Weergegeven resultaten: 1 tot 4 van 4

Discussie: Map cover

Gebruiker Fire Hawk's schermafbeelding

Standaard Map cover

Hoi allen,

Allereerst wil ik kwijt dat dit niet Travian gerelateerd is, maar ik weet dat er op het forum nog wel eens wat creatievelingen rondspoken en ik heb iets waar ik als minder creatieve geestigheid wel wat hulp bij kan gebruiken. Mocht dit draadje onverhoopt tegen de regels zijn mag het uiteraard verwijderd worden.

Welnu, sinds enige tijd volg ik pianoles en het gaat me goed af, hier en daar verzamel ik wat bladmuziek, maar alles bij elkaar heb je al gauw een hele bult onoverzichtelijk werk. Ik heb nu een paar mappen voor verschillende muziekstijlen, en deze mappen vragen natuurlijk om een overzichtelijke, leuk uitziende indeling en covers. Ik heb dus een paar sjablonen nodig met elk een leuk uitgewerkt plaatje(s), de sjablonen kan ik zelf in elkaar zetten, maar is er iemand die mij met grafisch werk kan en wil ondersteunen?

Graag een PM dan, want verdere uitleg vraagt om gebruik van bedrijf- en productnamen, en die mogen volgens de regels niet gebruikt worden.

B.v.d.
    FH

“Waking up to who you are requires letting go of who you imagine yourself to be.”
    - Alan Watts -

Gebruiker Koen's schermafbeelding

Standaard

Poeh, ik heb Photoshop wel een tijdje redelijk onder de knie gehad. Tot een week geleden wel een half jaar niet meer aangeraakt. Ik wil best een poging voor je wagen, maar of het wat gaat worden durf ik niet te beloven.
    Je kunt misschien Kingslayer PM'en? Das ook een goeie Photoshopper
    Vansinnes | Tjap Tjoy | SniPerX | Belastingdienst | Beau ter Ham | Makar
    Zoef de Haas | Ben de Biel | Doofenshmirtz | Hades

2e plaats Forummer van het jaar 2012 | 2e plaats Gezelligste Forummer 2013 | 2e plaats Beste Aanvaller 2016 | 2e plaats Beste Farmer 2016 | 2e plaats Grootste Spammer 2016

Brouwer van dienst Kingslayer's schermafbeelding

Standaard

Kingslayer heeft zelf niet veel meer gephotoshopt de laatste tijd. Dat is een beetje achteruitgeschoven ten voordele van andere hobby's. Maar ik wil wel een poging wagen als het echt nodig is

Ik ben een n00b! Een n00b zeg ik u!

Gebruiker Fire Hawk's schermafbeelding

Standaard

Oke, ach het zal denk ik niet al te moeilijk worden. Ik PM je wel even, Kingslayer.

“Waking up to who you are requires letting go of who you imagine yourself to be.”
    - Alan Watts -

Regels voor berichten