Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 13

Discussie: problemen met pagina 's

Gebruiker

Standaard problemen met pagina 's

hey,

ik heb wat problemen op server 3 met enkele pagina's.

Zo kan ik bij men held niets verplaatsen. Ik kan de kooien, zalf e.d. niet gebruiken, noch verkopen.

Verder kan ik ook men berichten niet direct wissen. ik moet eerst uit het bericht gaan en het dan verwijderen.

op server 2 heb ik die problemen niet.

Gebruiker

Standaard

Hoe werkt dit hier? moet ik hulp krijgen van mede travian spelers? of zijn er moderaters die zich daarmee bezig houden? Hoe lang duurt het tegen dat ik antwoord krijg in dat geval?

Want het is erg vervelend.

Gebruiker Orkaan's schermafbeelding

Standaard

Uhh, je wordt denk ik gewoon genegeerd, al kijk RD dit nog wel regelmatig door dacht ik zo...
    S2: 2010 - 2011 # Orkaan - HADES
    S6: 2011 - 2012 # Dux - SAW
    S2: 2011 - 2012 # Hamsterweken - O
    NLx: 2013 - 2013 # Howling Wolf - Nogges!
    S7: 2013 - 2014 # Prins Pils - Instinct

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door twi Bekijk bericht
    hey,

Zo kan ik bij men held niets verplaatsen. Ik kan de kooien, zalf e.d. niet gebruiken, noch verkopen.

Verder kan ik ook men berichten niet direct wissen. ik moet eerst uit het bericht gaan en het dan verwijderen.

Zelf heb ik deze problemen niet, en ik begrijp ook niet erg goed wat je bedoelt, maar dat kan ook mijn fout zijn.

Hoe werkt dit hier? moet ik hulp krijgen van mede travian spelers? of zijn er moderaters die zich daarmee bezig houden? Hoe lang duurt het tegen dat ik antwoord krijg in dat geval?

Want het is erg vervelend.
    Normaal is het de bedoeling dat Maddog, Sanity of Red Dragon hierop antwoorden, echter kan dit antwoord lang op zich laten wachten. Als je even een privebericht aan bijvoorbeeld Red Dragon stuurt met de link van je onderwerp zal je wel sneller een antwoord krijgen

Je zou ook ingame de support kunnen contacteren, deze zal je dan mogelijk beter kunnen helpen dan dat ik je kan helpen.

Gebruiker aaa_naamloos's schermafbeelding

Standaard

hey,

Heb je 10 avonturen voltooid?
    Is je held afwezig (al hoewel dat de verkoop niet kan verklaren)

Toevallig een combinatie van deze??
    Server 1 2015: Achmed Ofsonder - Disney
    Server 5 2014/2015: Starlord - Goudvis/Panic Server 1 2014: Olympus - NSS Server 2 2013: Tandarts - TB Server 6 2012/2013: Teimps - ResDogs
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Favoriete forumposter: aaa_naamloos

Gebruiker

Standaard

hey,

Idd, heb ik ook gehad. Was nieuwsgierig naar de nieuwe versie, maar ben gelijk weer gestopt. Behoorlijk irritante bugs..

Oplossing is om op delete te gaan en weer opnieuw te beginnen, want zo kan je nooit alle opdrachten afronden wat toch flink wat gs oplevert.
    Maar als ik jouw was zou ik een pm sturen naar de MH ingame.

Gebruiker

Standaard

dus ik moet een ingame message sturen, naar wie moet dat juist en hoe gaat dat?

gewoon via berichten sturen naar ?

Keizer der Nataren

Standaard

Ik vind het beetje vreemd dat alleen jij dit probleem hebt, ik kan namelijk prima me spullen in me inventaris van de Held zetten. Zet je het wel naar de juiste positie? Berichten verwijderen kan nooit in het bericht zelf, dit moet gewoon in je inbox.

Contact opnemen met support/MH doe je via het vraagteken in je rechter bovenhoek.

Excuses overigens voor de late reactie, normaal reageren we wel iets sneller dan dit, ik persoonlijk heb deze over het hoofd gezien.

Gebruiker

Standaard

Bij mij was het zo dat er op een gegeven moment een opdracht kwam dat je zalfjes aan de held moest toevoegen. Dit ging op de een of andere manier niet, kwam er toen ook achter dat ik me dorpsnaam niet kon wijzigen en ik geloof nog iets. Maar dat ben ik alweer vergeten.

Opnieuw begonnen een maandje later en nu gaat alles perfect.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maddog Bekijk bericht
    Ik vind het beetje vreemd dat alleen jij dit probleem hebt, ik kan namelijk prima me spullen in me inventaris van de Held zetten. Zet je het wel naar de juiste positie? Berichten verwijderen kan nooit in het bericht zelf, dit moet gewoon in je inbox.

Contact opnemen met support/MH doe je via het vraagteken in je rechter bovenhoek.

Excuses overigens voor de late reactie, normaal reageren we wel iets sneller dan dit, ik persoonlijk heb deze over het hoofd gezien.
    kvind het ook vreemd, vooral omdat ik het enkel heb op S3 en niet op S2

Soortgelijke discussies

1. T4 - aantal rapportages per pagina?
    By azian in forum Vragen
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 01-03-2011, 20:08

Regels voor berichten