Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 tot 15 van 15

Discussie: Vraag bij vragen!

Gebruiker Poca's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Tuinreus Bekijk bericht
    En spambots kunnen toch ook op de rest van t forum spammen, dus waarom alleen vragenrubriek afsluiten?
    Om een of andere reden is het gebleken dat deze bots voornamelijk op het vragendeel terecht kwamen, en niet in andere delen. Uiteraard zagen jullie dit niet, juist omdat dit gedeelte eerst enkel voor de crew zichtbaar is
    Kijk uit, ik ben gemeen vrolijk!

Ex-Forum Admin

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poca Bekijk bericht
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Tuinreus Bekijk bericht
    Support heeft het ook niet altijd goed..
    En spambots kunnen toch ook op de rest van t forum spammen, dus waarom alleen vragenrubriek afsluiten?

Vaak wil je een vraag snel beantwoord hebben, aangezien je er dan nog bent. Maar nu moet je meestal tot de volgende dag wachten. Is het niet mogelijk om het weer terug open te gooien? Velen vinden het ook leuk om spelers te helpen.
    Om een of andere reden is het gebleken dat deze bots voornamelijk op het vragendeel terecht kwamen, en niet in andere delen. Uiteraard zagen jullie dit niet, juist omdat dit gedeelte eerst enkel voor de crew zichtbaar is
    Ondanks dat ik Poca heel lief vind, ga ik toch even tegen haar in.
    Spambots worden tegenwoordig eerst opgevangen door het Spam-O-Matic systeem. Statistieken hiervan vind je onderaan de forum index. Daarnaast moeten nieuwe gebruikers (wat spambots vaak zijn) eerst een x aantal keer posten voordat hun posts worden weergegeven op het forum. Dit is dus niet alleen op het vragengedeelte, maar op het hele Travian.nl forum.

Daarnaast is het Vragengedeelte een forumdeel met een wachtrij, omdat de antwoorden 9 van de 10 keer in de Answers staan. Het loont dus om zelf even te zoeken, i.p.v. gelijk te vragen

Gebruiker Poca's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cronicle Bekijk bericht
    Ondanks dat ik Poca heel lief vind, ga ik toch even tegen haar in.
    Spambots worden tegenwoordig eerst opgevangen door het Spam-O-Matic systeem. Statistieken hiervan vind je onderaan de forum index. Daarnaast moeten nieuwe gebruikers (wat spambots vaak zijn) eerst een x aantal keer posten voordat hun posts worden weergegeven op het forum. Dit is dus niet alleen op het vragengedeelte, maar op het hele Travian.nl forum.

Daarnaast is het Vragengedeelte een forumdeel met een wachtrij, omdat de antwoorden 9 van de 10 keer in de Answers staan. Het loont dus om zelf even te zoeken, i.p.v. gelijk te vragen
    Klopt inderdaad dat er recent een anti-spam maatregel getroffen werd. Maar toen het wachtrij systeem voor het forum aangemaakt werd, was dit nog niet.

Lijkt mij inderdaad nog altijd aangewezen om het zo te houden, puur om iedereen te motiveren zelf even naar het antwoord te zoeken op de answers site
    Kijk uit, ik ben gemeen vrolijk!

Gebruiker Orkaan's schermafbeelding

Standaard

Hmh, zit een punt in inderdaad.
    Is het geen optie een 'sub topic' onder vragen te doen als in 'vragen door spelers te beantwoorden' oid, dit kunnen ook vragen zijn die over het spelletje zelf gaan en de tactieken, geen idee of het zou lopen, maar lijkt me wel geinig
    S2: 2010 - 2011 # Orkaan - HADES
    S6: 2011 - 2012 # Dux - SAW
    S2: 2011 - 2012 # Hamsterweken - O
    NLx: 2013 - 2013 # Howling Wolf - Nogges!
    S7: 2013 - 2014 # Prins Pils - Instinct

Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding

Standaard

Vragen en speltechnieken mogen in http://forum.travian.nl/forumdisplay.php?62-Algemeen besproken worden.
    Het is dus niet nodig om in het vragendeel dit aan te willen kaarten.

Het heeft voor mij meerdere redenen om het vragendeel gemodereerd te houden.
    Al twijfel ik er niet aan dat heel veel vragen ook door spelers beantwoord kunnen worden,
    zal altijd eerst een antwoord van een support krijgen waar we hetzelfde antwoorden zullen als je een bericht naar
    support had gestuurd,met Answersverwijzing of persoonlijke kennis van de support/mod.

Naast de berg spamberichten die we met regelmaat hier hebben, zijn er ook topics die informatie geven over
    persoonlijke gegevens of spelinfo die beter niet bekend worden alleen maar om zijn vraag te bekrachtigen.
    Die beantwoorden we via forumpm, ter bescherming van de topicplaatser.

Wie eens alle pagina's ziet van het vragendeel zal hebben opgemerkt dat er heel veel dubbele vragen in staan,
    het staat in ons to-do lijstje om dit samen te voegen/ordenen/deleten van topics.
    Alleen is onze tijd beperkt, ook wij hebben een leven als crewers en dat maakt het de volgende reden om jullie als
    ervaren spelers niet de optie te geven om mee te antwoorden.

het vragendeel moet overzichtelijk blijven, een minder ervaren speler zoekt zijn antwoorden via de manier zoals hij kent,
    forums lezen (al had ik liever dat zijn/haar vraag via support binnenkwam),
    het vragendeel van gemodereerd afhalen zou niet bevorderend werken voor de duidelijkheid.
    Een overvloed van meningen hoe iets zou moeten is wat maakt dat een topic niet meer de speler zijn vraag beantwoord.
    Nogmaals, voor discussies mag je deze droppen in http://forum.travian.nl/forumdisplay.php?62-Algemeen.

Aangezien dit een discussie lijkt te worden, die ik niet wil in het vragendeel,
    meld ik dus nu dat vragendeel niet zal worden vrijgegeven en het blijft functioneren zoals het nu werkt.

Verdere discussie hierover dus op een ander forumdeel indien je dat wenst, ik sluit deze.

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Regels voor berichten