Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 tot 47 van 47

Discussie: Natar dorp overgenomen

Gebruiker

Question Natar dorpen

kun je Natar dorpen dan over nemen ik dacht dat Natar dorpen een soort nep dorpen waren en die alleen door de inige of ter wel cpu word bestuurt en dat je die dorpen niet kan overnemen

Customer Service Representative CM_Tovenaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door goldeglobe31 Bekijk bericht
    kun je Natar dorpen dan over nemen ik dacht dat Natar dorpen een soort nep dorpen waren en die alleen door de inige of ter wel cpu word bestuurt en dat je die dorpen niet kan overnemen
    Hoi Goldeglobe31,

Onafhankelijke Natariaanse dorpen staan niet vanaf de start op de kaart. In plaats daarvan, zullen ze geleidelijk ontstaan over de hele kaart. Ze hebben net als normale dorpen een normale productie. Ze verhogen grondstofvelden en bouwen nieuwe gebouwen. Ze zullen ook af en toe troepen bouwen. Je kunt Onafhankelijke Natar dorpen overvallen, aanvallen en overnemen

Met vriendelijke groet,
    Tovenaar - Multihunter
    Jouw TRAVIAN team

Gebruiker Orkaan's schermafbeelding

Standaard

Enige nadeel is wel dat natardorpjes vaak erg onlogisch en raar zijn opgebouwd. Zo zijn er voorvallen bekend van een natar dorp met een silotje of 14. Daarnaast bouwen ze meestal ook een schuilplaatsje of 10, dus beter scout je eerst even op gs (dan zie je ook schuilplaatsen).
    S2: 2010 - 2011 # Orkaan - HADES
    S6: 2011 - 2012 # Dux - SAW
    S2: 2011 - 2012 # Hamsterweken - O
    NLx: 2013 - 2013 # Howling Wolf - Nogges!
    S7: 2013 - 2014 # Prins Pils - Instinct

Gebruiker

Question

ten eerste bedankt voor jullie reactie/antwoord op mijn vraag

Ten tweede
    hoe doe je eigelijk een dorp scouten want dat wil ik ook wel eens doen?

en ten derde
    moet om zo een dorp te scouten een bepaalde rang/level of niveau er voor hebben en of moet je iets van een bepaald gebouw hebben staan in je eigendorp?

Gebruiker Koen's schermafbeelding

Standaard

Hoi goldeglobe31,

Een dorp scouten doe je door aan te vallen met tenminste één scout.

Scouts kun je bouwen in je barakken (Germanen) of stallen (Galliërs of Romeinen), afhankelijk van welk volk je bent. Voordat je ze gaat bouwen moet je hem wel eerst even uitvinden, daar zijn ook weer vereisten voor. Als je je volk even vermeld help ik je graag verder, want per volk is dit weer anders.

In ieder geval, zodra je scouts hebt ga je een dorp aanvallen met een of meerdere scouts. Het is hierbij belangrijk dat er uitsluitend scouts meelopen, dus niet je scouts met een held. Zodra er andere troepen dan scouts meelopen, zul je een aanval in plaats van een scoutaanval plegen.

Bij het versturen van een scoutaanval kun je kiezen voor:
    'Scout grondstoffen en troepen' óf
    'Verdediging en troepen scouten'

Bij grondstoffen en troepen zul je zien hoeveel grondstoffen hij heeft liggen en wat zijn schuilplaatsinhoud is. Daarbij zie je het aantal troepen dat in zijn dorp staat, ook versterkingen.
    Bij verdediging en troepen zul je het niveau van zijn muur, residentie/paleis en verzamelplaats zien, als hij deze gebouwen heeft staan.

Wanneer je geen scouts verliest, weet de tegenstander niet dat je hem gescout hebt, en kun je zien wat hij in zijn dorp heeft.
    Wanneer je scouts verliest, maar er scouts terugkomen, weet de tegenstander dat je hem gescout hebt, en kun je zien wat hij in zijn dorp heeft.
    Wanneer je al je scouts verliest, weet de tegenstander dat je hem gescout hebt, en kun jij niet zien wat hij in zijn dorp heeft.

Succes, en zeg het als je nog vragen hebt!

Groetjes,
    Koen
    Vansinnes | Tjap Tjoy | SniPerX | Belastingdienst | Beau ter Ham | Makar
    Zoef de Haas | Ben de Biel | Doofenshmirtz | Hades

2e plaats Forummer van het jaar 2012 | 2e plaats Gezelligste Forummer 2013 | 2e plaats Beste Aanvaller 2016 | 2e plaats Beste Farmer 2016 | 2e plaats Grootste Spammer 2016

Gebruiker

Question Hier heb je 'n reactie terug

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koen Bekijk bericht
    Hoi goldeglobe31,

Een dorp scouten doe je door aan te vallen met tenminste één scout.

Scouts kun je bouwen in je barakken (Germanen) of stallen (Galliërs of Romeinen), afhankelijk van welk volk je bent. Voordat je ze gaat bouwen moet je hem wel eerst even uitvinden, daar zijn ook weer vereisten voor. Als je je volk even vermeld help ik je graag verder, want per volk is dit weer anders.

In ieder geval, zodra je scouts hebt ga je een dorp aanvallen met een of meerdere scouts. Het is hierbij belangrijk dat er uitsluitend scouts meelopen, dus niet je scouts met een held. Zodra er andere troepen dan scouts meelopen, zul je een aanval in plaats van een scoutaanval plegen.

Bij het versturen van een scoutaanval kun je kiezen voor:
    'Scout grondstoffen en troepen' óf
    'Verdediging en troepen scouten'

Bij grondstoffen en troepen zul je zien hoeveel grondstoffen hij heeft liggen en wat zijn schuilplaatsinhoud is. Daarbij zie je het aantal troepen dat in zijn dorp staat, ook versterkingen.
    Bij verdediging en troepen zul je het niveau van zijn muur, residentie/paleis en verzamelplaats zien, als hij deze gebouwen heeft staan.

Wanneer je geen scouts verliest, weet de tegenstander niet dat je hem gescout hebt, en kun je zien wat hij in zijn dorp heeft.
    Wanneer je scouts verliest, maar er scouts terugkomen, weet de tegenstander dat je hem gescout hebt, en kun je zien wat hij in zijn dorp heeft.
    Wanneer je al je scouts verliest, weet de tegenstander dat je hem gescout hebt, en kun jij niet zien wat hij in zijn dorp heeft.

Succes, en zeg het als je nog vragen hebt!

Groetjes,
    Koen
    Hey bedankt voor je reactie maar ik weet niet wat je bedoeld met het volk ik weet niet of je met het volk bedoeld welke stam ik heb maar bedoel je dat dan kan ik je zeggen dat mijn stam Galliërs zijn maar als je dat niet bedoeld kun me dan vertellen waar ik die kan vinden.??
    Laatst gewijzigd door goldeglobe31 : 12-05-2013 om 00:06 Reden: er zaten 'n paar zinnen aan elkaar vast en omdat ik dyslexie heb controleer ik het soms en probeer het dan beter te doen

Gebruiker

Standaard

Volk = Stam

Soortgelijke discussies

1. Nieuw dorp stichten vanuit overgenomen dorp
    By wittewaas in forum Vragen
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 27-11-2010, 21:17

Regels voor berichten