Pagina 5 van 16 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 tot 50 van 160

Discussie: Travian T4.2? De Afgang of Herleving van Travian?

Gebruiker Orkaan's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kingslayer Bekijk bericht
    Je kan je plus en productiebonussen nu ook automatisch laten vernieuwen. Dan krijg je die waarschuwing niet en moet je zelf ook niet steeds onthouden om die bonussen te verlengen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orkaan Bekijk bericht
    Ik laat het juist altijd aflopen en als ik online ben koop ik het weer, scheelt toch weer een paar dagen gezien over de hele server
    Ik snap je punt, maar als je dat dus doet kan je mijn geweldige bespaartruc dus niet meer uitvoeren..
    S2: 2010 - 2011 # Orkaan - HADES
    S6: 2011 - 2012 # Dux - SAW
    S2: 2011 - 2012 # Hamsterweken - O
    NLx: 2013 - 2013 # Howling Wolf - Nogges!
    S7: 2013 - 2014 # Prins Pils - Instinct

Gebruiker Svenke's schermafbeelding

Standaard

Ook even een accountje gemaakt, de lay-out ziet er nogal storend uit met echt veel en veel te veel informatie en knoppen. Ook lijkt goud nu belangrijker dan ooit.

Heb de opdrachten ook een redelijk stuk door gespeeld. Hier komt ook weer het goud naar voren omdat constant alles direct voor je wordt klaar gezet of je krijgt het goud en de opdracht is om het dan direct klaar te zetten.

Enigste pluspuntje wat ik tot nu toe echter wel zie, de opdrachten zijn een stuk duidelijker met een duidelijk plaatje waar je op moet klikken, bijvoorbeeld voor je eerst avontuur. Mijn neefje zag me ooit het spelen en wou het ook proberen en hij snapte toen de opdracht stuur je held op avontuur niet goed omdat hij niet wist waar de knop zat, dit probleem zou zich nu niet voor doen.

Nu nog iets verder gegaan met de opdrachten, alleen ze laten je nu zelfs zalfjes gebruiken als opdracht. Hierna zijn de 'simpele' opdrachten ook voorbij en krijg je 3 lijsten met allemaal 10-15 opdrachten.

Als je eenmaal plus bonussen geactiveerd krijgt ziet de interface er nog 10 keer zo erg uit...
    Laatst gewijzigd door Svenke : 05-03-2013 om 14:56
    S5 Gargoylish | S3 Svenke
    Nieuweling van het jaar Award 2012: Svenke 39%
    S7 Pokédex | S6 The Beginning
    S1 Oletá Vulpecula | ComQ EllenAlexandra |
    S3 Spionnodig | S5 Poseidon

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Svenke Bekijk bericht
    Ook even een accountje gemaakt, de lay-out ziet er nogal storend uit met echt veel en veel te veel informatie en knoppen. Ook lijkt goud nu belangrijker dan ooit.

Heb de opdrachten ook een redelijk stuk door gespeeld. Hier komt ook weer het goud naar voren omdat constant alles direct voor je wordt klaar gezet of je krijgt het goud en de opdracht is om het dan direct klaar te zetten.

Enigste pluspuntje wat ik tot nu toe echter wel zie, de opdrachten zijn een stuk duidelijker met een duidelijk plaatje waar je op moet klikken, bijvoorbeeld voor je eerst avontuur. Mijn neefje zag me ooit het spelen en wou het ook proberen en hij snapte toen de opdracht stuur je held op avontuur niet goed omdat hij niet wist waar de knop zat, dit probleem zou zich nu niet voor doen.

Nu nog iets verder gegaan met de opdrachten, alleen ze laten je nu zelfs zalfjes gebruiken als opdracht. Hierna zijn de 'simpele' opdrachten ook voorbij en krijg je 3 lijsten met allemaal 10-15 opdrachten.

Als je eenmaal plus bonussen geactiveerd krijgt ziet de interface er nog 10 keer zo erg uit...
    Zitten best wel goede dingen in.
    Ga met je muis over de tekst Villiagi/Dorpen en je ziet hoeveel cultuurpunten je hebt en hoeveel je nodig hebt voor een volgend dorp.
    Echter is de hele layout in mijn ogen ook te druk.
    Ook moet ik nog flink wennen aan de manier van weergeven van de pakhuizen/graansilo's.
    Zal wel gewenning zijn, maar ik vind tot op heden de oude manier nog prettig.
    S1: Een galliër....

Gebruiker Concentrix's schermafbeelding

Standaard

Oh en Sledge, ik ben helemaal voor verandering, de artefacten vond ik destijds geweldig, maar het verschil tussen iemand die veel goud gebruikt en iemand die geen (of weinig) goud gebruikt is in mijn ogen te groot geworden. Plus, NPC, klaarzetten, 25% extra grondstoffen en goudclub was genoeg. Maar blijkbaar niet voor de ontwikkelaars van het spel.
    Valt me op dat een aantal classico's zoals WOP en Orkaan en de elsjes ea met travian begaan zijn. Maar mensen, travian leeft boven zijn stand. De game is veels te duur. In euro's. Of goud as je wilt.
    Voor minder heb je meer actie en plezier op ps3 ( en straks ps4) en elders.
    Ik speel travian ma ben afgekickt. As ze zo duur blijven met hun veiling, fel bevolkte oases,NPC van 3 goud op een server met maar 300 spelers on line elke avond, ...mja, dan stop ik ermee bij de kleinste tegenslag.
    Definitief zal het niet zijn, ma het eurogoud zal minder en minder vloeien. Bij mij althans. Ik kom eens kijken as toerist naar het verleden, en that's it! Zonde ma zo zij het.

Gebruiker Ammanurt's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Concentrix Bekijk bericht
    Meh, alsof dat 6 jaar geleden niet zo was. Ok, het was de vorige generatie consoles, de ps2, de gamecube en de xbox . Je argument gaat alleen op voor T2, toen er nog geen goud was en alles dus inderdaad veel goedkoper was T4 lijkt wel extreem op goud gericht te zijn, maar of het ook daadwerkelijk meer geld oplevert of moet kosten, I wonder. Ook ik ben toerist hier overigens, ik wacht op een classic op de .com (die er lijkt te gaan komen als de roddels kloppen, yaaay!) en dat is het wel
    Laatst gewijzigd door Ammanurt : 05-03-2013 om 23:24 Reden: redelijk cruciale aanpassing :D
    Ammanurt, deimmerstonede, Asjemenou, Deadwood, Batsmuts. Mijn naam en dorpsnamen mogen altijd genoemd worden in rapportjes!

Met pensioen op het .nl domein vanwege T4.

Gebruiker wop's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Concentrix Bekijk bericht
    Valt me op dat een aantal classico's zoals WOP en Orkaan en de elsjes ea met travian begaan zijn. Maar mensen, travian leeft boven zijn stand. De game is veels te duur. In euro's. Of goud as je wilt.
    Ik speel travian ma ben afgekickt. As ze zo duur blijven met hun veiling, fel bevolkte oases,NPC van 3 goud op een server met maar 300 spelers on line elke avond, ...mja, dan stop ik ermee bij de kleinste tegenslag.
    Definitief zal het niet zijn, ma het eurogoud zal minder en minder vloeien. Bij mij althans. Ik kom eens kijken as toerist naar het verleden, en that's it! Zonde ma zo zij het.
    Ben ik het niet geheel mee eens. Ik speel momenteel m'n eerste T4 server, en kan me prima redden zonder extra kosten en extra activiteit ten opzichte van de server die ik 2 jaar terug speelde (laatste server die ik echt speelde). Ik vind het geen probleem om geen #1 te staan op een server, wat ik wel zwaar kl*te vind, is als er spelers #1 staan die dat alleen kunnen bereiken vanwege overmatig goudgebruik.

Op t3.6 had je spelers die overmatig goud gebruikte, maar om #1 te staan op een server moest je wel goed kunnen spelen. Op t4 kan dit tot aan het midspel simpelweg door ziek goudgebruik.
    <Iedland> Wop is iemand die overal en altijd propagandeert voor tolerantie en verdraagzaamheid
    <Iedland> Zo, nu heb ik wop beledigd

radagast
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wop Bekijk bericht
    Op t3.6 had je spelers die overmatig goud gebruikte, maar om #1 te staan op een server moest je wel goed kunnen spelen. Op t4 kan dit tot aan het midspel simpelweg door ziek goudgebruik.
    Dit is de grootste lariekoek ooit. Kennelijk mis je de kwaliteiten om #1 te staan en ga je met je vinger maar wijzen naar de grote, boze goud gebruikers. Guess what, goud voegt geen farms toe, noch slacht het vijanden af, noch bouwt het een account op of plant het een account, dat zijn de spelkwaliteiten van de spelers op die accounts.

Gebruiker Tyl's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door radagast Bekijk bericht
    Dit is de grootste lariekoek ooit. Kennelijk mis je de kwaliteiten om #1 te staan en ga je met je vinger maar wijzen naar de grote, boze goud gebruikers. Guess what, goud voegt geen farms toe, noch slacht het vijanden af, noch bouwt het een account op of plant het een account, dat zijn de spelkwaliteiten van de spelers op die accounts.
    Wat jij zegt is lariekoek. Met goud koop je scrolls waardoor je een sterke held koopt waardoor je wel makkelijker vijanden afslacht, farmt en oases leegrooft. Dat heeft niets te maken met spelkwaliteiten.

FYI wop en ik stonden met nog 2 duals op 1 vanaf week 3 of zo, terwijl we vijf dagen na de serverstart begonnen. Op een T3.6 server dus.
    S1 2009-2010 Tyl (Pink); S2 2010-2011 Ghost (MUG); S1 2010-2011 Vainqueur (7); TC4 2011-2012 Charlie Sheen (BAZEN); TC7 2012 Pink (F&F);
    TS4 2012-2013 SevenOfNine (Violence); TS2 2013 Bazinga! (NOES!); TS6 2013-2014 Unchained (Kermis); TS1 2014 Katy Perry (Dirty)

Brouwer van dienst Kingslayer's schermafbeelding

Standaard

Kunstwerkjes mag je ook niet onderschatten. Vroeger was een goed cp-beheer een must. Nu kan je cp kopen als je wil.

Ik ben een n00b! Een n00b zeg ik u!

Gebruiker

Standaard

Jeps; kunstwerkjes + ubersterke held...
    Als je het spel een beetje snapt en je hebt goud genoeg kan je zoals Wop al zei tot aan de arti's rang 1 halen/blijven.
    Maar diegenen die het spel iets beter snappen en minder goud gebruiken knallen je nadien toch weer af, zodat je op een nieuwe server kan proberen.

Win-win situatie toch? Die speler met veel geld gaat gewoon naar een andere server, travian verdient geld en de meer ervaren spelers hebben er hun plezier in.

Al zijn er ook enkel spelers die het spel heel goed snappen EN geld genoeg hebben. Tegen dat soort spelers is het wel moeilijk spelen. (die hebben meestal enkele goede deffers in de buurt ook nog)
    Smart may have the brains
    but stupid has the balls.

Spreken is zilver, zwijgen is fout.
    'No Nuts, No Glory' {Monkey Nuts}

Regels voor berichten