Weergegeven resultaten: 1 tot 5 van 5

Discussie: Dorp overnemen met onderleider

Gebruiker

Standaard Dorp overnemen met onderleider

Hoi,
    Ben een groentje in het spel en wil eens een dorp over nemen met mijn onderleider. Nu een beetje prutsen het spel leren kennen ...
    Ik heb het dorp reeds verschillende malen aangevallen. Volgens mij geen residentie en paleis meer. Katapulten vernietigen andere zaken wanneer ik ze vraag om de residentie of paleis af te breken. Wanneer mijn troepen terug komen met de onderleider krijg ik steeds het antwoord dat dit dorp niet over te nemen is.
    Lol deze nacht de onderleider eens alleen op stap gestuurd en deze is natuurlijk niet levend terug gekomen.
    Volgens mij is het een gewoon dorp 300 inwoners ongeveer, te klein om een farm te zijn ook geen natar dorp.
    Wat doe ik verkeerd, ik heb het dorp nu zo'n 7 keer aangevallen met mijn onderleider en troepen.
    Thx
    Abra

Gebruiker Poca's schermafbeelding

Standaard

Beste Abraracourcix,

Ik vermoed dat jij het enige dorp (en dus hoofddorp) van een speler probeert over te nemen.
    Een hoofddorp of het laatste dorp van een speler kan nooit overgenomen worden, wel vernietigd.

Ik hoop dat ik je hiermee voldoende heb geholpen, mocht dat niet zo zijn, hoor ik het wel.

Mvg
    Poca
    Kijk uit, ik ben gemeen vrolijk!

Gebruiker Heilige Makreel's schermafbeelding

Standaard

En misschien zet je de aanval op overval, maar dan doen de onderleiders niks! Wanneer je een aanval verstuurd doe het dan met aanval en niet met overval anders doen je onderleiders helemaal niks
    Stop je hoofd in de prullenbak en ruik je toekomst
    Fouten maken doe je niet expres, het is menselijk

Gebruiker Candice's schermafbeelding

Standaard

Het is wat Poca zegt.
    Als je een dorp wilt overnemen en het per ongeluk via een overval probeert dan lees je namelijk niet dat het dorp niet over te nemen valt.
    Dat lees je alleen wanneer het om een hoofddorp gaat of als het nog het enig
    overgebleven dorp van die speler/ster is.
    (en dan is dat dorp automatisch gelijk het hoofddorp ook)

Gebruiker Poca's schermafbeelding

Standaard

Klopt Candice, dan krijg je het volgende te lezen:
    Tijdens een overval heeft je onderleider niet voldoende tijd om loyaliteit te verlagen.
    Kijk uit, ik ben gemeen vrolijk!

Regels voor berichten