Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 21

Discussie: Vereisten voor regeneratie van je held?

Gebruiker

Standaard Vereisten voor regeneratie van je held?

Ik heb een vraag over de regeneratie van je held.
    De mijne is dood, en nu kan ik hem niet regenereren omdat erbij staat dat ik eerst m'n pakhuis moet uitbreiden. Ik heb hem al van level 3 naar level 5 gedaan, maar dat is blijkbaar nog niet genoeg.
    Weet iemand hier misschien wat de exacte vereisten zijn? Want als m'n pakhuis naar level naar level 10 zou moeten dan ben ik nog wel even bezig en kan ik m'n resources beter eerst anders besteden.
    Ik kan er verder op internet niets over vinden.

TRAVIAN Crewlid

Standaard

Beste MaartenX,

In je held pagina staat precies hoeveel GS je nodig hebt om hem/haar te regeneren.
    Hiervoor heb je ook de bijbehorende GS nodig, dus een hoog genoeg pakhuis.
    SideShow
    Support

=============================
    Terug naar het echte leven? Ik ben getrouwd!

Multihunter MH_Grizzly's schermafbeelding

Standaard

Als je bij deze link kijkt http://t4.answers.travian.nl/?aid=322#go2answer zie je precies wat je per held nivo nodig hebt

en bij het onder streepte woord "hier" vind je hoeveel er in je pakhuis kan bij deze link: http://t4.answers.travian.nl/?aid=51#go2answer

mvg. grizzlybeertje

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Gebruiker Wankie's schermafbeelding

Standaard

Een andere mogelijkheid om je held weer te laten regenereren is door een emmer te kopen en te gebruiken.
    In het begin van een server zijn ze duur, maar dat komt ook doordat een held in het begin nogal duur is in vergelijking met je inkomsten.

Gebruiker

Standaard

Zorg er dus voor dat je pakhuis en graansilo op voldoende niveau zijn zodat je grondstof productie ik opgeslagen kan worden in je pakhuis en graansilo, Zo heb je altijd genoeg grondstoffen voor de regeneratie van je held.

Gebruiker

Standaard

Allemaal tips, maar ik zal de beste tip geven: zorg ervoor dat je held niet doodgaat.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fluxie Bekijk bericht
    Allemaal tips, maar ik zal de beste tip geven: zorg ervoor dat je held niet doodgaat.
    De slechtste c.q. niet tip waardige tip, een held heeft maar één doel en dat is dood gaan. Juist door het streven van een held krijg je veel gs. Zeker in het begin is de grootste limiterende factor van je inkomen het regenereren en lopen van je held. Daarom is het ook zo sterk om helden van andere spelers te gebruiken voor je eigen gewin.

Die paar gs maken een emmer niet duur, das echt niks in verhouding met wat ie oplevert, maar de tijd besparing van het herleven maken de emmer duur en daarmee ook zinvol. Ik ben bereid drie dubbel gs te betalen voor een held als hij daarmee instantaan tot leven wordt gewekt. Een dooide held is waar voor z'n geld. Of als Helden sterven valt er te erven.

Ps: Ik heb deze "bug" ook wel eens gehad, pakhuizen meer dan groot genoeg toch gaf hij dit bericht, had wel een negatieve graanverbruik en misschien dat hij daardoor een fout bericht gaf. Maar zoals aangegeven kan je zelf de kosten checken en kijken of en wanneer je daar aan voldoet. Destijds kon ik hem gewoon weer laten herleven.
    Laatst gewijzigd door GGvdH : 21-05-2013 om 08:34

Gebruiker Candice's schermafbeelding

Standaard

Dan moet hij een knap heldje hebben als hij aan een level 5 pakhuis nog niet genoeg heeft.
    Volgens mij moet het dan dus al een level 14 heldje zijn.

Pakhuis capaciteit level 5 = 4000
    Kosten regeneratie held level 14 maximaal 4300.

Of kijk ik nou verkeerd?

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Candice Bekijk bericht
    Dan moet hij een knap heldje hebben als hij aan een level 5 pakhuis nog niet genoeg heeft.
    Volgens mij moet het dan dus al een level 14 heldje zijn.

Pakhuis capaciteit level 5 = 4000
    Kosten regeneratie held level 14 maximaal 4300.

Of kijk ik nou verkeerd?
    Inderdaad, en als je held level 14 is heb je meestal wel een groter pakhuis dan level 5, dus ik denk dat het gewoon een foutje is.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GGvdH Bekijk bericht
    De slechtste c.q. niet tip waardige tip, een held heeft maar één doel en dat ik dood gaan. Juist door het streven van een held krijg je veel gs. Zeker in het begin is de grootste limiterende factor van je inkomen het regenereren en lopen van je held. Daarom is het ook zo sterk om helden van andere spelers te gebruiken voor je eigen gewin.

Die paar gs maken een emmer niet duur, das echt niks inverhouding met wat ie opleverd, maar de tijd besparing van het herleven maken de emmer duur en daarmee ook zinvol. Ik ben bereid drie dubbel gs te betalen voor een held als hij daarmee instantaan tot leven wordt gewekt. Een dooide held is waar voor z'n geld. Of als Helden sterven valt er te erven.

Ps: Ik heb deze "bug" ook wel eens gehad, pakhuizen meer dan groot genoeg toch gaf hij dit bericht, had wel een negatieve graanverbruik en misschien dat hij daardoor een fout bericht gaf. Maar zoals aangegeven kan je zelf de kosten checken en kijken of en wanneer je daar aan voldoet. Destijds kon ik hem gewoon weer laten herleven.
    Ik snap het echt niet wat je probeert te zeggen eigenlijk...

Verder is het dom van jou om jouw manier als de beste manier te verkondigen.
    Ik doe het even goed, zo niet beter dan jou, en mijn held sterft nooit

Soortgelijke discussies

1. Held : Regeneratie
    By Jurgske in forum Vragen
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 23-01-2013, 10:23

Regels voor berichten