Pagina 42 van 57 EersteEerste ... 32404142434452 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 411 tot 420 van 570

Discussie: Weerwolven #67 (iemand999)

Gebruiker De Tuinreus's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pasevski Bekijk bericht
    Allemaal mooi maar svenie, tuinreus, muchacho, germania en TNC zijn wolf.

Dus adieu!
    Wut?

Je weet wat ik ben, je zou me de eerste nachten laten bekijken, en als dat ondertussen al gebeurd is weet je wat ik ben en das geen wolf. Waarom deze beschuldiging dan?

Gebruiker kilachill's schermafbeelding

Standaard

Allemaal mooi maar svenie, tuinreus, muchacho, germania en TNC zijn wolf.

Dus adieu!
    Gooi dan ook maar open hoe je dit weet.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door germania Bekijk bericht
    Ehm, da****?

Je zou ook gewoon logische argumenten kunnen gebruiken Pasevski
    Jij hebt nog steeds niet toegezegd dat je het dubbel dag laat worden? Ik weet wel dat je dat kan, maar het zou je op dit moment bewijzen. Want als we vandaag geen dubbel dag hebben, ga je morgen 100% zeker dood. (als het vannacht al niet is..)

Dus ik vraag het je nu even, Germania, ga jij je de door jou geclaimde gave vandaag inzetten? Waardoor we een dubbele dag zullen hebben en waardoor jij je volledig bewijst? Of ga je nog allerlei smoesjes enzo gebruiken omdat je het eigenlijk alleen maar dubbel nacht kan maken?

Today, Tomorrow, TRAVIAN.
    Visit: www.riseofeurope.com

Gebruiker germania's schermafbeelding

Standaard

Ik maak het wel dubbel dag vandaag, fine...

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Tuinreus Bekijk bericht
    Wut?

Je weet wat ik ben, je zou me de eerste nachten laten bekijken, en als dat ondertussen al gebeurd is weet je wat ik ben en das geen wolf. Waarom deze beschuldiging dan?
    De eerste nacht zou ik sowieso al bekeken worden. Al ben jij idd te sprake gekomen.. Jammer dat het niet gebeurd is

Ooh, ik kan wel een hele onderbouwing geven maar geen trek in. Burgergroep met bewezen burgers weet hoe en wat, die is iets groter dan de wolven dus winnen doen de burgers sowieso. Gewoon lekker meestemmen, tenzij je slecht bent dan moet je met de eerder genoemden meestemmen.
    Laatst gewijzigd door Pasevski : 03-05-2013 om 07:48
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

Pasevski: je bent óf een wolf die zo de burger groep uit elkaar getrokken heeft in samenspraak met 123berber en koen de Sjamaan.
    óf je bent echt de dorpsoudste die je claimt, en Prove-it is dan echt dorpsidioot, en niet zomaar een alibi voor jou.

Hoe dan ook, jij krijgt de volgende ronde nul komma niks aan informatie van mij, wat dan ook.
    En jouw speelgedrag is niet alleen irritant, maar zelfs arrogant te noemen, en ik moet al kokhalzen door dit te typen.
    Gadverdamme, wat ben jij slecht voor de burgers zeg.
    Je verziekt eigenhandig heel het forum weerwolven met je gedrag.
    In ieder geval voor mij...

Mensen, ik wil niet gelyncht worden vandaag... maar als jullie toch zo dom zijn dan zullen jullie zien dat mijn pendant gewoon werkt en dat het de schuld van Pasevski is dat we als burgers verliezen.

Ik was blij dat we van het blinde schaapgedrag af waren zo'n 10 rondes geleden, maar helaas is het alleen maar teruggekomen.

Ik heb jullie MET BEWIJZEN mijn rol geopenbaard, 123berber had wel mijn hints door.
    Ik heb de argumenten van Blister direct weerlegd.
    Pasevski wil niet eens de moeite nemen zijn zaak te bepleiten, hij trekt gewoon een arrogante houding aan, en dat is dan genoeg?
    Ik ben zelfs Burgemeester benoemd toen ik mijn rol bepleitte, en dat is nu allemaal niks meer waard?

EDIT:
    Pasevski die heeft dus al voor de eerste nacht zitten lobby'en, totaal onbewezen iemand hem laten bekijken... zomaar op de gok... wow.. dat is wel HEEL veel geluk hebben... -_-'
    Laatst gewijzigd door Muchacho NL : 03-05-2013 om 08:40
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Standaard

Je kan mij wel zwart maken, is allemaal prima. Mij arrogant noemen omdat de burgers gewoon gaan winnen is ook een beetje cru.
    Dat ik de 99% zekere wolfsnamen prijsgeef is zodat elke burger kan zien wie ze moeten lynchen, want ik zal zeker dood gaan nu.
    Hoewel de wolven weten dat ik dorpsoudste ben, dus succes.

Jij bent juist degene die in contact met Berber stond, ik sta daar buiten. FYI, ik zal je wateren bij deze lynch. Mocht je toch burger zijn, dan ben je een zeer slechte gezien je de burgers probeert tegen te werken. Dood ga je alleen als je slecht bent.

Dat blinde schaapsgedrag van 10 ronden terug is niet teruggekomen. De groep met bewezen burgers is gewoon zeer groot en bijna alle rollen (nogmaals, op 2 na) zijn bekend. Dus het is nu gewoon afstrepen. Ook al weten een stuk of 5-7 burgers niets van dit, zij vertrouwen de meerderheid wel en dat is ook zeer logisch.

Jij hebt met bewijzen je rol vrijgegeven? Jij weet toch 2 potjes terug toen ik slotenmaker claimde en eenzame wolf was. Mooie woordjes allemaal maar je werkt de burgers tegen, je wordt als wolf genoemd en we hebben water om het te controleren. Gezien je pendant nog heel blijft als je het water overleeft, is er toch niks aan de hand? Als Germania er ook nog eens een langere dag van kan maken ben je helemaal wolf, ook al geloof ik germania evenmin.
    Helemaal omdat hij loog dat jij geen bericht naar hem gestuurd had.

Als Koen/Tetmiera sjamaan was geweest en Germania blijkt wolf, dan lijkt het mij duidelijk dat die ziener is. Beetje sjamaan zegt dat Germania een monnik ofzo is.

Ik kan me nog goed herinneren dat Koen twijfelde of hij jou en Berber moest vertrouwen, ik trok hem over de streep omdat het een spel is waar je gewoon een risicotje moet nemen om zo sneller bij de winst te komen. Uiteindelijk blijk ik dus deels fout te zitten want blijkbaar werkten we samen met 2 wolven..
    Laatst gewijzigd door Pasevski : 03-05-2013 om 09:05
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

één wolf... berber heeft mij even hard in de luren gelegd.

Je weet niks 99% zeker, en dat is het irritante en arrogante aan jouw speelstijl.
    Je denkt altijd alles al te weten, maar je maakt een grove denkfout door enorm zwart-wit te denken.
    Jij dacht berber en mij te kunnen vertrouwen, berber bleek niet betrouwbaar te zijn DUS moet ik ook wolf zijn.
    Jij kent geen tussenweg.

Ik had liever dat je eerder had gezegd dat je het overgebleven water ging gebruiken, had mij een hoop ellende bespaard gebleven, en had ik niet zo hoeven te reageren.
    Je houding hier in dit topic dwong mij ertoe om mijn zaak te bepleiten voor de burgers, die nog steeds erg makkelijk achter een nog steeds onbewezen Pasevski scharen.

Maar alsnog is dit zonde van A) het water, en B) de lynch.
    Kan je beter op een van je andere verdachten uit proberen.
    Maar goed, dit bericht zal wel niet veel uitmaken, jij hebt je eigen plan getrokken door achter mijn rug om allerlei dingen te regelen waardoor je andere burgers tegen mij op hebt gezet.

Ja, ik weet het: jij hebt een claim, en "we" hebben de dorpsidioot gezien waardoor jouw claim in ieder geval aannemelijker is. Maar het blijft (net als mijn rol) een makkelijke claim als wolf. Zeker als niemand anders diezelfde rol claimt.

Gezien je pendant nog heel blijft als je het water overleeft, is er toch niks aan de hand? Als Germania er ook nog eens een langere dag van kan maken ben je helemaal wolf, ook al geloof ik germania evenmin.
    Snap je zelf nog wel wat je zegt?
    Je zegt hier dat als ik het priester water overleef, dat alles goed is... en als Germania de nacht overslaat ik wél een wolf ben???

Contradictio in terminis, amicus.

Je zult zien dat je het mis hebt met mijn wolf-heid... en dan ben je toch flink wat geloofwaardigheid kwijt.
    Laatst gewijzigd door Muchacho NL : 03-05-2013 om 09:24
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muchacho NL Bekijk bericht
    één wolf... berber heeft mij even hard in de luren gelegd.

Je weet niks 99% zeker, en dat is het irritante en arrogante aan jouw speelstijl.
    Jij bent samen met de 2 onbekende rollen nog de twijfelgeval. Hoewel WIJ als burgergroep na lang overleg het eens zijn dat je waarschijnlijk wolf bent.
    Ik dacht eerst dat je met Spearmint geliefde was, maar dit wordt ontkend door sowieso Spear, en ik geloof ook door jou.

Je denkt altijd alles al te weten, maar je maakt een grove denkfout door enorm zwart-wit te denken.
    Ik verwoord niet mijn gedachten, maar die van de burgergroep. Ik pleitte om Germania of Svenie te pakken.
    Misschien ben ik van de burgergroep nog wel het minst zeker van jouw wolvenbestaan, maar zeker genoeg om mee te gaan.
    Dat zegt overigens meer over mijn vertrouwen in de burgergroep en mijn wantrouwen in jou.

Jij dacht berber en mij te kunnen vertrouwen, berber bleek niet betrouwbaar te zijn DUS moet ik ook wolf zijn.
    Jij kent geen tussenweg.
    Dat zeg ik helemaal niet. Maak je er zelf van.. blijkt ook wel uit - nadat Berber wolf bleek - wij jou nog vertrouwden. Je hebt vooral jezelf het moeilijk gemaakt.
    Ik denk nog steeds dat je geliefde bent met Spearmint.. ook een reden om jou te lynchen. Wolf of Geliefde, beiden moeten er toch uit.

Ik had liever dat je eerder had gezegd dat je het overgebleven water ging gebruiken, had mij een hoop ellende bespaard gebleven, en had ik niet zo hoeven te reageren.
    Je houding hier in dit topic dwong mij ertoe om mijn zaak te bepleiten voor de burgers, die nog steeds erg makkelijk achter een nog steeds onbewezen Pasevski scharen.
    Allereerst, de burgers scharen zich niet achter mij, maar ik achter hun. Door het water straks te gebruiken bewijs ik mezelf nog meer lijkt me.. plus het feit dat Prove it zijn rol erin zit en ik actief op zoek ben naar wolfjes, lijken mij en genoeg om mij te vertrouwen. Oohja, en ik ben door de ziener gezien. Koen/Tetmiera kan geen sjamaan zijn, die is slim genoeg om de wolven niet zo te verneuken.

Maar alsnog is dit zonde van A) het water, en B) de lynch.
    Kan je beter op een van je andere verdachten uit proberen.
    Maar goed, dit bericht zal wel niet veel uitmaken, jij hebt je eigen plan getrokken door achter mijn rug om allerlei dingen te regelen waardoor je andere burgers tegen mij op hebt gezet.
    Dit is nogmaals niet mijn plan, maar die van de burgergroep. Ik had een 100% wolf gepakt.. nu dus Svenie om Germania zich te laten bewijzen. Vandaar mijn stemwissel naar Svenie en daarna naar jou, omdat de burgergroep jou wilt pakken.

Wel mooi die zwartmakende woorden wederom. Ik heb alles volgens jou opgezet tegen jou. Als je van niets weet, kan je beter ook niets zeggen..

Zonde van het water en de lynch.. achja, als je weet hoeveel water we al verkloot hebben om zo elk risicotje uit te vlakken.. oohja, dat weet je ook.
    Plus 1 lynch houdt ons niet af van burgerwinst. Ik blaas misschien idd hoog van de toren zo, maar je kan dit beter zien als hoogmoed en vertrouwen. Dat dit anders over komt is jammer en komt door de vroege euforie. Maarja, om nu al te zeggen dat je volgende ronde 0,0 info aan mij gaat geven is ook zeer kinderachtig. Beetje speler zet zich erover.

Snap je zelf nog wel wat je zegt?
    Je zegt hier dat als ik het priester water overleef, dat alles goed is... en als Germania de nacht overslaat ik wél een wolf ben???
    Heb je goed gelezen!

Je zult zien dat je het mis hebt met mijn wolf-heid... en dan ben je toch flink wat geloofwaardigheid kwijt.
    De burgergroep is overtuigd dat jij wolf bent. Is niet mijn beslissing, ik stem enkel mee. Dus mijn geloofwaardigheid.. misschien omdat ik zo schreeuw in dit topic nu. Maar ik heb bij deze lynch weinig in de melk te brokkelen.

Gebruiker De Tuinreus's schermafbeelding

Standaard

De eerste nacht zou ik sowieso al bekeken worden. Al ben jij idd te sprake gekomen.. Jammer dat het niet gebeurd is

Ooh, ik kan wel een hele onderbouwing geven maar geen trek in. Burgergroep met bewezen burgers weet hoe en wat, die is iets groter dan de wolven dus winnen doen de burgers sowieso. Gewoon lekker meestemmen, tenzij je slecht bent dan moet je met de eerder genoemden meestemmen.
    Ik zou die onderbouwing wel graag willen horen. Maar goed, ik hoor t wel als je me onderhand hebt laten bekijken of me laten wateren vanuit de burgergroep, als dat er nog is. Want je zit echt totaal fout. Ik ben benieuwd of MNL gaat branden aan jouw water.

Pagina 42 van 57 EersteEerste ... 32404142434452 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Weerwolven ronde 48 (iemand999)
    By iemand999 in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 550
    Laatste bericht: 18-02-2011, 15:32

Regels voor berichten