Weergegeven resultaten: 1 tot 7 van 7

Discussie: Gevangen troepen overnemen

Gebruiker

Standaard Gevangen troepen overnemen

Hey ik ben nieuw hier of nieuw ik ben ongeveer nu 'n maand begonnen en ik had een vraag.

wat als ik word aangevallen en ik heb vallen geplaats en de aanvallend tegenstander raak bemanning of leger of hoe je het ook mag noemen die kwijt in mijn vallen dus dan heeft mijn dorp ze gevangen.

Maar kan ik dan die bemanningen of leger of hoe je het ook mag noemen aan mijn dorp toevoegen of is dat niet mogelijk.

Want anders snap ik niet waarom eigelijk vallen kun zetten als je van je tegen stander de gevangen niet kan toevoegen aan mijn dorp dan zie ik eigelijk het nut er niet van in om vallen te zetten.

ik hoop dat ik 'n ractie terug krijg met de antwoorden op mijn vraag , en hoop dat het duidelijk is wat ik hier neer heb gezet.

Gebruiker

Standaard

De vallenzetter is bedoeld om troepen van je aanvaller/overvaller uit te schakelen zodat ze geen schade kunnen aanrichten.
    Die kunnen je dan ook niet meer aanvallen of overvallen. Je kunt ze uiteraard niet toevoegen aan je eigen leger, omdat ze niet van jou zijn.
    Indien je aanvaller ze wil bevrijden, sterft 25 % van de gevangen troepen, bovendien eten ze graan van hun eigenaar, zoals je ook in onderstaande link kunt lezen, dus je aanvaller zal er niet blij mee zijn dat ze in de val zitten.
    http://t4.answers.travian.nl/?aid=185#go2answer

Gebruiker

Standaard

Sorry als ik fout ben, maar voor zo ver ik weet eten ze graan van het dorp waarin ze gevangen zijn toch?
    Of ben ik in de war?

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pieter-pietcd Bekijk bericht
    Sorry als ik fout ben, maar voor zo ver ik weet eten ze graan van het dorp waarin ze gevangen zijn toch?
    Of ben ik in de war?
    Ze eten gewoon de eigenaars graan, dus niet van het dorp waarin ze gevangen zijn.

Gebruiker Candice's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pieter-pietcd Bekijk bericht
    Of ben ik in de war?
    Pietje toch -))
    Alleen troepen die je als versterking ergens neerzet kosten graan van dat dorp, waar je de
    versterking hebt neergezet.

Gebruiker

Standaard

Sorry, was ik dus in de war

Gebruiker

Standaard

oke bedankt voor de reactie deze mag van mij dicht

Regels voor berichten