van travian zo vlak tegen het einde! Je zal zo maar winnen

groet
    JPB

Standaard

Fakes op WW dorpen
    Beste spelers,

De laatste tijd is er veel misbruik gemaakt van een bug mbt WW dorpen (niet op onze servers). Dit houd in dat als je heel veel fakes binnen een heel korte tijd naar een WW dorp stuurt, dit dorp onbespeelbaar wordt. Hierdoor kunnen dus makkelijk echte aanvallen doorkomen zonder dat je de mogelijkheid hebt erop te reageren, doordat je dorp niet bespeelbaar is. Hiervoor wordt met spoed door de codeerders een oplossing gezocht.

Momenteel is er een tijdelijke oplossing: Er is een cron geïnstalleerd die alle aanvallen die fake zijn op een WW direct annuleert en je troepen dus direct huiswaarts keren. Het is momenteel dus niet mogelijk om een fake te sturen naar een WW dorp, deze zal niet aankomen en je troepen zullen huiswaarts keren als je een fake stuurt.

Let op: Dit geldt alleen voor WW dorpen en is enkel van tijdelijke aard

Wat is een fake?
    20 50 100 troepen?
    En wat is de definitie van tijdelijk?

Standaard

Je troepen komen trouwens NIET terug.

Gebruiker

Standaard

Oei, vandaar dat roggel gister niet kon faken op het ww,.. hij wilde RD kenbaar maken dat hij zijn veeg op pad stuurde, maar dat kon ook niet:S

tja, is wel erg vreemd, vooral omdat er geen melding van gemaakt is op de server waar eindspel bezig was

Standaard

Gewoon goud kopen en je mond houden

Wat is en fake?
    Wanneer is het opgelost (loopt al 2 maanden)?
    Wat is de compentsatie?

Gebruiker Tyl's schermafbeelding

Standaard

Lijkt me meer iets voor Bugs & etc daarom verplaatst
    Laatst gewijzigd door Tyl : 03-07-2013 om 12:41
    S1 2009-2010 Tyl (Pink); S2 2010-2011 Ghost (MUG); S1 2010-2011 Vainqueur (7); TC4 2011-2012 Charlie Sheen (BAZEN); TC7 2012 Pink (F&F);
    TS4 2012-2013 SevenOfNine (Violence); TS2 2013 Bazinga! (NOES!); TS6 2013-2014 Unchained (Kermis); TS1 2014 Katy Perry (Dirty)

Keizer der Nataren

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JPB Bekijk bericht
    Gewoon goud kopen en je mond houden

Wat is en fake?
    Wanneer is het opgelost (loopt al 2 maanden)?
    Wat is de compentsatie?
    Het aantal troepen dat wordt gezien als fake is niet bekend, ook bij ons niet, dit is niet vrijgegeven.
    Geen idee wanneer dit opgelost is, hier kan ik uiteraard wel navraag over doen. Zal dit gaan doen dus kom ik op terug.
    Compensatie? Waarvoor, volgens mij is dit al maanden bekend en dus iets wat je wist voor het eindspel begon. Ik kan me de ergernis uiteraard wel voorstellen. Ik denk niet dat TG hiervoor enige vorm van compensatie voor gaat geven, echter kan ik hier geen uitspraken over doen aangezien wij als CM hier volledig buiten staan. Wel zal ik je vragen en opmerkingen met de vraag hoelang het nog gaat duren doorspelen naar TG en dat wij (jullie als ook wij) duidelijkheid willen hebben over het hoe en wat.

Ik kan me voorstellen dat je niet op mijn antwoord zit te wachten dat ik nu geef, echter hou er ook rekening mee dat ook wij hier niets aan kunnen doen dan vragen. Ik zal dan ook namens jullie, de spelers, vragen hoe het ermee staat en wat ze er nog van gaan verwachten.

Gebruiker wiziewizard's schermafbeelding

Standaard

dit is al uitgezocht (bijna dagelijks door m'n team) en het staat al een hele tijd op 100 eenheden.
    Dus vanaf 100 of 101 (weet niet zeker) is het geen 'fake' meer.
    TC2 10-11 misschien - VLF! // TS2 11-12 Octopus - Yakuza // TS5 12-13 Legacy - Omertà - nr 1 aanval //
    http://forum.travian.nl/image.php?type=sigpic&userid=302605&dateline=13634  47703

Keizer der Nataren

Standaard

Hi Maddog,

the fix will be within the "Big Bang" release (T 4.2). There will be no fix for T4 anymore.
    "Big Bang" is de reeks die momenteel loopt, is nog geen exacte datum voor mij bekend, maar ik mag aannemen dat dit op korte duur is. T4 zal deze dus niet meer krijgen en hier zal dus de "fake regel" niet worden opgelost.

Meer info krijg ik ook niet, dus ik hoop dat dit een beetje duidelijkheid geeft.

Gebruiker xz04k's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maddog Bekijk bericht
    "Big Bang" is de reeks die momenteel loopt, is nog geen exacte datum voor mij bekend, maar ik mag aannemen dat dit op korte duur is. T4 zal deze dus niet meer krijgen en hier zal dus de "fake regel" niet worden opgelost.

Meer info krijg ik ook niet, dus ik hoop dat dit een beetje duidelijkheid geeft.
    Slecht dat zoiets cruciaals niet opgelost wordt, maar daar kunnen jullie ook niet veel aan doen. Bedankt voor het doorgeven in ieder geval.
    MET PENSIOEN!

Soortgelijke discussies

1. Classic speed server moet er weer komen
    By alymaro in forum Algemeen
    Reacties: 14
    Laatste bericht: 16-05-2011, 17:55

Regels voor berichten