Weergegeven resultaten: 1 tot 3 van 3

Discussie: Markeringen ally/speler

Gebruiker De Tuinreus's schermafbeelding

Standaard Markeringen ally/speler

Hoi luitjes,

Ik was even aan het testen hoe het zat met de markeringen op de kaart. Ik kwam echter een paar problemen tegen.

Ik heb mijn eigen alliantie een kleur gegeven, op zich prima, maar vervolgens zie ik dat mijn eigen dorpskleur weg is. Ik probeer vervolgens mijn eigen dorpen weer een apart kleurtje te geven, maar dit blijkt onmogelijk te zijn. Dus ik denk ik zet mijn eigen markeringen uit van de alliantie, maar vervolgens heeft die dus helemaal geen kleur meer. Ik wil mijzelf een kleurtje geven ookal heeft de alliantie er dan geen, maar dat blijkt ook niet te werken. Vervolgens heb ik nog wat veld markeringen neer gezet (die vlaggetjes) maar die blijken niet te verwijderen te zijn...

Kan iemand mij uit leggen hoe de markeringen werken? En of het mogelijk is om in zijn oude setting terug te zetten? Het is namelijk best irritant om je eigen dorpen niet in 1 blik te kunnen onderscheiden van de andere dorpen.

Alvast bedankt.

Groet,
    De Tuinreus

Gebruiker

Standaard

Beste De Tuinreus,

Normaal heeft je alliantie een blauwe kleur en jij zelf een gele kleur. Als je de kleur van de alliantie veranderd dan veranderd jou kleur mee met de alliantie.
    Hoe je een markering kan verwijderen staat beschreven in http://t4.answers.travian.nl/?aid=350#go2answer

Mvg,

Marleen
    Laatst gewijzigd door Marleen : 12-03-2013 om 13:38

Gebruiker De Tuinreus's schermafbeelding

Standaard

Dankje Marleen! Alle markeringen zijn er af

Soortgelijke discussies

1. Markeringen spelers/ ally
    By Orkaan in forum Bugs & Serverproblemen
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 05-03-2013, 15:49
  2. Reacties: 1