Weergegeven resultaten: 1 tot 5 van 5

Discussie: katapultaanval; minder grondstoffen?

Gebruiker

Standaard katapultaanval; minder grondstoffen?

Hoi,

Ik merkte net iets op bij een alliantielid.
    Het kan toeval zijn ook uiteraard.
    Maar er kwam een veegje langs dat met de eerste wave al gelijk pakhuis & silo neerhaalde.
    Waarop het leger 800 van elke GS meenam.
    Is het dus zo dat eerst de katapulten schieten bij een aanval, en dan pas de troepen de GS meenemen?
    Maw; dan is het niet zo slim om met de eerste wave silo & pakhuis neer te halen.
    (doe ik zowiezo al niet)

Het was de eerste keer dat ik dit opmerkte....
    Smart may have the brains
    but stupid has the balls.

Spreken is zilver, zwijgen is fout.
    'No Nuts, No Glory' {Monkey Nuts}

Gebruiker

Standaard

Beste Thedruid,

Is het eigenlijk niet volkomen logisch dat kata's datgene wat de troepen in de weg staat direct wegschieten, zodat de troepen vrijbaan hebben? Immers alle belemmeringen wil je uit de weg hebben.
    Het systeem herberekent op het moment van aankomst automatisch wat er aan grondstoffen past in de silo en het pakhuis en dat is wat er mee te nemen is dan voor de troepen.

met vriendelijke groet,
    trees
    Laatst gewijzigd door MH_Trees : 23-02-2013 om 19:55

Gebruiker Softie's schermafbeelding

Standaard

Je kan er eigenlijk sowieso al vanuit gaan dat de troepen eerst vechten en dan pas grondstoffen meenemen...
    Als bij zo'n gevecht het pakhuis/silo sneuvelen dan is het logisch dat ze minder grondstoffen meenemen.

Zoals je zelf zegt, niet slim om bij de eerste golf op pakhuis/silo te mikken

radagast
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Softie Bekijk bericht
    Je kan er eigenlijk sowieso al vanuit gaan dat de troepen eerst vechten en dan pas grondstoffen meenemen...
    Als bij zo'n gevecht het pakhuis/silo sneuvelen dan is het logisch dat ze minder grondstoffen meenemen.

Zoals je zelf zegt, niet slim om bij de eerste golf op pakhuis/silo te mikken
    Dit is een afweging die je zelf moet maken. Als je bijvoorbeeld tussen de hammer en de wave één of meer seconden hebt, kun je misschien t beste bij de hammer de silo's neerschieten (of pakhuis), zodat die sowieso neer gaan. Als je netjes getimet hebt, kan het idd geen kwaad de silo's en pakhuizen als 2e te hitten ofzo

Gebruiker Softie's schermafbeelding

Standaard

Ik ga ook uit van een perfecte timing natuurlijk!

Regels voor berichten