Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 28

Discussie: Grote barakken/stallen WEL in een HD?

Gebruiker

Standaard Grote barakken/stallen WEL in een HD?

Zoals iedereen weet kan je geen grote barakken en stallen maken in een HD. Stel dat dat wel kon, hadden nog veel spelers dit niet gedaan vanwege de silo's/pakhuizen die je bouwt en ruimte in beslag nemen. (Neem aan 15 crop dus)

Maar dan toch de vraag;

Stel dat je je cropper nog niet als HD hebt verklaart, en barakken + grote barakken naar 20 simt. En dan de cropper als HD verklaart, ik neem aan dat de grote barakken gewoon blijven staan. Maar stel dat hij op niveau 10 staat en je verklaart dan de cropper als HD. Kan je hem dan nog uppen? Want in dat geval kan je er nog best je voordeel uit halen.

Wellicht een stomme vraag maar heb het nog nooit uit geprobeerd of geweten.

Veegjes gaan dood, dorpjes vergaan, maar een Rebel blijft altijd op z'n pootjes staan.

Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding

Standaard

Beste Assault

Wanneer je een dorp tot hoofddorp verklaart waar een grote barak/stal in is gemaakt zal deze verdwijnen
    want deze kunnen niet in een hoofddorp.
    Had je in een Hoofddorp een steenhouwerij gebouwd of voor een Germaan een brouwerij en je wisselt van hoofddorp,
    zullen deze ook verdwijnen.

MVG
    sledge

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk bericht
    Wanneer je een dorp tot hoofddorp verklaart waar een grote barak/stal in is gemaakt zal deze verdwijnen
    want deze kunnen niet in een hoofddorp.
    Had je in een Hoofddorp een steenhouwerij gebouwd of voor een Germaan een brouwerij en je wisselt van hoofddorp,
    zullen deze ook verdwijnen.
    En alle veldjes boven lvl10 in het vorige hoofddorp uiteraard ook
    Ik van jou (Assault) toch verwacht dat je dit wist

Moest dit mogelijk zijn zouden de meeste topspelers namelijk net wel een AD/HD gebruiken; pakhuisarti ff gebruiken lost al enorm veel op.
    Daarnaast heb je veel GS jes nodig om grote barak en stal te laten draaien dus heb je die hoge veldjes toch eerst nodig.
    Als gallier lijkt een AD/HD me trouwens het makkelijkste (dan zit je niet met brouwerij of drinkplaats)

Je kan trouwens wel perfect troepen uit een grote barak of stal laten komen in een HD. (maar het is vrij nutteloos dan)
    Smart may have the brains
    but stupid has the balls.

Spreken is zilver, zwijgen is fout.
    'No Nuts, No Glory' {Monkey Nuts}

Gebruiker Koen's schermafbeelding

Standaard

Ik las laatst tussen neus en lippen door iets van dat als je in je grootste dorp grote stallen/barakken had staan, je HD werd weggeschoten en je grootste dorp dan hoofddorp werd, ze bleven staan.
    Geen idee of deze bug inmiddels opgelost is, of dat het überhaupt ooit heeft gewerkt.
    Vansinnes | Tjap Tjoy | SniPerX | Belastingdienst | Beau ter Ham | Makar
    Zoef de Haas | Ben de Biel | Doofenshmirtz | Hades

2e plaats Forummer van het jaar 2012 | 2e plaats Gezelligste Forummer 2013 | 2e plaats Beste Aanvaller 2016 | 2e plaats Beste Farmer 2016 | 2e plaats Grootste Spammer 2016

Gebruiker

Standaard

Bedankt voor jullie reacties.

Ik ging er al vanuit dat het net als de grondstofvelden, zou verdwijnen. Echter nog nooit in de praktijk toegepast dus ben er nooit 100% zeker van geweest. ''Don't ask the wise man, but the foolish.'' zeggen ze wel is.

@Koen, ik mag dan hopen dat die bug inmiddels is verholpen.

Hier mag dan ook een slotje op indien nodig.

Veegjes gaan dood, dorpjes vergaan, maar een Rebel blijft altijd op z'n pootjes staan.

Standaard

Ja, ik ga ervan uit dat het inmiddels is verholpen, zou anders wel een fail zijn...

2e plaats Forummer van het jaar 2012 | 2e plaats Gezelligste Forummer 2013 | 2e plaats Beste Aanvaller 2016 | 2e plaats Beste Farmer 2016 | 2e plaats Grootste Spammer 2016

Gebruiker

Standaard

Vraag me überhaupt af hoe men dat doet... Ik heb nu al plaats tekort in mijn HD, als ik een HD-veeg wil bouwen, verre van 2 extra gebouwen erbij.

Naast hoofdgebouw en verzamelplaats schieten er dus nog 19 bouwplekken over:
    1. Heldenhof
    2. Tornooiveld
    3. Schatkamer
    4. Barakken
    5. Stallen
    6. Werkplaats
    7. Bakker
    8. Korenmolen
    9. Residentie/Paleis
    10. Markplaats
    11. Steenhouwerij

Dat zijn dus 11 absoluut noodzakelijke gebouwen. Steenhouwerij kan je eventueel weglaten, maar als je ook maar een snuifje teamplayer bent, dan zet je hem gewoon.

Dan heb je nog 8 gebouwen over voor pakhuizen en silo's. Indien je die 2 gebouwen wil zetten hou je dus nog 6 plekken over.

't is te doen, maar niet echt comfortabel lijkt me. Niet evident om alles 24/7 draaiende te houden met zo'n beperkt aantal pakhuizen/silo's, al is het - zoals gezegd - wel mogelijk.

Ik zou 't niet eens zetten moest het überhaupt mogelijk zijn, al is het volgens mij op geen enkele manier mogelijk.

Sinds 05/04/2016 op Travianpensioen.
    Zireael

Standaard

Als alles staat kan hoofdgebouw ook nog weg, maar ben daar geen fan van.
    Heldenhof kan weg na 3 oases, is dan slechts overbodig.
    En voila, je 2 bouwplekken!

Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding

Standaard

ik mis de academie en smederij in het lijstje,
    zal wel aan mij liggen denk ik dan.
    Al zijn dat wel de gebouwen die het eerst weer plat gaan als ik alles heb wat ik wilde in dat dorp.

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Gebruiker

Standaard

Stel dat je wel in je HD een veeg zou willen maken.

Must: (VP niet mee geteld)
    - Hoofdgebouw
    - Barakken
    - Stallen
    - Werkplaats
    - Smederij
    - Korenmolen
    - Bakkerij
    - Marktplaats

Eventueel of af te breken:
    - Steenhouwerij
    - Toernooiveld
    - Heldenhof / afbreken
    - Paleis/residentie / afbreken
    - Acedemie / afbreken

Kost wat werk, maar dan hou je 10 bouwplaatsen over. 3 pakhuizen (240.000 capaciteit) en 7 silo's (560.000 capaciteit).
    Kan je nog best leuk veegje maken hoor, al is dat niet mijn voorkeur..

Soortgelijke discussies

1. grote barakken/stallen in HD
    By |Age|AtraXx× in forum Vragen
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 13-07-2011, 08:48

Regels voor berichten