Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 tot 40 van 44

Discussie: Guide - Accountopbouw (T4.0)

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forceone Bekijk bericht
    nogmaals een prachtige uitleg en dikke kudo's voor het account op de vorige nlx, wat ik me nog wel afvraag is in hoeverre je zilver erdoor gepompt hebt om ook in die 46 uur en nog wat minuten de CP te regelen voor dat 2e dorp?
    Kwestie van prioriteiten stellen. Naast knuppels al werken aan een raadshuis en zodra die staat meteen een feestje kunnen geven. Feestje geeft 250 cp en duurt 8:00 uur (?). Tijdens de feestjes werken aan residentie en het feest is compleet
    NLX 2011: Huurmeisjes
    NLX 2011: Greppelsnollen
    NLX 2012: Helden
    NLX 2013: Mary Jane

radagast
    Guest

Standaard

nogmaals een prachtige uitleg en dikke kudo's voor het account op de vorige nlx, wat ik me nog wel afvraag is in hoeverre je zilver erdoor gepompt hebt om ook in die 46 uur en nog wat minuten de CP te regelen voor dat 2e dorp?
    Daar is geen zilver aan te pas gekomen, we hebben gewoon vroeg gefeest. Ons eerste feest vond dus plaats op ongeveer 30 uur na de server start. We wilden oorspronkelijk gewoon met kunstwerken de CP kopen inderdaad, maar er stonden op dat moment nog geen kunstwerken op de veiling. Een paar uur later kwamen er wel een aantal op, maar die zouden natuurlijk ook pas 8 uur later afgelopen zijn (en een fortuin kosten, dat ging toch echt te ver), dus feesten was daadwerkelijk sneller dan CP kopen.

Prachtige veegjes in dat laatste screenshot en terecht een prestatie om trots op te zijn en meest angstaanjagende generaal titel denk ik ruim verdient.
    Ik ben het volledig met bovenstaande eens dat dorpsindeling enorm belangrijk is maar wil er wel aan toe voegen, ook erg stam afhankelijk.
    Een slimme galliër zal in een support 2 vallenzetters op 20 gooien simpelweg omdat de pop en cp erdoor omhoog vliegen, een romein zal zijn drinkplaatsje in moeten plannen etc etc.
    Ikzelf ben een enorme galliër favoriet maar doe nu toch een poging als romein, simpelweg om mijn horizon te verbreden en ik het een uitdaging vind.
    Je merkt al meteen dat je anders met gs velden om moet gaan doordat de bouwkosten anders verdeeld liggen.
    Ik ben het er mee eens dat veel handleidingen zich beperken tot de 1e maand, maar zoals radagast al omschreef, is het vervolg erna volledig afhankelijk van je speelstijl.
    Ik hoop zelf nog ooit eens mee te mogen kijken op een goede germaanse account want dat is het enige volk wat ik tot nu toe 2 maal gepoogd heb en er jammerlijk mee gefaald ben.
    Dit zal in hoofdzaak liggen aan mijn speelstijl (en stiekem een beetje door mijn afkeer van de in mijn ogen volledig gefaalde graphics van die foeilelijke aarden wal om je dorp )
    Ik hoop dat meer ervaren mensen de moeite nemen om te doen wat radagast hier heeft gedaan en de andere 2 volken ook even onder de loep nemen, om zo meer mensen te stimuleren een serieuze poging te ondernemen dit verschrikkelijk verslavende spelletje onder de knie te krijgen, zodat we de NLX weer als vanouds met mooie battles kunnnen uitzingen en een mooie hoeveelheid aktieve accounts.
    Helemaal met je eens; de verschillende volkeren vereisen een andere speelstijl en mijn ervaring beperkt zich helaas tot de germanen. Natuurlijk wel ooit Romein of Galliër gespeeld, maar nooit hoger dan top100.

Dus als mensen zich inderdaad opwerpen een gids voor Romeinen en/of Galliërs te schrijven, zal ik deze Guide uitbreiden en volledig focussen op Germanen. Is dit niet wat voor jezelf, de guide voor Galliërs schrijven?

Laatst gewijzigd door radagast : 02-02-2013 om 08:14

Gebruiker Koen's schermafbeelding

Standaard

Laatste screentje doet het niet meer.
    Vansinnes | Tjap Tjoy | SniPerX | Belastingdienst | Beau ter Ham | Makar
    Zoef de Haas | Ben de Biel | Doofenshmirtz | Hades

2e plaats Forummer van het jaar 2012 | 2e plaats Gezelligste Forummer 2013 | 2e plaats Beste Aanvaller 2016 | 2e plaats Beste Farmer 2016 | 2e plaats Grootste Spammer 2016

radagast
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koen Bekijk bericht
    Laatste screentje doet het niet meer.
    Ze zijn allemaal verlopen zo lijkt het. Is er een website, waarbij die rapportjes eeuwig beschikbaar blijven? Dan zal ik ze straks of morgen verversen via die website.

Gebruiker Koen's schermafbeelding

Standaard

De 3 dorpsindelingen doen het bij mij gewoon hoor.
    Je kunt ze in je dropbox zetten, onder public. Ik upload alles op mijn Imageshack-account, blijft ook altijd staan. Ik wil ze wel voor je uploaden op mijn account als je wil?
    Vansinnes | Tjap Tjoy | SniPerX | Belastingdienst | Beau ter Ham | Makar
    Zoef de Haas | Ben de Biel | Doofenshmirtz | Hades

2e plaats Forummer van het jaar 2012 | 2e plaats Gezelligste Forummer 2013 | 2e plaats Beste Aanvaller 2016 | 2e plaats Beste Farmer 2016 | 2e plaats Grootste Spammer 2016

Gebruiker aaa_naamloos's schermafbeelding

Standaard

tinypic werkt altijd en foto's vallen nooit weg.
    Je hebt geen account nodig dan.
    Is ook makkelijk. Ik gebruik altijd tinypic.

Link: http://tinypic.com/
    Server 1 2015: Achmed Ofsonder - Disney
    Server 5 2014/2015: Starlord - Goudvis/Panic Server 1 2014: Olympus - NSS Server 2 2013: Tandarts - TB Server 6 2012/2013: Teimps - ResDogs
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Favoriete forumposter: aaa_naamloos

Gebruiker David | Attention's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door radagast Bekijk bericht
    35b Militair, Marktplaats[/I]

Een complete lijst met opdrachten en hun beschrijvingen en beloningen staat ook hier:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Travian

We gaan de opdrachten gewoo
    Doe ik nog zoveel moeite om een betere en overzichtelijke lijst te maken:
    http://forum.travian.nl/showthread.p...-Beloningen-T4

verder vind ik het een heel mooie handleiding
    Ex-crew, wegens prive redenen moeten stoppen.
    „To his will all flesh succumbs, from his kingdom chaos comes.”
    Handleiding: Hoe maak je een handleiding? || Opdrachten & Belonigen Travian 4.2 (4.4)
    Opdrachten & Beloningen T4 || Dagelijkse opdrachten

Gebruiker Heilige Makreel's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door David | Attention Bekijk bericht
    Doe ik nog zoveel moeite om een betere en overzichtelijke lijst te maken:
    http://forum.travian.nl/showthread.p...-Beloningen-T4

verder vind ik het een heel mooie handleiding
    Ik zie opeens dat jouw handleiding met opdrachten als link ertussen staat Zelf aangepast?

Verder goede handleiding, zal hem zo nog eens goed doorlezen
    Stop je hoofd in de prullenbak en ruik je toekomst
    Fouten maken doe je niet expres, het is menselijk

Gebruiker David | Attention's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blister Bekijk bericht
    Ik zie opeens dat jouw handleiding met opdrachten als link ertussen staat Zelf aangepast?

Verder goede handleiding, zal hem zo nog eens goed doorlezen
    Een vriend laten doen ;P.
    Ex-crew, wegens prive redenen moeten stoppen.
    „To his will all flesh succumbs, from his kingdom chaos comes.”
    Handleiding: Hoe maak je een handleiding? || Opdrachten & Belonigen Travian 4.2 (4.4)
    Opdrachten & Beloningen T4 || Dagelijkse opdrachten

Gebruiker

Standaard

Wat een pretentieuze lul was ik toch.
    Laatst gewijzigd door GGvdH : 22-10-2013 om 00:01

Regels voor berichten