Pagina 16 van 16 EersteEerste ... 6141516
Weergegeven resultaten: 151 tot 160 van 160

Discussie: Travian T4.2? De Afgang of Herleving van Travian?

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Mja meer info op een smallere interface is nooit logisch, ook al willen de amerikanen dat

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker Heilige Makreel's schermafbeelding

Standaard

Wat ik ook een goede toevoeging vind voor de beginnende spelers: De Brief die je krijgt van de Support, staat toch meer in dan: Er staat een beloning klaar bij de opdrachtgever.
    Stop je hoofd in de prullenbak en ruik je toekomst
    Fouten maken doe je niet expres, het is menselijk

Gebruiker

Standaard

De avonturen zijn een stuk minder spectaculair, sterker nog: ik loop ze alleen als ik niets anders te doen heb.

Van alle avonturen die ik deze server (na de eerste 10 heb gelopen) is het nu ongeveer 40% zilver, 40% grondstoffen, 10% zalfjes. Beduidend anders dan voorgaande servers.

Gebruiker Prove It's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Redwatch Bekijk bericht
    De avonturen zijn een stuk minder spectaculair, sterker nog: ik loop ze alleen als ik niets anders te doen heb.

Van alle avonturen die ik deze server (na de eerste 10 heb gelopen) is het nu ongeveer 40% zilver, 40% grondstoffen, 10% zalfjes. Beduidend anders dan voorgaande servers.
    Dat vind ik een goede ontwikkeling. Blij dat de scrolls er (in het eerste gedeelte van het spel) niet zijn.
    Hoop niet dat jij een persoon bent die normaal gesproken alleen maar emmers en kunstwerken insloeg; gelukkig zijn er een stuk minder van op de veiling.

TS1.nl 2011-2012 Chronic - Rage!
    TS3.nl 2013-2014 Elite - WRC
    TS2.nl 2014-2015 Rat Pack - C.S.
    TS5.nl 2014-2015 Luzac - Panic

Gebruiker

Standaard

Dat mocht inderdaad wel iets minder, maar men is nu wel doorgeslagen de andere kant op.

Gebruiker Svenke's schermafbeelding

Standaard

Deze server ook nog echt bar weinig gevonden. Zwaardje in week 2 ofzo, maar die toen verkocht en veel te weinig voor gekregen. Op deffer z'n account echt nog werkelijk niets, niet eens een KW of Emmer gevonden
    S5 Gargoylish | S3 Svenke
    Nieuweling van het jaar Award 2012: Svenke 39%
    S7 Pokédex | S6 The Beginning
    S1 Oletá Vulpecula | ComQ EllenAlexandra |
    S3 Spionnodig | S5 Poseidon

Gebruiker

Standaard

Ik speel nu toch ook al enkele jaartjes travian maar dit is de eerste keer dat ik iets post op het AF.

Ik wilde het nog effe hebben over dat goudgebruik, ik ben een normale speler die al blij is om top 100 te spelen. Toen ik voor het eerst de T4 ging spelen dacht ik ook dat het me veel te veel geld ging kosten maar het tegendeel is waar. Die veilingen vind ik een handige manier om snel goud te verdienen. In het begin een een helm van gladiatoren verkopen voor 30K zilver = 150 goud. Een speler zoals ik kan daar lang op teren. Dan nog eens een paar scrolls verkopen voor 10K zilver opnieuw 50 goud enz ... .

Ik begrijp wel voor toppers zoals jullie dat dat veel uitmaakt 100CP's per dag en dat een sterke held alles is. Maar voor mindere goeie spelers zoals ik maakt dat niet veel uit of ik nu 10 dropen minder heb dan iemand anders. Ik wil in de eerste plaats plezier hebben in het spel, een leuke ally hebben met vriendelijke aardige mensen met wie je lekker kunt praten op IRC of op Skype.

En geef toe wat heb je nu aan een top account zonder een goeie ally die je steunt. Als je het beste account hebt van de server maar je hebt een alliantie met allemaal egoïsten en mensen die aan zichzelf denken dan heb je daar ook niets aan en zullen je dorpen snel kapot geschoten worden.

Dus zolang er leuke en lieve mensen op travian spelen zal ik ook blijven spelen gewoon voor de gezelligheid en om mensen te leren kennen. Top 10 farmer, top 10 aanvaller, top 10 rang kan mij allemaal niet schelen zolang ik maar plezier heb in het spelen. Dus verwacht mij ook maar weer op de T4.2 (niet in de top 100)

Zo dit was mijn eerste post, hopelijk vinden jullie het wat. Als ik dingen verkeerd deed zeg het me maar

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arpeggii Bekijk bericht
    Ik vind het wel geinig;

Bij elke verandering die travian doorvoert komt er een nieuw topic die waarschijnlijk binnen no-time gevuld is met betogen waarom travian nu echt ten onder gaat, wat ze nu echt fout doen, waarom het spel nu echt de verkeerde kant op gaat met goudgebruik/lay-out/veranderingen in het spel waardoor het einde van travian nu echt in zicht komt, om vervolgens lekker te gaan traviannen met zijn allen.

Ik vind de Vomar een ***winkel maar ik doe er wel mijn dagelijkse boodschappen.
    Vroeger speelden er 10k mensen per server. Nu nog 400 las ik. Niets aan de hand mensen!

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Ik vind T4 opzich wel een leuke versie, er zijn zoveel speelstijlen bijgekomen. T4.4 vind ik persoonlijk iets te snel geworden, ten opzichte van vroeger voelt T4.4 aan als een speedserver.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker Wittekind's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _Chaos_ Bekijk bericht
    Vroeger speelden er 10k mensen per server. Nu nog 400 las ik. Niets aan de hand mensen!
    Ach, er zijn domeinen waar nog wel wat meer volk speelt
    OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), ...

Status: Random wat knallen...

Regels voor berichten