Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 10

Discussie: Held als versterking bij farm.

Gebruiker

Standaard Held als versterking bij farm.

Is het slim om bijvoorbeeld je held bij een farm als versterking te zetten zodat deze ervaring krijgt? Je claimt dan als ware je farm ook op. Andere spelers die dan die farm aanvallen zullen dan hun troepen verliezen.
    Als je dan zelf die grondstoffen wilt stuur je je held terug en val jezelf aan. Of is dit tegen de spelregels? Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar het leek mij wel een handig trucje.

Ex-Crew skyzerox's schermafbeelding

Standaard

Beste Uroborus,

Je idee is een slimme manier om je held te trainen. Je held doet hierdoor snel ervaring op, maar je held loopt wel het risico om te overlijden. Dit komt vooral veel voor bij helden van laag niveau ( in het begin van servers) als de held nog niet beschikt over genoeg vechtsterkte. De keuze is dus geheel aan jou om de afweging te maken of je held sterk genoeg is!

Met vriendelijke groet,

Skyzerox - Supporter.
    Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it's called the "present''.

Gebruiker

Standaard

Oke bedankt!

En wat gebeurd er als deze dan wordt aangevallen door alliantie genoten? Met aanvalspunten, verdedigingspunten?
    Dit moet dan natuurlijk wel in goed overleg gaan Het doel is natuurlijk om farmende buren die niet bij je alliantie horen te pakken.

Gebruiker aaa_naamloos's schermafbeelding

Standaard

Je kan het doen. Zie bovenstaande posts.
    Echter zullen je alliantie genoten het waarschijnlijk niet in dank afnemen.
    Server 1 2015: Achmed Ofsonder - Disney
    Server 5 2014/2015: Starlord - Goudvis/Panic Server 1 2014: Olympus - NSS Server 2 2013: Tandarts - TB Server 6 2012/2013: Teimps - ResDogs
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Favoriete forumposter: aaa_naamloos

Gebruiker

Standaard

Als ik iemand ontdek die dit doet knal ik 'm weg. Echt hatelijk!

't Blijft wel een makkelijke manier om te trainen, maar 't wordt niet gewaardeerd .

Sinds 05/04/2016 op Travianpensioen.
    Zireael

Gebruiker

Standaard

Maar hoe ontdek je dan van wie die held is? Als er een paar troepen toch overleven zie je toch alleen maar dat er een held als versterking is gestuurd?

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

Ik snap niet wat de problemen ermee zijn.
    Of er nu 1 held staat of 50 praetorianen...
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Gebruiker aaa_naamloos's schermafbeelding

Standaard

Voor de aanvaller blijft het hetzelfde. Je verliest (een deel van) je troepen.
    Voor de verdediger wel. Je held kan je optijd terug halen en ben je geen gs/troepen kwijt.
    Preas gaan sneller dood dan je held, dus kost het meer.
    Server 1 2015: Achmed Ofsonder - Disney
    Server 5 2014/2015: Starlord - Goudvis/Panic Server 1 2014: Olympus - NSS Server 2 2013: Tandarts - TB Server 6 2012/2013: Teimps - ResDogs
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Favoriete forumposter: aaa_naamloos

Gebruiker Koen's schermafbeelding

Standaard

Licht altijd je alliantiegenoten even in, is wel zo netjes
    Verder gaat dit topic er ook over, misschien heb je er wat aan:
    http://forum.travian.nl/showthread.p...n-noob-dorpjes
    Vansinnes | Tjap Tjoy | SniPerX | Belastingdienst | Beau ter Ham | Makar
    Zoef de Haas | Ben de Biel | Doofenshmirtz | Hades

2e plaats Forummer van het jaar 2012 | 2e plaats Gezelligste Forummer 2013 | 2e plaats Beste Aanvaller 2016 | 2e plaats Beste Farmer 2016 | 2e plaats Grootste Spammer 2016

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Uroborus Bekijk bericht
    Is het slim om bijvoorbeeld je held bij een farm als versterking te zetten zodat deze ervaring krijgt? Je claimt dan als ware je farm ook op. Andere spelers die dan die farm aanvallen zullen dan hun troepen verliezen.
    Als je dan zelf die grondstoffen wilt stuur je je held terug en val jezelf aan. Of is dit tegen de spelregels? Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar het leek mij wel een handig trucje.
    Het is idee is héél erg slim. Laat daar geen twijfel overbestaan. Maar het is los daarvan zonde van de tijd van je held want in de tijd dat hij er staat kan hij aanvallen, dood gaan en regeneren wat in het algemeen véééél winstgevender is dan een farm verdedigen.

Helden moet je niet laten wachten, ze moeten aanvallen, dood gaan en herleven.
    Een dooie held is waar voor je geld.
    Bij iedere helden daad zijn grondstoffen gebaad.

Regels voor berichten