Weergegeven resultaten: 1 tot 7 van 7

Discussie: =hoger gz-level held minder verlies gz-punten bij avontuur?

Gebruiker

Standaard =hoger gz-level held minder verlies gz-punten bij avontuur?

Hallo
    mn eerste avonturen had ik altijd weinig gezondheidsverlies. De laatsten veel meer, ook mn held was dan bij zeg maar 50% gz. Ligt dat ALLEEN aan de moeilijkheidsgraad van het avontuur of is er ook een invloed door mn held, als hij bijv. al vrij zwak is?
    Al vast bedankt, kon in de diversen disc. en faqs noch niet vinden.

Gebruiker

Standaard

Beste...

De gezondheid van je held is afhankelijk van het volgende:

1. De moeilijkheidsgraad van de avonturen (zoals je zelf al aangaf)
    2. Vervolgens is de vechtsterkte van je held heel belangrijk, hoe sterker je held is hoe meer je held kan verdragen, het is daarom ook verstandig om eerst punten te investeren in de vechtsterkte van jou held.

3. Je vraagt je af waarom de gezondheid van je held ineens hellemaal afzwakt na dat je een aantal avonturen hebt gedaan?

Omdat je held al diverse avonturen heeft doorstaan, is de gezondheid van je held achteruit is gegaan. Hoe zwakker je held is, hoe sneller je held gezondheidspunten verliest.

4. Een sterkere held in vechtsterkte zal minder snel gezondheidspunten verliezen, een held met een lage vechtsterkte zal meer verlies lijden.

Gebruiker wop's schermafbeelding

Standaard

Het antwoord wat hij nodig heeft blijf je hem verschuldigd JLP. Naarmate het spel vordert is er meer vechtsterkte nodig voor dezelfde schade. Waar je bij je eerste avonturen met zeg; 500 vechtsterkte een gezondheidsverlies van 10% hebt bij een makkelijk avontuur, heb je verder in het spel 1000 vechtsterkte nodig voor een verlies van 10% bij een makkelijk avontuur.

De getallen zijn puur hypothetisch overigens. Geen idee of dit ook maar enigszins in de buurt komt.
    <Iedland> Wop is iemand die overal en altijd propagandeert voor tolerantie en verdraagzaamheid
    <Iedland> Zo, nu heb ik wop beledigd

Gebruiker

Standaard

Ahoi
    In ieder geval bedankt voor de reakties.
    Mn vraag is dus niet waarvan mn gz-level afhankt, dat weet ik wel, speelde vroeger al een paar keer.
    Mn vraag is, als ik een moeilijk avontuur doe, of ik dan, dus hypothetisch, bij het zelfde avontuur minder verlies heb als ik een hoger gz-level heb. Dus, 100 % gz-level zeg maar - 30 gezondheitspunten verlies, zelfde avontuur bij 50% gz-level (bij zelfde vechtsterkte) of dat dan - 35 gzpunten verlies betekenen kan, of is dat dan ook maar alleen - 30 punten?

Gebruiker Orkaan's schermafbeelding

Standaard

Nop, dat is hetzelfde!
    Als je op 100% 20% zou verliezen gebeurd dat ook als je bv. 80% hebt!
    S2: 2010 - 2011 # Orkaan - HADES
    S6: 2011 - 2012 # Dux - SAW
    S2: 2011 - 2012 # Hamsterweken - O
    NLx: 2013 - 2013 # Howling Wolf - Nogges!
    S7: 2013 - 2014 # Prins Pils - Instinct

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jean-Luc_Picard Bekijk bericht

3. Je vraagt je af waarom de gezondheid van je held ineens hellemaal afzwakt na dat je een aantal avonturen hebt gedaan?

Omdat je held al diverse avonturen heeft doorstaan, is de gezondheid van je held achteruit is gegaan. Hoe zwakker je held is, hoe sneller je held gezondheidspunten verliest.
    En dat is dus fout meneer de support.

Of je nu 50 gezondheid hebt of 100, je held blijft even sterk en er zal evenveel gezondheid afgaan.

Ik raad de crew aan om eens wat meer te spelen met bijvoorbeeld deze site: http://travian.kirilloid.ru/warsim2.php
    Het is echt rampzalig met de kennis binnen de crew.

Gebruiker

Standaard

OK bedankt allemaal, het is duidelijk geworden

Soortgelijke discussies

1. avontuur held
    By jamesvanrobays in forum Vragen
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 19-02-2014, 19:09
  2. Held avontuur
    By burstfire in forum Vragen
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 02-12-2011, 16:32