Pagina 1 van 16 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 160

Discussie: Travian T4.2? De Afgang of Herleving van Travian?

radagast
    Guest

Standaard Travian T4.2? De Afgang of Herleving van Travian?

Beste Mensen,

Er draait momenteel een Travian T4.2 versie op de italiaanse servers:

http://beta.travian.it/dorf1.php

De kant die Travian opgaat baart mij zorgen. Wat vinden jullie ervan? Is dit een ontwikkeleing de goede kant op, of juist niet?

Om mezelf te citeren:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door radagast Bekijk bericht
    Er zitten een aantal goede dingen bij.

Het verwijzen naar het algemeen forum ingame, door middel van een knop, even als het verwijzen naar de 'chat' via een knop. Dit had al veel eerder geïmplementeerd moeten worden.

Alle verwijzingen overal naar goud toe irriteren mij en ook het feit dat de held een nog prominenter plek heeft gekregen in beeld belooft weinig goeds. Verder is dus duidelijk alleen de lay-out aangepakt en mijn inziens gaan we met deze lay-out alleen nog maar meer en meer de foute kant op. Teveel nadruk op goud en held en te weinig op tactisch spel. Het aanmoedigen van actief zijn op forum/chat door knoppen ingame zijn goed, maar de vraag of dit een actieve forum-community zal creëren is denk ik een zeer terechte, aangezien het spel aan het verpauperen is en de elementen die het spel het leukst maken, verdwijnen.

Ik hoopte dat de T4.x versies terug zouden gaan naar de basis (bij voorkeur een alternatief voor het huidige eindspel) en het afstappen van de artefacten, maar dit lijkt tot nu toe niet gebeurd te zijn. Dit zal dan toch wel het einde van Travian betekenen, aangezien de playerbase wacht op vernieuwingen (of ver-oud-ingen) en deze niet gegeven worden.

Tenzij het spel radicaal verandert zal ook ik (een van de weinige mensen die het altijd opnam voor Travian 4.0) geen nieuwe server spelen na de huidige speedserver.

xx

Gebruiker arpeggii's schermafbeelding

Standaard

Ik vind het wel geinig;

Bij elke verandering die travian doorvoert komt er een nieuw topic die waarschijnlijk binnen no-time gevuld is met betogen waarom travian nu echt ten onder gaat, wat ze nu echt fout doen, waarom het spel nu echt de verkeerde kant op gaat met goudgebruik/lay-out/veranderingen in het spel waardoor het einde van travian nu echt in zicht komt, om vervolgens lekker te gaan traviannen met zijn allen.

Ik vind de Vomar een ***winkel maar ik doe er wel mijn dagelijkse boodschappen.
    NL4 - Foney [Lock] (Minister van Propaganda)

radagast
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arpeggii Bekijk bericht
    Ik vind het wel geinig;

Bij elke verandering die travian doorvoert komt er een nieuw topic die waarschijnlijk binnen no-time gevuld is met betogen waarom travian nu echt ten onder gaat, wat ze nu echt fout doen, waarom het spel nu echt de verkeerde kant op gaat met goudgebruik/lay-out/veranderingen in het spel waardoor het einde van travian nu echt in zicht komt, om vervolgens lekker te gaan traviannen met zijn allen.

Ik vind de Vomar een ***winkel maar ik doe er wel mijn dagelijkse boodschappen.
    Dat zal voor de meesten inderdaad zo gelden, omdat Travian een verslavend spelletje is en veel mensen het nog steeds leuk vinden. Toch is het spelersaantal enorm gedaald in een paar jaar tijd en lijkt Travian mijn inziens op zijn retour. Waarschijnlijk zal dit topic helemaal niets uithalen, maar dan is er in ieder geval hier op het Forum aandacht voor geweest.

Gebruiker

Standaard

Kan je ook een overzichtje geven van de veranderingen? Mijn italiaans is namelijk niet zo goed, en anders moet ik het aan een Italiaantje vragen maar die zijn Engels is dan weer niet zo goed....

Travian.NL verliest al jaren spelers, maar velen trekken gewoon naar andere servers hoor.
    Ik denk dat travian op zich nog vrij stabiel blijft.
    Smart may have the brains
    but stupid has the balls.

Spreken is zilver, zwijgen is fout.
    'No Nuts, No Glory' {Monkey Nuts}

radagast
    Guest

Standaard

Provisorisch even wat veranderingen in kaart gebracht. Rechtermuis knop en dan afbeelding openen in nieuw tabblad.

Laatst gewijzigd door radagast : 03-03-2013 om 18:11

Gebruiker

Standaard

Ziet er goed uit als je het mij vraagt. Er zijn wel erg veel knoppen bijgekomen, maar die nemen niet heel veel ruimte in beslag.

Gebruiker

Standaard

En is er speltechnisch gezien iets veranderd behalve wat extra knoppen en een mogelijk makkelijker lay-out?
    Smart may have the brains
    but stupid has the balls.

Spreken is zilver, zwijgen is fout.
    'No Nuts, No Glory' {Monkey Nuts}

Gebruiker ultiprosan's schermafbeelding

Standaard

Ik vind de interface er wel strak uitzien eigenlijk, beter als bij de T4.0.
    Goud is inderdaad weer iets prominenter in beeld, maarja, dat Travian commercieel is ingesteld is al een tijdje bekend nietwaar?

radagast
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheDruid Bekijk bericht
    En is er speltechnisch gezien iets veranderd behalve wat extra knoppen en een mogelijk makkelijker lay-out?
    Zover ik heb kunnen ontdekken, niet. Maar over de artefacten, midspel en eindspel is natuurlijk nog niets bekend. Dan zullen we moeten afwachten...

Gebruiker Tyl's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door radagast Bekijk bericht
    Zover ik heb kunnen ontdekken, niet. Maar over de artefacten, midspel en eindspel is natuurlijk nog niets bekend. Dan zullen we moeten afwachten...
    aangezien het T4.2 heet zal daar wel niets aan gewijzigd zijn?
    S1 2009-2010 Tyl (Pink); S2 2010-2011 Ghost (MUG); S1 2010-2011 Vainqueur (7); TC4 2011-2012 Charlie Sheen (BAZEN); TC7 2012 Pink (F&F);
    TS4 2012-2013 SevenOfNine (Violence); TS2 2013 Bazinga! (NOES!); TS6 2013-2014 Unchained (Kermis); TS1 2014 Katy Perry (Dirty)

Regels voor berichten