Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 15

Discussie: Vraag bij vragen!

Gebruiker Orkaan's schermafbeelding

Standaard Vraag bij vragen!

He,

Ik heb een vraag!
    Als je een vraag hebt en die hier wil posten, dan duurt het even voordat het 'zichtbaar' wordt in dit topic.
    Dit gebeurd zodat de support even tijd heeft om te antwoorden e.d. en zijn/ haar antwoord bovenaan het rijtje staat.

Waarom is dit het geval? Er zijn ook enkele actieve, ervaren spelers die vele vragen ook (goed) zullen kunnen beantwoorden, waardoor de betrokkenheid van de spelers groter en hoeft support minder tijd in deze 'rubriek' te steken..

Minpuntje is wel dat de vragen niet altijd 100% goed beantwoord zullen worden, maar toch.. Lijkt me leuk als ik ook is een antwoord kan geven

Naut
    S2: 2010 - 2011 # Orkaan - HADES
    S6: 2011 - 2012 # Dux - SAW
    S2: 2011 - 2012 # Hamsterweken - O
    NLx: 2013 - 2013 # Howling Wolf - Nogges!
    S7: 2013 - 2014 # Prins Pils - Instinct

Gebruiker Poca's schermafbeelding

Standaard

Hoi Orkaan,

Wat heb je dat goed opgemerkt!

Nieuw gestelde vragen zullen inderdaad even voor het grote publiek geheim blijven, tot ze behandeld werd door een crewlid (meestal support in dit subdeel vragen).

De voornaamste reden hiervoor is, om onmiddellijk het juiste antwoord duidelijk en (indien mogelijk) met linkje naar travian answers te geven. Dit vermijdt verwarring bij foute of onjuiste antwoorden.

Een bijkomende reden, is dat er af en toe spambots ons mooie forum bekladden, en deze dienen handmatig verwijderd en gebanned te worden.

Uiteraard staat het je vrij om na het antwoord van een supporter nog dingen toe te voegen, of jouw versie van het antwoord (liefst het juiste antwoord natuurlijk ^^) te geven.
    Als je dit graag doet, waarom solliciteer je niet even bij de crew? We zijn altijd op zoek naar enthousiaste mensen die zich graag willen inzetten voor het spel!

http://forum.travian.nl/showthread.p...-nieuwe-mensen

Mvg
    Poca
    Kijk uit, ik ben gemeen vrolijk!

Gebruiker Heilige Makreel's schermafbeelding

Standaard

Ik heb me dit ook meerdere malen afgevraagd... Gelukkig is hier het antwoord
    Stop je hoofd in de prullenbak en ruik je toekomst
    Fouten maken doe je niet expres, het is menselijk

Gebruiker De Tuinreus's schermafbeelding

Standaard

Support heeft het ook niet altijd goed..
    En spambots kunnen toch ook op de rest van t forum spammen, dus waarom alleen vragenrubriek afsluiten?

Vaak wil je een vraag snel beantwoord hebben, aangezien je er dan nog bent. Maar nu moet je meestal tot de volgende dag wachten. Is het niet mogelijk om het weer terug open te gooien? Velen vinden het ook leuk om spelers te helpen.

Standaard

Als jij een vraag snel beantwoord wil hebben, waarom gebruik je dan niet de ingame helpfunctie?
    Of gewoon op irc een supporter of crew'er aanspreken, kan ook wonderen doen. Daar is altijd wel iemand online

Gebruiker De Tuinreus's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poca Bekijk bericht
    Als jij een vraag snel beantwoord wil hebben, waarom gebruik je dan niet de ingame helpfunctie?
    Of gewoon op irc een supporter of crew'er aanspreken, kan ook wonderen doen. Daar is altijd wel iemand online
    Ja dat doe ik ook wel. Er zijn meer wegen naar Rome. Maar waarom geef je hier een mogelijkheid die niet goed werkt. Kun je het beter functioneel maken toch?

Standaard

Dit forumdeel is enorm functioneel. Vele spelers met vragen, komen hier eerst kijken of hun vraag misschien al beantwoord werd. Dat is het doel van dit forumdeel.

Een forumdeel is ook geen chatprogramma, waar elk moment van de dag iemand naar het vragengedeelte zit te staren. Vandaar dat je best bij dringende vragen naar irc kan komen of via de ingame helpfunctie ons contacteren.

Gebruiker Orkaan's schermafbeelding

Standaard

He,

Je hebt helemaal gelijk, als je snel een antwoord wil heb je daar de supports voor en krijg je meestal binnen 3 uur antwoord, of je kan naar de irc chat waar je meestal direct antwoord krijgt. Echter is er hier op het forum ook een onderdeel, waar je meestal ook in een uur of 3 wel antwoord hebt, weinig op jullie reactiesnelheid aan te merken, maar met alle AF gebruikers zou dit toch wel sneller moeten kunnen.

Okee, misschien zal er geen answer linkje bij zitten, maar ik denk dat spelers als mucha, pasev en ik 80% van de antwoorden ook prima kunnen beantwoorden, al zal het vanuit het oogpunt van een speler zijn, waardoor we ook snel voor en nadelen kunnen noemen.

Lijkt me toch wel een leuke toevoeging moet ik zeggen

Naut
    S2: 2010 - 2011 # Orkaan - HADES
    S6: 2011 - 2012 # Dux - SAW
    S2: 2011 - 2012 # Hamsterweken - O
    NLx: 2013 - 2013 # Howling Wolf - Nogges!
    S7: 2013 - 2014 # Prins Pils - Instinct

Gebruiker physica's schermafbeelding

Standaard

Aantal jaren geleden zat het vragentopic vol met mensen die te laks waren om in Answers te kijken of de Zoek functie te gebruiken. Je had een dagtaak aan het lezen en evt. beantwoorden van alle vragen die erbij kwamen. Nu komen er wel heel weinig vragen per dag voorbij, maar het lijkt mij voor de crew makkelijker zo dan door 50 nieuwe posts heen te moeten lezen waar ook al mensen op gereageerd hebben.

Gebruiker Koen's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Tuinreus Bekijk bericht
    En spambots kunnen toch ook op de rest van t forum spammen, dus waarom alleen vragenrubriek afsluiten?
    De eerste x posts van een nieuw account moeten eerst goedgekeurd worden door de crew.

Verder zie ik er wel wat in, support kan indien nodig het linkje er gewoon achteraan posten?
    Vansinnes | Tjap Tjoy | SniPerX | Belastingdienst | Beau ter Ham | Makar
    Zoef de Haas | Ben de Biel | Doofenshmirtz | Hades

2e plaats Forummer van het jaar 2012 | 2e plaats Gezelligste Forummer 2013 | 2e plaats Beste Aanvaller 2016 | 2e plaats Beste Farmer 2016 | 2e plaats Grootste Spammer 2016

Regels voor berichten