Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 11

Discussie: Naam van alliantie

Gebruiker

Standaard Naam van alliantie

Stel jij richt een succesvolle alliantie op waarmee je een server wint of meerdere servers rechtop bleef staan en 'iedereen' kent je. Zoals Vrijdag, MUG, Yakuza, Omerta/Rage enz.

Mag iemand die niet in die alliantie of leiding heeft gezeten, een alliantie onder die naam stichten op een andere server? Of is diegene genoodzaakt om de naam te veranderen. Als het geen van beide is, moet je er dan vanuit gaan dat iemand het zal veranderen uit respect? Want aan de ene kant niet echt leuk als iemand met jou eer en roem gaat strijken.

Veegjes gaan dood, dorpjes vergaan, maar een Rebel blijft altijd op z'n pootjes staan.

Gebruiker Poca's schermafbeelding

Standaard

Beste Assault,

Het gebeurt niet erg vaak dat dit soort praktijken naar boven komt, maar af en toe zijn er inderdaad mensen die zich op deze manier interessant proberen te maken.

Helaas kunnen wij geen administratie bijhouden wie wel recht heeft op het gebruik van accounts- of alliantienamen. Tevens houden wij ook geen toezicht op enige auteursrechten (op deze namen), dit is de verantwoordelijkheid van de speler zelf. Enige wat niet toegestaan wordt is het gebruik van de namen van crewleden.

Met andere woorden, het is toegestaan. Wie het eerste de naam registreert/in gebruik neemt, heeft hem! Namen op voorhand opeisen werkt dus niet.

Je kan altijd vriendelijk verzoeken of ze hun naam willen wijzigen, maar eisen mag dus niet. Geloof me, de mensen die moedwillig deze namen misbruiken, zullen ingame vast voldoende gestraft worden in ruil voor hun vijf minuten roem.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mvg
    Poca
    Laatst gewijzigd door Poca : 18-04-2013 om 19:25
    Kijk uit, ik ben gemeen vrolijk!

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

Pasevski heeft dit met zijn alliantienaam gedaan op S2 geloof ik.
    Dan heette hij MUG, dan Lock... geen van beiden een alliantie waar hij in heeft gezeten
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Gebruiker Orkaan's schermafbeelding

Standaard

Meestal zijn de spelers/ leiders in zo'n alliantie bekend over 1 en/ of meerdere spelers. Als er allemaal onbekenden in een alliantie zitten zullen de ervaren spelers zelf weten dat het een 'fake' alliantie is, en bv. ex MUG leden zie ik spelers dan ook nog zo afschieten als ze er met de MUG naam vandoor gaan
    S2: 2010 - 2011 # Orkaan - HADES
    S6: 2011 - 2012 # Dux - SAW
    S2: 2011 - 2012 # Hamsterweken - O
    NLx: 2013 - 2013 # Howling Wolf - Nogges!
    S7: 2013 - 2014 # Prins Pils - Instinct

Gebruiker

Standaard

Het is ook saai, altijd dezelfde naam. Blijf creatief en zoek naar wat leuks. Hoewel ik weinig commentaar mag geven want ook heb meerdere servers in een alliantie gezeten die hetzelfde genaamd was. Maar toch, een naam is maar uiterlijk vertoon...

Ik kies wel altijd een voor iedere server een andere naam, dan draag je ook geen geschiedenis. Hoe minder er bekend is over jou en jou team des te beter. Het is veel leuker als jij een onderwerp van speculatie bent, die mysterieuze speler die niemand kent. Op servers waar dat nog gebeurd dan ten minsten
    Evenzo voor alliantie, als je echt een hechte groep hebt kan je best onder een andere naam beginnen.

Daarom snap ik niet waarom mensen enige waarde hechten aan een veteranen en andere medailles, afschuwelijk en lelijk z'n ding. Je geeft ook nog is info weg. >>Ook voor mensen die denken te moeten zeggen met hoeveel mensen ze op een account spelen, dan wel andere specifieke dingen zoals je woonplaats, naam, prestaties etc.
    Nergens voor nodig, en alleen maar een zwakte voor jou als account.

Standaard

Heb je gelijk in, zelfde als mensen op skype toevoegen waaraan ze kunnen zien of je online bent e.d.
    Maarja, er zijn spelers, ik ben er één van, die prima info over zijn account wil weggeven. Ik ben altijd open over m'n leger aantallen e.d, puur omdat ik zelfs dan nog prima iemand naar de .. kan schieten. Het is niet altijd zo dat de speler met de meeste troepen wint, het gaat erom hoe je het inzet.

Over een alliantie naam, achja, ik vind het altijd wel leuk om met een nieuwe groep te beginnen, maar ik erger me ook regelmatig aan die 'noobs' die het spelletje niet snappen. En ja, ik weet dat die ook een kans moeten krijgen etc, maar als iemand bv een klein arte heeft maar geen 2 sk's 10 dan wordt ik daar toch wel een beetje moe van

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

ik heb er 4 op 10... wordt je dan nu ook moe van mij?

Ik vind dat hele mysterieuze gedoe allemaal leuk en aardig, maar iedereen weet inmiddels wel dat ik gewoon onder mijn eigen naam speel of onder (The) Dark Tower.
    Waarom dan ineens een heel andere naam verzinnen, zodat niemand me kan vinden om een alliantie op te zetten?
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Standaard

Het gaat hier even niet om jou

Anoniem spelen eerste paar weken vind ik altijd wel leuk, kijken wat je neer kan zetten zonder dat je 'reputatie' spelers van je afhoudt..

Gebruiker svenie's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orkaan Bekijk bericht
    Het gaat hier even niet om jou

Anoniem spelen eerste paar weken vind ik altijd wel leuk, kijken wat je neer kan zetten zonder dat je 'reputatie' spelers van je afhoudt..
    Tis leuk als je een zwerm van spelers hebt die je dood willen hebben en ze niet weten waar je speelt. ^^

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svenie Bekijk bericht
    Tis leuk als je een zwerm van spelers hebt die je dood willen hebben en ze niet weten waar je speelt. ^^
    Heb je het over jezelf?
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Regels voor berichten