Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 tot 30 van 50

Discussie: Tactiek: De Agressieve Germaan.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oscardebest Bekijk bericht
    Wat je nu allemaal zegt is leuk, maar dat maakt niet uit. Al waren ze twee keer zo sterk geworden door de smederij, dan nog zou je het niet moeten doen. De eerste week is niet bedoeld om aanvalspunten te halen. De eerste week moet je alleen farmen en aan het einde feesten, meer niet. Alle troepen die je verliest tijdens de eerste week is achteruitgang, tenzij je de grondstoffen meteen terug wint.

Verder heb je niet meer dan die 150 knuppelvechters per dag nodig. Als je er meer kan betalen, dan is het tijd voor het raadhuis. De barakken verhogen heeft dan geen zin.
    Als ik zou upgraden is het niet voor aanvals punten ed. Maar puur van uit theoretisch opzich dat het een goede investering is. Aangezien men veel met afronding werkt kan dan op een dag misschien 5-10 knuppies schelen. Dan is het al de moeite waard. Maar dat doet het dus niet als je troepen er zwakker van worden. Ik snap eigenlijk helemaal niet waarom je met aanvalspunten in de weer zit, ik heb het hier nog nooit over gehad. Je bouwt meer knuppies zodat je met de extra inkosten uit deze knuppies nog meer knuppies kan maken zodat je er nog meer kan maken etc. Das het hele idee van groei. Je bouwt ook een raadhuis en feest bouwt kolo's, maar dan nog zit je met bergen GS over. En als je problemen hebt met het continue door pompen van knuppies dan heb je duidelijk te weinig knuppies gemaakt eerder in het spel.

Maar ik denk dat ik je niet dat ik je verder ga overtuigen dus zullen we het maar laten rusten. Ik zou erg staan te kijken als je je barakken op level 3 laat staan. Dat is alles.
    Laatst gewijzigd door GGvdH : 31-03-2013 om 11:31

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Ik heb het gevoel dat deze handleiding door een agressieve farm is geschreven ipv een agressieve germaan.
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker Koen's schermafbeelding

Standaard

Heb hem niet helemaal gelezen, maar zie wel staan scouts als je 500 knuppelvechters hebt. Ik zou hier zelf niet voor kiezen, ik zorg altijd dat ik al wat scouts heb als ik uit de BB kom, dit scheelt best wel.
    Vansinnes | Tjap Tjoy | SniPerX | Belastingdienst | Beau ter Ham | Makar
    Zoef de Haas | Ben de Biel | Doofenshmirtz | Hades

2e plaats Forummer van het jaar 2012 | 2e plaats Gezelligste Forummer 2013 | 2e plaats Beste Aanvaller 2016 | 2e plaats Beste Farmer 2016 | 2e plaats Grootste Spammer 2016

Gebruiker

Standaard

Deze handleiding is prima geschreven!

Ik zou het persoonlijk alleen anders doen!
    Je productie van knups is als je het goed doet exponentieel.
    Elke knups verdient zichzelf terug en levert een nieuwe op, hoe meer je er hebt, hoe meer je er kan maken, ect.

Ik investeer persoonlijk alleen in Graanvelden, pas als ik mijn 2e dorp heb ga ik over op het uppen van de grondstofvelden. In plaats van grondstofvelden bouw ik een raadhuis om net eerder dan een servergenoot als 2e dorp een 15c 150% te kunnen pakken die nog binnen de bebouwde kom ligt.

XThomas

Reacties? Graag!

Standaard

De echte agressieve germanen vragen aan een dual waar ze wonen en slaan ze in elkaar als ze een foutje maken.

Agressieve germanen..
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Gebruiker wop's schermafbeelding

Standaard

goeie tactiek ga ik de volgend surfer dat ik doe zowiezo toepasse
    <Iedland> Wop is iemand die overal en altijd propagandeert voor tolerantie en verdraagzaamheid
    <Iedland> Zo, nu heb ik wop beledigd

Gebruiker wiziewizard's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wop Bekijk bericht
    goeie tactiek ga ik de volgend surfer dat ik doe zowiezo toepasse
    RIP Nederlands?
    TC2 10-11 misschien - VLF! // TS2 11-12 Octopus - Yakuza // TS5 12-13 Legacy - Omertà - nr 1 aanval //
    http://forum.travian.nl/image.php?type=sigpic&userid=302605&dateline=13634  47703

Gebruiker David | Attention's schermafbeelding

Standaard

Wizie, ik dacht exact het zelfde!

Even on topic:
    Ik vind persoonlijk die handleiding op niks trekken
    Ex-crew, wegens prive redenen moeten stoppen.
    „To his will all flesh succumbs, from his kingdom chaos comes.”
    Handleiding: Hoe maak je een handleiding? || Opdrachten & Belonigen Travian 4.2 (4.4)
    Opdrachten & Beloningen T4 || Dagelijkse opdrachten

Standaard

Handleiding trekt ook op niks. Toch leuk dat er 2 bimbo`s zijn die wop zijn post qua spelling serieus nemen.

Gebruiker wiziewizard's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pasevski Bekijk bericht
    Handleiding trekt ook op niks. Toch leuk dat er 2 bimbo`s zijn die wop zijn post qua spelling serieus nemen.
    ik ben een bimbo!
    TC2 10-11 misschien - VLF! // TS2 11-12 Octopus - Yakuza // TS5 12-13 Legacy - Omertà - nr 1 aanval //
    http://forum.travian.nl/image.php?type=sigpic&userid=302605&dateline=13634  47703

Soortgelijke discussies

1. Agressieve Galliers
    By TheDude in forum Spelers Handleidingen
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 21-12-2008, 10:32

Regels voor berichten