Pagina 4 van 16 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 tot 40 van 160

Discussie: Travian T4.2? De Afgang of Herleving van Travian?

Gebruiker Koen's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bartic Bekijk bericht
    ik wacht nog steeds op de grafische pakketten zodat ik die kindertekeningen niet meer hoef te zien.
    Ja he, die gekke boompjes weg zou wel lekker zijn
    Vansinnes | Tjap Tjoy | SniPerX | Belastingdienst | Beau ter Ham | Makar
    Zoef de Haas | Ben de Biel | Doofenshmirtz | Hades

2e plaats Forummer van het jaar 2012 | 2e plaats Gezelligste Forummer 2013 | 2e plaats Beste Aanvaller 2016 | 2e plaats Beste Farmer 2016 | 2e plaats Grootste Spammer 2016

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

btw: Nel villagio di appartenenza betekent "In het thuisdorp" zo zie je dus in één oog opslag waar je held uithangt...
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Gebruiker Candice's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door radagast Bekijk bericht
    Dat zal voor de meesten inderdaad zo gelden, omdat Travian een verslavend spelletje is en veel mensen het nog steeds leuk vinden. Toch is het spelersaantal enorm gedaald in een paar jaar tijd en lijkt Travian mijn inziens op zijn retour. Waarschijnlijk zal dit topic helemaal niets uithalen, maar dan is er in ieder geval hier op het Forum aandacht voor geweest.
    Geloof het of niet, maar ben het zowaar een keertje 100% met je eens. Vond je andere bijdrage waarin je de voor- en nadelen van T4.2 aanhaalt overigens ook best sterk.

Gebruiker

Standaard

Zal niet lang meer duren voor er een nieuwe poll komt waar je minstens 2000 stemmen nodig hebt om een ''classic'' T4 versie te spelen.

Veegjes gaan dood, dorpjes vergaan, maar een Rebel blijft altijd op z'n pootjes staan.

radagast
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Assault Bekijk bericht
    Zal niet lang meer duren voor er een nieuwe poll komt waar je minstens 2000 stemmen nodig hebt om een ''classic'' T4 versie te spelen.
    Hihi ^^

Gebruiker Orkaan's schermafbeelding

Standaard

Moet zeggen dat de veranderingen er voor ervaren spelers wel handig uit zien, voor beginnende spelers denk ik dat het onrust schept..

Moet zeggen dat die wanneer je plus afloopt er erg irritant uitziet. Ik laat het juist altijd aflopen en als ik online ben koop ik het weer, scheelt toch weer een paar dagen gezien over de hele server
    S2: 2010 - 2011 # Orkaan - HADES
    S6: 2011 - 2012 # Dux - SAW
    S2: 2011 - 2012 # Hamsterweken - O
    NLx: 2013 - 2013 # Howling Wolf - Nogges!
    S7: 2013 - 2014 # Prins Pils - Instinct

Brouwer van dienst Kingslayer's schermafbeelding

Standaard

Je kan je plus en productiebonussen nu ook automatisch laten vernieuwen. Dan krijg je die waarschuwing niet en moet je zelf ook niet steeds onthouden om die bonussen te verlengen.

Ik ben een n00b! Een n00b zeg ik u!

Gebruiker wop's schermafbeelding

Standaard

Ik heb even een accountje op de betreffende server aangemaakt om het een en ander te bekijken. De layout vind ik erg druk, maar dat is een kwestie van wennen. De huidige layout vond ik ook druk toen ik van t3.6 kwam.

Wat erg storend is, is de nog grotere nadruk op goud. Vanaf het begin wordt je een soort goudverslaving opgedrongen. Bij de eerste opdrachten zitten er een paar waar het de bedoeling is dat je een gebouw klaarzet met (weliswaar gekregen) goud. Ook zijn de knoppen om goud te gebruiken nog eens een maatje vergroot en extra duidelijk in beeld gebracht. Persoonlijk zal ik me er niet door laten beinvloeden, ik zet gebouwen klaar wanneer ik dat nodig acht, en dat is niet afhankelijk van de grootte van de knop. Maar als travian hiermee denkt makkelijk extra inkomsten te kunnen genereren, dan moeten ze lekker hun gang gaan.

Oh en Sledge, ik ben helemaal voor verandering, de artefacten vond ik destijds geweldig, maar het verschil tussen iemand die veel goud gebruikt en iemand die geen (of weinig) goud gebruikt is in mijn ogen te groot geworden. Plus, NPC, klaarzetten, 25% extra grondstoffen en goudclub was genoeg. Maar blijkbaar niet voor de ontwikkelaars van het spel.
    <Iedland> Wop is iemand die overal en altijd propagandeert voor tolerantie en verdraagzaamheid
    <Iedland> Zo, nu heb ik wop beledigd

Gebruiker

Standaard

Het knopje om rechtstreeks troepen te kunnen NPC'en (sinds T3.6 of T4 ?) vind ik persoonlijk een zeer goede.
    En het levert travian wellicht iets minder goud op .
    Smart may have the brains
    but stupid has the balls.

Spreken is zilver, zwijgen is fout.
    'No Nuts, No Glory' {Monkey Nuts}

Gebruiker wop's schermafbeelding

Standaard

Daar ben ik het overigens mee eens TheDruid. Alleen het knopje hoe het nu is, is natuurlijk goed. Het hoeft geen knop van 8x8cm te zijn.
    <Iedland> Wop is iemand die overal en altijd propagandeert voor tolerantie en verdraagzaamheid
    <Iedland> Zo, nu heb ik wop beledigd

Regels voor berichten