Weergegeven resultaten: 1 tot 5 van 5

Discussie: Beschrijving Groot pakhuis

Gebruiker

Standaard Beschrijving Groot pakhuis

Hallo allemaal ik wil even wat opheldering over de beschrijving van de grote pakhuizen op travian answer

Ik heb even wat onderzoek gedaan en volgens de beschrijving van travian answer is het volgende nodig om een groot pakhuis te kunnen bouwen:

Vereisten: Hoofdgebouw niveau 10, Wereldwonder niveau 0, mag meerdere malen worden gebouwd in hetzelfde dorp, minimale Travian versie: 2.5

Dit gebouw kan alleen gebouwd worden in een Wereldwonder dorp of wanneer je een speciaal Natariaans Artefact in bezit hebt.

Onthoudt wel dat in het Wereldwonder dorp, de bouwtijden gehalveerd zijn ten op zichte van de andere dorpen met een Grote Graansilo / Groot Pakhuis of een Artefact.

Er staat dus eerst in dat je een wereld wonderdorp moet bouwen dat een ww heeft van niveau 0. (Vereisten: Hoofdgebouw niveau 10, Wereldwonder niveau 0)

Dit woord echter tegen gesproken door de volgende zin:
    (Dit gebouw kan alleen gebouwd worden in een Wereldwonder dorp of wanneer je een speciaal Natariaans Artefact in bezit hebt.)

Nu heb ik in mijn dorp een natariaans artefact en kan ik het grote pakhuis Niet bouwen wie kan dit uitleggen?

mvg Dave

Gebruiker

Standaard

Beste lord kjaai,

In principe geldt de regel: grote pakhuizen kunnen alleen in WW dorpen.

Er is echter één artefactsoort waarbij je ook grote pakhuizen kan bouwen in een niet WW dorp, dit kan dus gezien worden als een uitzondering.
    Let op!
    : Deze uitzondering is niet bij alle artefacten, maar alleen bij het artefact "Het Opslagplan". Zie: http://t4.answers.travian.nl/?aid=90#go2answer.

Mvg T-Jo
    Laatst gewijzigd door T-Jo : 21-05-2013 om 23:23

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lord kjaai Bekijk bericht
    Hallo allemaal ik wil even wat opheldering over de beschrijving van de grote pakhuizen op travian answer

Ik heb even wat onderzoek gedaan en volgens de beschrijving van travian answer is het volgende nodig om een groot pakhuis te kunnen bouwen:

Vereisten: Hoofdgebouw niveau 10, Wereldwonder niveau 0, mag meerdere malen worden gebouwd in hetzelfde dorp, minimale Travian versie: 2.5

Dit gebouw kan alleen gebouwd worden in een Wereldwonder dorp of wanneer je een speciaal Natariaans Artefact in bezit hebt.

Onthoudt wel dat in het Wereldwonder dorp, de bouwtijden gehalveerd zijn ten op zichte van de andere dorpen met een Grote Graansilo / Groot Pakhuis of een Artefact.

Er staat dus eerst in dat je een wereld wonderdorp moet bouwen dat een ww heeft van niveau 0. (Vereisten: Hoofdgebouw niveau 10, Wereldwonder niveau 0)

Dit woord echter tegen gesproken door de volgende zin:
    (Dit gebouw kan alleen gebouwd worden in een Wereldwonder dorp of wanneer je een speciaal Natariaans Artefact in bezit hebt.)

Nu heb ik in mijn dorp een natariaans artefact en kan ik het grote pakhuis Niet bouwen wie kan dit uitleggen?

mvg Dave
    Volgens mij gaf T-jo niet alle mogelijk redenen waarom je geen grote pakhuizen/silos kan bouwen.

Eerst wat meer info:
    Je kan het ook bouwen bij een hoger lvl van het WW, maar met de notatie op answers wordt aangegeven dat je een WW (dat altijd minimum lvl 0 is) moet hebben om grote pakhuizen/silos te bouwen.
    En dan uiteraard de uitzondering: Een artefact genaamd: opslagplan.

De uitleg:
    Zoals gezegd door T-jo: je moet een opslagplan hebben om te beginnen. Een ander artefact zal niet werken om grote pakhuizen/silos te bouwen.
    De reden dat jij geen grote pakhuizen/silos kan bouwen is mogelijk omdat je hoofdgebouw geen lvl 10 is.
    Of omdat je in een verkeerd dorp een groot pakhuis/silo wilt bouwen. Een klein opslagplan werkt enkel in het dorp waar het staat en je kan dus enkel in dat dorp grote pakhuizen/silos bouwen. Met een groot opslagplan kan je in elk dorp grote pakhuizen/silos zetten.

Maar de echte reden, denk ik, is omdat een artefact 24uur nodig heeft om actief te worden. Als jij dus een artefact overneemt van iemand moet je 24uur wachten voordat het effect begint te werken. In je schatkamer kan je kijken wanneer het artefact gestolen is en wanneer het actief wordt.

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

kleine aanvulling: Dat is in één oogopslag te zien door dat de naam van een inactief artefact grijs is, en indien actief is de naam groen.
    Laatst gewijzigd door CM_Sledge : 22-05-2013 om 12:39 Reden: fout antwoord verwijderd.
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Gebruiker

Standaard

Oke bedankt allemaal

mvg Dave

Regels voor berichten