Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 10

Discussie: Fakes op WW

Gebruiker RamiNas's schermafbeelding

Standaard Fakes op WW

Maddog:
    Fakes op WW dorpen
    Beste spelers,

De laatste tijd is er veel misbruik gemaakt van een bug mbt WW dorpen (niet op onze servers). Dit houd in dat als je heel veel fakes binnen een heel korte tijd naar een WW dorp stuurt, dit dorp onbespeelbaar wordt. Hierdoor kunnen dus makkelijk echte aanvallen doorkomen zonder dat je de mogelijkheid hebt erop te reageren, doordat je dorp niet bespeelbaar is. Hiervoor wordt met spoed door de codeerders een oplossing gezocht.

Momenteel is er een tijdelijke oplossing: Er is een cron geïnstalleerd die alle aanvallen die fake zijn op een WW direct annuleert en je troepen dus direct huiswaarts keren. Het is momenteel dus niet mogelijk om een fake te sturen naar een WW dorp, deze zal niet aankomen en je troepen zullen huiswaarts keren als je een fake stuurt.

Let op: Dit geldt alleen voor WW dorpen en is enkel van tijdelijke aard
    Heel fijn dat er zo snel mogelijk een oplossing wordt gezocht.
    Verder wordt er natuurlijk niet gekeken.
    Elk eindspel ligt momenteel dus lam. Wanneer een echte aanval komt, kan elke aliantie dus alle andere fakes van die speler negeren en alles op het WW-gooien.(jaja, hier kan door de planner ook rekening mee worden gehouden etc..., doet niets af ah feit dat de mogelijkheden drastisch worden verminderd.

Ik vind het dan ook niet kunnen dat de spelers(waarvan een groot deel betalend) de gevolgen maar moeten dragen.

Ik pleit dan ook ten zeerste voor het bevriezen van elk WW-dorp waar er momenteel wordt gebouwd. Of zelfs de server
    Wat niet zal gebeuren omdat Travian dan een inkomstenverlies lijdt.

Maar op dit moment zit er gewoon een verborgen gebrek in een spel waarvoor mensen betalen.
    Een gratis browsergame kan dergelijke situaties wel maken, maar travian is dat allang niet meer.
    Mensen die nu gaan roepen dat betalen een persoonlijke keuze is, roepen maar wat in de wilde weg.
    De mensen die betalen voor dit spel, verdienen kwaliteit.
    En als er dan een gebrek is, een degelijke oplossing. Geen tijdelijke oplossing die voor sommigen voordelig is en voor anderen nadelig. En vooral, een hele vage.

Dat kan je niet simpelweg goed praten met een bericht waar er nagenoeg geen info wordt gegeven.

Wat is dan volgens de tijdelijke oplossing een echte aanval of een fake? Zijn de 1000 imps en 200 kata’s een echte?
    Hoelang gaat deze tijdelijke oplossing duren?

Het is voor de spelende spelers maar gissen, en voor de WW-bouwers een geweldige meevaller.

Weer een dikke faal dit.

Tenslotte valt nog op te merken dat ik dit niet schrijf omdat ik persoonlijk benadeeld ben. Ik speel op S6 waar 3 allianties 4 WW’s bouwen en mijn alliantie heeft er 2 en is dus dubbel bevoordeeld.

@Maddog, ik ben me ervan bewust dat ik niet moet "schieten op de boodschapper". Maar dit is toch wel weer zo'n Travianactie waardoor ze spelers gaan verliezen, en ik kan me ook niet inbeelden dat jij slechts zo weinig informatie hebt meegekregen, als je aan ons geeft. Mocht dat wel zo zijn, is heel de situatie des te erger.

Gebruiker ToastieNL's schermafbeelding

Standaard

Bevriezing lijkt me ook een beetje raar. Ik kan me voorstellen dat je de WW dorpen vastzet; geen troepen van/naar de dorpen, geen handelaren, geen graanverbruik, geen gebouw. Een hele server gaat wat ver en lijkt me dan ook meer een actie van uiterste wanhoop.

Gebruiker Orkaan's schermafbeelding

Standaard

Jongens, probeer eerst is te faken, dat kan gewoon
    S2: 2010 - 2011 # Orkaan - HADES
    S6: 2011 - 2012 # Dux - SAW
    S2: 2011 - 2012 # Hamsterweken - O
    NLx: 2013 - 2013 # Howling Wolf - Nogges!
    S7: 2013 - 2014 # Prins Pils - Instinct

Gebruiker RamiNas's schermafbeelding

Standaard

Dan cheat jij Orkaan

Iig als je alleen de WW-dorpen bevriest zullen de bouwers wel aanhalen dat de veegbouwers worden bevoordeeld, of de alliantie met meeste veegbouwers/trainers etc..

Dus tis niet zo simpel om voor iedereen goed te doen.
    Laatst gewijzigd door RamiNas : 08-05-2013 om 12:29

Standaard

Ohh, misschien kan het toch niet, haha!

Gebruiker

Standaard

Ik heb Maddog gevraagd wat juist als fake wordt bestempeld en wat niet en daar kon (of wilde) hij geen antwoord op geven.
    Kortom: Probeer gewoon wat aanvallen, kijk welke er terugkomen.
    Zo erg is het niet om 1k knuppels dood te faken, je stuurt ze ook op overval om een WW te scouten dus dat kan er wel af

Keizer der Nataren

Standaard

Helaas, meer info kregen wij ook niet, andere servers op andere domeinen zijn hierdoor zo erg aangetast dat ze gewoon onbespeelbaar werden. Wat ik weet dat ze dit dus niet wereldwijd willen zien gebeuren (waar ik me in kan vinden, want zouden jullie als speler ook niet willen dat het eindspel op die manier moet stoppen omdat het niet meer bespeelbaar is). Verder moet ik net als jullie gissen wat hun als een fake zien.

Don't shoot the messenger please, zo onaardig ben ik nou ook weer niet

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maddog Bekijk bericht
    Helaas, meer info kregen wij ook niet, andere servers op andere domeinen zijn hierdoor zo erg aangetast dat ze gewoon onbespeelbaar werden. Wat ik weet dat ze dit dus niet wereldwijd willen zien gebeuren (waar ik me in kan vinden, want zouden jullie als speler ook niet willen dat het eindspel op die manier moet stoppen omdat het niet meer bespeelbaar is). Verder moet ik net als jullie gissen wat hun als een fake zien.

Don't shoot the messenger please, zo onaardig ben ik nou ook weer niet
    Toch spijtig dat ze het niet gewoon stilhielden. Zijn er al gevallen bekend op de NLservers? Speed is toch in het eindspel bezig dacht ik?
    En nog wel een server?
    Als er nog geen gevallen bekend zijn had ik het gewoon zo gelaten... Als niemand weet dat er een bug is, dan kan je de bug laten zitten totdat hij ontdekt wordt

Gebruiker wiziewizard's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fluxie Bekijk bericht
    Toch spijtig dat ze het niet gewoon stilhielden. Zijn er al gevallen bekend op de NLservers? Speed is toch in het eindspel bezig dacht ik?
    En nog wel een server?
    Als er nog geen gevallen bekend zijn had ik het gewoon zo gelaten... Als niemand weet dat er een bug is, dan kan je de bug laten zitten totdat hij ontdekt wordt
    vind ik ook.
    nu weet in feite iedere forumlezer deze bug...
    TC2 10-11 misschien - VLF! // TS2 11-12 Octopus - Yakuza // TS5 12-13 Legacy - Omertà - nr 1 aanval //
    http://forum.travian.nl/image.php?type=sigpic&userid=302605&dateline=13634  47703

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fluxie Bekijk bericht
    En nog wel een server?
    Nopp, niets van bekend op de speed! WW's fake je eigenlijk ook altijd maar met 1 aanval..

Soortgelijke discussies

1. Fakes op WW dorpen
    By Maddog in forum Nieuwsarchief
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 07-05-2013, 21:04
  2. Fakes uit zetten.
    By Auxilia in forum Ideeën
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 09-03-2010, 22:10

Regels voor berichten