Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 36

Discussie: 2x hetzelfde artefact op 1 account mogelijk? klein-klein // groot-klein

  1. #1
    Gebruiker wiziewizard's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22-10-2010
    Berichten
    1.657

    Standaard 2x hetzelfde artefact op 1 account mogelijk? klein-klein // groot-klein

    Dubbele vraag:
    Ik weet dat een account maximaal 3 artefacten actief mag beheren, ook dat je maximaal 1 groot arte tegelijk kan laten werken.

    Maar ik vroeg mij af, kun je ook 2 artefacten op je account hebben, maar die hetzelfde doen?

    BVB: kleine trainers talenten (kan eender welk klein artefact zijn) zowel in dorp A als in dorp B? Of kan je maximaal 1 kleine trainers talenten laten werken?



    Tweede vraag:
    Kan je tegelijk hetzelfde groot en klein artefact laten werken op 1 account. Als we opnieuw trainers talenten nemen.
    Stel nu dat ik een grote trainerstalent arte heb, dit zorgt voor 3/4de van de bouwtijden.
    Kan ik dan in 1 dorp een klein trainerstalentartefact laten werken, dat in dit dorp dan de bouwtijden 1/2de worden.
    Of zal deze kleine trainers niet geactiveerd worden omdat er al een trainersartefact aanwezig is?


    Ik hoor het graag
    Laatst gewijzigd door wiziewizard : 24-05-2013 om 11:28
    TC2 10-11 misschien - VLF! // TS2 11-12 Octopus - Yakuza // TS5 12-13 Legacy - Omertà - nr 1 aanval //
    http://forum.travian.nl/image.php?type=sigpic&userid=302605&dateline=13634  47703

  2. #2
    Gebruiker
    Geregistreerd
    10-01-2011
    Berichten
    181

    Standaard

    Ik heb hetzelfde me ook wel eens afgevraagd, en vervolgens gefantaseerd over een unieke trainer en een kleine trainer op hetzelfde account . Het enige probleem is dan nog genoeg gs vinden om 24/7 te kunnen blijven draaien, bijna onmogelijk, alleen al om dan 24/7 in grote en kleine barakken knups te draaien heb je dan wekelijks al 100mil ongeveer nodig .

    Maar goed, Travian answers zegt: "Verder zal elk dorps Artefact de bonus van een uniek of account Artefact overschrijven als deze hetzelfde type is in het dorp waar het Artifact staat. " Dit is een quote, ik ben niet verantwoordelijk voor het feit dat artefact op 2 manieren gespeld wordt. Dit staat bij algemene info over artefacten . Volgens mij betekend het dat beide artefacten niet een opgeteld effect zullen hebben. Al weet ik dat niet zeker want erg duidelijk staat het er niet. Misschien een idee voor travian om daar de zin: "Dus het effect van een groot artefact werkt wel/niet op een dorp waar een klein artefact van hetzelfde type in staat. " Doorstrepen wat niet van toepassing is. Dan wordt het een stuk duidelijker.

    Twee kleine artefacten op hetzelfde account zou gewoon mogelijk moeten zijn geloof ik. Al werken 2 BD's op hetzelfde account dan weer niet, dus zeker weet ik dat ook niet .

  3. #3
    Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding
    Geregistreerd
    03-08-2007
    Berichten
    4.396

    Standaard

    Ja, je kan eenzelfde account- en dorp artefact hebben op het account.
    Zoals Rabenhaupt al aangaf: het dorp artefact krijgt wel voorrang over het account artefact, dus worden deze bonussen niet opgeteld.

    Wat betreft je andere vraag: je kunt zeker wel twee dezelfde dorp artefactjes hebben in verschillende dorpen, en deze werken ook gewoon naar behoren zolang je binnen de limiet van maximaal 3 artefacten (2 dorp, 1 account) blijft.
    Als je dan nog een derde dorp artefact pakt zal je eerst veroverde artefact deactiveren als de laatst veroverde artefact zich activeert.

    Voor een WW bouwer werkt 2 BD's op het eigen account inderdaad niet, maar als ik 2 BD's heb en er zitten 2 WW bouwers in mijn alliantie met beiden hun eigen BD, dan werkt dat weer wél.
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

  4. #4
    Gebruiker Orkaan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    08-11-2010
    Berichten
    3.205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wiziewizard Bekijk bericht
    Dubbele vraag:
    Ik dat een account maximaal 3 artefacten actief mag beheren, ook dat je maximaal 1 groot arte tegelijk kan laten werken.

    Maar ik vroeg mij af, kun je ook 2 artefacten op je account hebben, maar die hetzelfde doen?

    BVB: kleine trainers talenten (kan eender welk klein artefact zijn) zowel in dorp A als in dorp B? Of kan je maximaal 1 kleine trainers talenten laten werken?



    Tweede vraag:
    Kan je tegelijk hetzelfde groot en klein artefact laten werken op 1 account. Als we opnieuw trainers talenten nemen.
    Stel nu dat ik een grote trainerstalent arte heb, dit zorgt voor 3/4de van de bouwtijden.
    Kan ik dan in 1 dorp een klein trainerstalentartefact laten werken, dat in dit dorp dan de bouwtijden 1/2de worden.
    Of zal deze kleine trainers niet geactiveerd worden omdat er al een trainersartefact aanwezig is?


    Ik hoor het graag
    Het klopt niet helemaal wat je zegt
    Het 3 werkende/ niet werkende artefacten slaat vooral op grote artefacten.

    Je kan 3 kleintjes op je account hebben die allemaal werken, omdat ze allemaal in verschillende dorpen staan. Zo kan je 3 kleine trainers hebben en als die in 3 verschillende dorpjes staan zouden ze alle 3 actief moeten kunnen zijn.
    Als je 1 grote en 2 kleintjes hebt hetzelfde verhaal, niet 100% zeker, maar mij staat bij dat het 'effect van een klein artefact, boven het effect van een groot artefact gaat' ofterwijl, als je een grote trainers en een kleine trainers hebt, al je dorpjes x1.5 hebben en 1 dorpje (met kleine trainers) x2.

    2 grote artefacten tegelijkertijd kan niet, daar is altijd maar 1 werkende (degene die als eerste werd veroverd dacht ik, maar mucho zegt laatst, dus die laat ik in het midden). Je kan er wel 2 hebben door dorpje over te nemen met artefact erin (maar dat weet je vast wel )

    Kijk maar even of t duidelijk is!

    xx
    S2: 2010 - 2011 # Orkaan - HADES
    S6: 2011 - 2012 # Dux - SAW
    S2: 2011 - 2012 # Hamsterweken - O
    NLx: 2013 - 2013 # Howling Wolf - Nogges!
    S7: 2013 - 2014 # Prins Pils - Instinct

  5. #5
    Gebruiker wiziewizard's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22-10-2010
    Berichten
    1.657

    Standaard

    oeps

    dit moest bij 'vragen'
    TC2 10-11 misschien - VLF! // TS2 11-12 Octopus - Yakuza // TS5 12-13 Legacy - Omertà - nr 1 aanval //
    http://forum.travian.nl/image.php?type=sigpic&userid=302605&dateline=13634  47703

  6. #6
    Gebruiker wiziewizard's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22-10-2010
    Berichten
    1.657

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orkaan Bekijk bericht
    Het klopt niet helemaal wat je zegt
    Het 3 werkende/ niet werkende artefacten slaat vooral op grote artefacten.

    Je kan 3 kleintjes op je account hebben die allemaal werken, omdat ze allemaal in verschillende dorpen staan. Zo kan je 3 kleine trainers hebben en als die in 3 verschillende dorpjes staan zouden ze alle 3 actief moeten kunnen zijn.
    Als je 1 grote en 2 kleintjes hebt hetzelfde verhaal, niet 100% zeker, maar mij staat bij dat het 'effect van een klein artefact, boven het effect van een groot artefact gaat' ofterwijl, als je een grote trainers en een kleine trainers hebt, al je dorpjes x1.5 hebben en 1 dorpje (met kleine trainers) x2.

    2 grote artefacten tegelijkertijd kan niet, daar is altijd maar 1 werkende (degene die als eerste werd veroverd dacht ik, maar mucho zegt laatst, dus die laat ik in het midden). Je kan er wel 2 hebben door dorpje over te nemen met artefact erin (maar dat weet je vast wel )

    Kijk maar even of t duidelijk is!

    xx


    1: dus: als ik 3 kleine trainers heb, in dorp A, D en F, dan zullen die drie dorpen halve bouwtijden krijgen.
    OK


    2: dus: als ik een grote trainer heb voor 3/4de en ik heb 1 kleine trainer in dorp B, dan zal dorp B het effect van de kleine trainer overnemen en dus 1/2de tijden hebben.
    OK










    ps sorry voor de dubbelpost
    TC2 10-11 misschien - VLF! // TS2 11-12 Octopus - Yakuza // TS5 12-13 Legacy - Omertà - nr 1 aanval //
    http://forum.travian.nl/image.php?type=sigpic&userid=302605&dateline=13634  47703

  7. #7
    Gebruiker Orkaan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    08-11-2010
    Berichten
    3.205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wiziewizard Bekijk bericht
    1: dus: als ik 3 kleine trainers heb, in dorp A, D en F, dan zullen die drie dorpen halve bouwtijden krijgen.
    OK

    2: dus: als ik een grote trainer heb voor 3/4de en ik heb 1 kleine trainer in dorp B, dan zal dorp B het effect van de kleine trainer overnemen en dus 1/2de tijden hebben.
    OK

    ps sorry voor de dubbelpost
    Dit is wel hoe ik het weet inderdaad. Maar als je dit in gedachte hebt zou ik gewoon de unieke trainers pakken als ik jou was, octopus kennende moet dat wel lukken toch

    Achja, hier wordt het ook beantwoord, maar je bent wel stout inderdaad!
    S2: 2010 - 2011 # Orkaan - HADES
    S6: 2011 - 2012 # Dux - SAW
    S2: 2011 - 2012 # Hamsterweken - O
    NLx: 2013 - 2013 # Howling Wolf - Nogges!
    S7: 2013 - 2014 # Prins Pils - Instinct

  8. #8
    Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding
    Geregistreerd
    03-08-2007
    Berichten
    4.396

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orkaan Bekijk bericht

    Kijk maar even of t duidelijk is!

    xx
    "Hopelijk heb ik je hierbij voldoende geïnformeerd."
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

  9. #9
    Gebruiker
    Geregistreerd
    14-02-2012
    Berichten
    1.642

    Standaard

    Er wordt gezegd dat een klein artefact een groot of uniek artefact overruled.
    Maar stel dat je kleine oogjes in A hebt, en unieke ogen in B. Welke bonus heeft A dan? (beide zijn actief voor de wijsneuzen)

    Ik zou verwachten dat hij x10 heeft omdat dit hoger is. Maar volgens de geschreven tekst (die niet altijd even goed is) zou hij maar x5 zijn?

    Stom voorbeeld want wie neemt er nu een kleine scout als hij al de unieke heeft hé... Maar ik wil het toch weten ^^

  10. #10
    Gebruiker wiziewizard's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22-10-2010
    Berichten
    1.657

    Standaard

    ik had het eigenlijk over grote artes en geen unieke

    want tis idd dom om een kleine trainer te nemen als je een unieke hebt
    TC2 10-11 misschien - VLF! // TS2 11-12 Octopus - Yakuza // TS5 12-13 Legacy - Omertà - nr 1 aanval //
    http://forum.travian.nl/image.php?type=sigpic&userid=302605&dateline=13634  47703

Soortgelijke discussies

  1. Artefact Klein Dwaasje
    By Cloud in forum Vragen
    Reacties: 26
    Laatste bericht: 25-11-2013, 19:43
  2. Duur klein/groot feest op raadhuis niveau 20
    By MegaDietie in forum Vragen
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 29-07-2011, 23:25
  3. Reacties: 1
    Laatste bericht: 25-12-2010, 10:38

Regels voor berichten

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •