Pagina 3 van 16 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 tot 30 van 160

Discussie: Travian T4.2? De Afgang of Herleving van Travian?

Gebruiker

Standaard

Ik vind die snelknoppen er wel handig uit zien, maar ik vind de lay-out van het spel gewoon veel te druk.. Simpelheid was de kracht van het spel, daar blijft steeds minder van over..
    s1: knabbel&Babbel (7)
    s4: knabbel (BAZEN)
    s6: unknown artist (Kansloos)

7 versus WAPD | 7 versus MYTH | 7 versus REL | 7 versus Omerta/Babylon

Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding

Standaard

Zoals maddog al ergens aangaf op het forum zijn we de T4.2 aan het testen, met de nadruk op het controleren van taalfouten in de vertalingen die al gebeurt zijn.
    Het is dus zeer aannemelijk dat dit binnen afzienbare tijd zal worden ingevoerd.
    Wanneer? Hier heeft niemand van de crew een antwoord op.
    Of dit alleen geldt voor nieuw te starten servers?
    Mijn ervaring is dat zo'n update er dan zal komen voor alle servers maar ook daar kan ik geen uitspraak over doen want ik weet het niet.

Nu de beta versie via Italie draait mogen wij als crew vanaf nu hier ook over praten.
    Hoewel niet iedereen in de crew blij was met de nieuwe lay out, ja ook wij moesten eraan wennen,
    vind ikzelf het wel een verbetering op de lay out van T4, ook de mouse-over geeft meer informatie.
    Kinderachtig of het te makkelijk makend voor een speler?
    Als support krijgen we regelmatig vragen die nu al door het spel beantwoord worden.
    Veranderd er wat qua spel in vergelijk met T4?
    Er zijn meer opdrachten en daardoor ook wat wijzigingen in beloning voor die opdrachten,
    verder veranderd er niks qua spel.

Elke verandering in iets wat je gewend bent maakt dat je moet omschakelen,
    elke keer is er een geklaag over veranderingen terwijl ikzelf het meer een tekort van jullie zelf vind
    dat jullie niet kunnen omgaan met de aanpassingen.
    Je mag het niks vinden of juist een verbetering, dat is aan ieder voor zich.
    Zelf denk ik dat hiermee het spel voor iedereen meer bereikbaar wordt en vooral overzichtelijker en gebruikers vriendelijk.

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

radagast
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk bericht
    Zoals maddog al ergens aangaf op het forum zijn we de T4.2 aan het testen, met de nadruk op het controleren van taalfouten in de vertalingen die al gebeurt zijn.
    Het is dus zeer aannemelijk dat dit binnen afzienbare tijd zal worden ingevoerd.
    Wanneer? Hier heeft niemand van de crew een antwoord op.
    Of dit alleen geldt voor nieuw te starten servers?
    Mijn ervaring is dat zo'n update er dan zal komen voor alle servers maar ook daar kan ik geen uitspraak over doen want ik weet het niet.

Nu de beta versie via Italie draait mogen wij als crew vanaf nu hier ook over praten.
    Hoewel niet iedereen in de crew blij was met de nieuwe lay out, ja ook wij moesten eraan wennen,
    vind ikzelf het wel een verbetering op de lay out van T4, ook de mouse-over geeft meer informatie.
    Kinderachtig of het te makkelijk makend voor een speler?
    Als support krijgen we regelmatig vragen die nu al door het spel beantwoord worden.
    Veranderd er wat qua spel in vergelijk met T4?
    Er zijn meer opdrachten en daardoor ook wat wijzigingen in beloning voor die opdrachten,
    verder veranderd er niks qua spel.

elke keer is er een geklaag over veranderingen terwijl ikzelf het meer een tekort van jullie zelf vind
    Zelf denk ik dat hiermee het spel voor iedereen meer bereikbaar wordt en vooral overzichtelijker en gebruikers vriendelijk.
    Ik denk dat je wel een punt hebt. De layout is zeker uitgebreider en een paar van de knoppen zijn fijner, maar het is ook een stukje drukker allemaal. Omschakelen is geen moeite denk ik met deze update, dus ik hoop dat het snel wordt ingeschakeld, ook op al lopende servers, zodat we er al mee kunnen leren spelen.

Gebruiker

Standaard

Het telkens goedpraten vind ik eerder een tekort van jou hoor....
    Ik kan me verschillende updates herinneren die onderwijl toch weer afgeschaft zijn ook.
    Da's het leuke aan al dat omschakelen; tegen dat je iets gewend bent verandert het weer of wordt het terug verwijderd.

Maar goed; deze update lijkt een van de betere te zijn tot dusver.
    Smart may have the brains
    but stupid has the balls.

Spreken is zilver, zwijgen is fout.
    'No Nuts, No Glory' {Monkey Nuts}

Standaard

Ik kwam op het .de forum de volgende link tegen: (lijst met alle nieuwe quests)
    https://dl.dropbox.com/u/37534499/Quests.pdf

en op .it forum stond het volgende topic met extra info: Uitgebreide lijst met veranderingen
    http://forum.travian.it/showthread.php?t=161512

En ook deze post stond op .it
    http://forum.travian.it/showthread.p...31#post3264931

In het kort komt het hier op neer:
    -Account profiel: Er zal een schuifbalk zijn als het profiel te lang is. Hierdoor hoef je niet te scrollen om de lijst van de dorpen te zien
    -Nieuwe tutorial met veel nieuwe taken
    -Veranderde knoppen voor account en profiel opties
    -Links toegevoegd om snel naar stal, barakken, markt en werkplaats te gaan.
    -Aanvullende informatie staat bij held. Hierdoor heb je direct duidelijk overzicht van je held
    -Links toegevoegd voor de alliantie, ambassade en alliantie forum
    -Mogelijkheid voor het automatisch verlengen van plus/grondstof opties.

Today, Tomorrow, TRAVIAN.
    Visit: www.riseofeurope.com

Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheDruid Bekijk bericht
    Het telkens goedpraten vind ik eerder een tekort van jou hoor....
    Ik vind het ook mijn taak niet om je mening over iets te willen veranderen,
    het enige wat ik doe is blijven uitleggen hoe je dan met de veranderingen moet omgaan.
    Voor ons als crew, en vooral support is dit evengoed weer een omschakeling en zullen we onze antwoorden weer moeten aanpassen.

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Gebruiker

Standaard

Ik vind het ook mijn taak niet om je mening over iets te willen veranderen,
    het enige wat ik doe is blijven uitleggen hoe je dan met de veranderingen moet omgaan.
    Voor ons als crew, en vooral support is dit evengoed weer een omschakeling en zullen we onze antwoorden weer moeten aanpassen.
    Inderdaad, maar je vorige post kwam in mijn ogen wat denigrerend over.
    Ik ben trouwens de eerste om te zeggen dat wat aanpassen net leuk kan zijn.
    Helaas duren sommige aanpassingen soms maar 1 server voor ze weer verwijderd worden (nouja in sommige gevallen was het wel goed dat ze direct weer verwijderd werden)

Maar daar alles nog in een testfase zit moet je niet gelijk het hele project gaan verdedigen of afbreken, geef mensen de kans om het objectief te bekijken en hun mening te geven.
    Sommige updates zijn namelijk niet altijd even leuk.
    Over deze heb ik bvb al van verschillende spelers gehoord dat het er kinderachtig uitziet, maar het is makkelijker om mee te werken.
    Wat volgens mij prima overeenstemt met de doelgroep die travian wil bereiken; jongere spelers die eerder geneigd zullen zijn hun zakgeld in travian te steken.
    De makkelijke interface vind ik zelf heel goed, dat het wat kinderachtiger zou ogen heb ik persoonlijk weinig last van...
    Het draait nog altijd om het spelletje, grafisch is travian nooit echt een uitblinker geweest.

Meer opdrachten en uitleg in het begin is ook ideaal om beginnende spelers langer gefocust te houden denk ik.
    Wat misschien weer voor meer spelers kan zorgen.
    Smart may have the brains
    but stupid has the balls.

Spreken is zilver, zwijgen is fout.
    'No Nuts, No Glory' {Monkey Nuts}

Gebruiker Bartic's schermafbeelding

Standaard

ik wacht nog steeds op de grafische pakketten zodat ik die kindertekeningen niet meer hoef te zien.

Gebruiker aaa_naamloos's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erikkie Bekijk bericht
    Ik kwam op het .de forum de volgende link tegen: (lijst met alle nieuwe quests)
    https://dl.dropbox.com/u/37534499/Quests.pdf

en op .it forum stond het volgende topic met extra info: Uitgebreide lijst met veranderingen
    http://forum.travian.it/showthread.php?t=161512

En ook deze post stond op .it
    http://forum.travian.it/showthread.p...31#post3264931

In het kort komt het hier op neer:
    Pff net alle nieuwe opdrachten door gelezen. Zitten weer veel nieuwe opdrachten bij zeg.
    Bedankt voor het overzicht!
    Server 1 2015: Achmed Ofsonder - Disney
    Server 5 2014/2015: Starlord - Goudvis/Panic Server 1 2014: Olympus - NSS Server 2 2013: Tandarts - TB Server 6 2012/2013: Teimps - ResDogs
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Favoriete forumposter: aaa_naamloos

Gebruiker

Standaard

Dus nog maximaal 100 aanvallen per farmlijst en een oneindig aantal mogelijke farmlijsten. Natardorpen groeien sneller en met meer productie (?) Aan de start van het spel kunnen minder grondstoffen gestuurd worden naar andere spelers.
    s1: knabbel&Babbel (7)
    s4: knabbel (BAZEN)
    s6: unknown artist (Kansloos)

7 versus WAPD | 7 versus MYTH | 7 versus REL | 7 versus Omerta/Babylon

Regels voor berichten