Weergegeven resultaten: 1 tot 5 van 5

Discussie: Held der soldaten

Gebruiker

Standaard Held der soldaten

Heey,
    Ik had een vraag over de helm der soldaten/krijgers/leiders.
    Wanneer gaan deze bonussen eigenlijk in werking?
    Als er al troepen al ''In training'' zijn terwijl je hem opzet of als je hem opzet en je traint op dat moment troepen.
    En als je hem dan met 2 van die manieren gebruikt, kan je daarna weer een andere helm opzetten?
    Ik hoop dat ik een antwoord krijg.
    Pieter

Gebruiker

Standaard

Hallo Pieter,

De helm der soldaten/krijgers/leiders werkt alleen op het moment dat je deze opzet en troepen doet trainen in de barakken.
    Troepen die voor en na het gebruik van de helm worden getraind zullen zullen de bonus niet ontvangen.
    Dit geld eveneens ook als je troepen in training hebt staan en je verhoogt het nivo van je brakken dan zullen dezen ook niet sneller getraind worden.

Bij het afzetten van de helm zal de bonus blijven gelden voor de troepen die tijdens het gebruik van de helm zijn aangezet en kan je dus een andere helm opzetten.

Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Groetjes
    SuperLampie

Gebruiker

Standaard

Dus eigenlijk hoef je die maar een halve minuut op, dus op het moment dat je gaat trainen?

Gebruiker

Standaard

Ja allen op het moment dat je de troepen in de barakken aanzet heb je de helm nodig. Daarna kan je gewoon weer switchen zonder probleem.
    Nog en kleine toevoeging de helm heeft allen effect op het dorp waar je held op dat moment toe behoort en dus niet op het hele account.

Gebruiker

Standaard

Oke, duidelijk.
    Zie nu trouwens dat ik de titel wel een beetje heb verpest...

Regels voor berichten