Weergegeven resultaten: 1 tot 3 van 3

Discussie: Graanproductie klopt niet

Gebruiker

Standaard Graanproductie klopt niet

Een van mijn dorpen (een 15 graner, geen hd) heeft een negatief graangebruik. Ik gebruikte dit dorp als staldorp voor katapulten en rammen uit een ander dorp. Dat andere dorp van mij is helaas overgenomen waardoor uiteraard de troepen zijn verdwenen maar de productie in het dorp waar de katapulten en rammen stonden is nog steeds negatief. Nu is het verschil in dat dorp aanzienlijk en dus op te merken. Er stonden her en der nog wat meer kleine hoeveelheden troepen verspreid. Ik denk dat deze dorpen ook niet kloppen in hun graanhuishouding. Lijkt me een bug, dat deze "ghosts" nog steeds graan verbruiken.

mvg

Keizer der Nataren

Standaard

Dit gebeurd wel vaker, je kunt dit zelf oplossen door 1 eenheid als versterking naar het dorp te sturen dan wordt het graanverbruik herberekend en moet het weer kloppen. Als dat nog niet werkt stuur dan even een bericht naar de MH die kan dit ook herberekenen. Vermeld hierbij wel het dorp waar het om gaat.

Gebruiker

Standaard

Ok probleem is nu opgelost. Graanverbruik is weer correct, bedankt voor de oplossing.

Soortgelijke discussies

1. Bug - Opgelost Beloning klopt niet
    By aaa_naamloos in forum Bugs & Serverproblemen
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 31-10-2015, 00:20

Regels voor berichten