Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 50

Discussie: Het grote 'ik wil ..... bedanken' topic!

radagast
    Guest

Thumbs up Het grote 'ik wil ..... bedanken' topic!

Hallo allemaal!

Aangezien de server bijna op zijn einde is, is het misschien toepasselijk een topic te hebben waarin je iedereen bedankt waarmee je deze server met plezier mee of tegen gespeeld hebt. Daarnaast is het bijna kerst, dus houd het vriendelijk! Spread the love!

radagast
    Guest

Standaard

Wat een lange server was dit! Maar wat een lol hebben we gehad. Met Pure/VLEES/Heaven hebben we zo een enorme stempel gedrukt op het eindspel en op de server.

Ik wil om te beginnen (op chronologische volgorde) mijn duals bedanken: Gido, Stijn, Chiel & Ronnie. Dank jullie wel, mannen!

Dan wil ik Nicole en co. bedanken voor het feit dat ze ons een plek heeft gegund in Pure, waar wij met veel plezier gespeeld hebben. Dank aan onze persoonlijke deffers; Mark en Sonia! Dank jullie wel! Dank aan alle schatjes van TLF voor de wijze levenslessen XD

Dank aan spelers uit Pure/VLEES/Heaven, waar we mee samen hebben gespeeld: Patrick , Death Flame, Chester, Watze, David, Nicole, Ben, Jordy, Remco, Thomas, Dimi, Raoel, Remco (obituary), Niels, Mark (Graaninspecteur), de mannen van Notorious, Pathologist, No Limits, Burp, Krotekoker (actie op pearl), klein Davy'tje, Manhunter, Morpheus, Tuco, Dominique, Jasmien, Sappie, Hijwell, Moshimoro, Lief, Emperor. Ik ben vast nog wel mensen vergeten, maar heb dit snel uit mijn hoofd gedaan Dank aan iedereen en hopelijk tot ziens volgende server!

1 van de Helden

Gebruiker superluxe's schermafbeelding

Standaard

Ik wens gewoon iedereen een fijne kerst toe
    MAD

Gebruiker monaa's schermafbeelding

Standaard

ik wil bedanken mijzelf voor het niet opgeven van mijn account na meerdere tegenslagen :P

ook mijn nieuwe duals voor het mee helpen om er toch nog iets moois van te maken

ook gaat mijn dank uit naar maikel enrico en jeroen die iets minder actief maar toch aanwezig waren

en ja ook na alex en danny

de mensen die weten wat er heeft gespeeld op ons account zullen me voor gek verklaren i know .... maar gek was ik al dus laat het liever

iedereen heeft voor mij even veel waarde gehad !!!! 2013 gaat een nieuw begin en een frisse start worden voor ons allemaal ik hoop dat we van onze fouten hebben geleerd ik iig wel

ook gaat mn bedankje uit naar ja jaa PEARL ze zijn een goede steun geweest vooral de laatste weken

en nu komt het ik wil zelfs de mensen bedanken die mijn pracht account naar de klote hebben geholpen hihi ben er alleen maar sterker uit terug gekomen :P

mensen veel plezier met de kerst en tot volgend jaar in 2013
    Don`t try to figure me out!! I`m a special kind of TwISteD....

Gebruiker Koen's schermafbeelding

Standaard

Iedereen die rapportjes postte in Battle Reports Algemeen, heb me vermaakt met de zeer fraaie rapportjes!
    Vansinnes | Tjap Tjoy | SniPerX | Belastingdienst | Beau ter Ham | Makar
    Zoef de Haas | Ben de Biel | Doofenshmirtz | Hades

2e plaats Forummer van het jaar 2012 | 2e plaats Gezelligste Forummer 2013 | 2e plaats Beste Aanvaller 2016 | 2e plaats Beste Farmer 2016 | 2e plaats Grootste Spammer 2016

Gebruiker

Standaard

Ik wil graag iedereen bedanken die reageerde in het topic 'veeg niet in hd', heb er veel van geleerd

Gebruiker Need for Speed's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pieter98 Bekijk bericht
    Ik wil graag iedereen bedanken die reageerde in het topic 'veeg niet in hd', heb er veel van geleerd
    ach soms mag je best noob zijn zoals ik

HD veeg van mij en mijn dual zena
    Dit is mogelijk gemaakt zonder grote barak, grote stal en ook zonder artefact.

IRC status: [irc]Nasty[/irc]

|NASTY
    gewoon, omdat het niet anders kan.

Gebruiker Lil_Davy_'s schermafbeelding

Standaard

Ik wil ook even mn zegje doen,

Ik bedank iedereen van Pure , VLEES & mijn alliantie voor deze fijne server,
    Wij zelf hebben , allee ik account The Teutonic , hebben nooit echt heel veel acties samen kunnen doen met Pure & VLEES, tot mn spijt.. kwam omdat de acties altijd in het weekend geplant waren, en ik was namelijk bij mn vriendin, waar ik reeds 8maand een relatie mee heb..

Verder wil ik Nicole bedanken, om een plaatsje te voorzien in Pure, maar ik weigerde (in begin van de server)
    Omdat ik dacht dat we apart vele sterker zouden staan, Wat blijkt,
    Heaven was een leuke, harde en fijne alliantie, met Rellers als Morpheus, Tuco, Xvid , JKB , Manhunter , FCT , Malinwa25, en de deffers: Lotah, Manhunter , ToeT ToeT, Number Four (tot midspel arte's) , Zuss , Aegon, Mopsy, & mijn Uber Deffer, maar helaas niet nodig gehad, alleen 1x een belangrijke , maar dat zie ik door de vingers.. Mark|Graaninspecteur..

Verder wil ik de mensen van Pure bedanken,
    Helden: voor de leuke acties die ze georganiseerd hebben (wellicht niet altijd alleen, maar hey, de server is druk genoeg voor deze jongens!)
    TheLostFamily:, de stoned lopende jongen waar ik zoveel Love voor heb ! ;D , No Homo ;-)
    Illuminati:, de naampikkers van Mark, maar wel respect voor, en nicole, dankje voor de fijne babbels
    Elborro:, voor de leuke sfeer, mooie screens & Leuke acties,
    Death Flame:, voor de fijne babbels die we deden, en plannen die wellicht goed gelukt waren.. waren er maar enkele maar toch ;-)

Ook al waren ze voor mij best onbekend, Blue Basterd, Emperor, Freeway, p0001108 , ook jullie waren een hevig lid van ons Blok, op ieder zijn manier en ook deze mogen in de spotlights staan!

Alliantie VLEES , Puur*POG* , Def VLEES , Def Pure, jullie hebben dag tot dag, voor ons in de brand gestaan, voor heel Pure, voor heel VLEES, zelfs voor Heaven! , ook jullie een bedankje,

Een special Thx voor Britt. die ook zijn defence voor mij had gegeven, ook al lag je mijlen ver weg!

VP , Robbert Langdon, De leuke acties van jullie op Heaven, en verder altijd wederzijdse respect!
    VP algemeen, Jullie hebben mij een fijne server bezorgt,, soms een aanval op jullie , soms op mij, vond het fijn ..

DiamondXL , om zichzelf na de WW veeg te laten farmen, voor mijn troepen te laten leven (deze speler werd friendly gefarmt door vele andere spelers) & om te zeggen welke mooie farms waren o.a MyFlox , waar ik toch elke week 40milj gs uit trok...

Verder wil ik Graaninspecteur bedanken om The Teutonic, de 1ste weken (denk van week 3 tot week 5 +-) te helpen met de opbouw van The Teutonic, en de keuzes in mijn plaats te stellen (ja ik bouwde het account op , maar Mark kwam alleen de puntjes op de i zetten..)
    Verder Manhunter, mijn vader, waar ik alle steun van kreeg, ook met het sitten, als ik bij mn vriendin was,

En Pure & Heaven staan voor mij toch op de nr 1,
    Tijdens de inzakking van The Teutonic (na het zware verlies in het echte leven) heb ik mn troost kunnen vinden bij hen, en hebben ze mij weer op de rails gezet,

Dankjewel voor deze server,

Verder zal ik hierna deze server nooit meer spelen,
    Deze server was om te laten zien wat je vroeger kon, wat je nu nog kan,
    Mijn doelen zijn gelukt, dus tijd voor een mooie afsluiter van dit spelletje,
    Ik zal degene missen die naast me stond & tegen me stond in al die servers ,
    Maar nu is het tijd voor de oldskoolers om op te krassen en om nieuw bloed in de top te laten stijgen,
    Ik ben te vinden op Duitse 8x onder de naam Xeryus, op NL1 onder de naam Octavianus (Tripple met Mario & Max)

Vrolijk Kerstfeest & een fijn & gezond jaarwisseling ..

Groetjes

Davy , aka Lil_Davy_ , aka The Teutonic
    Laatst gewijzigd door Lil_Davy_ : 25-12-2012 om 00:37
    You just can't live in that negative way,
    Make way for thepositive day.

Gebruiker mani's schermafbeelding

Standaard

Ik wil graag iedereen bedanken die ervoor gezorgd heeft dat het een erg leuke server is geworden.
    Alle mensen van Pure en Def Pure, Vlees en Heaven.

Ik ga geen mensen speciaal bedanken, want mijn geheugen kennende vergeet ik dan mensen die ik niet zou moeten vergeten.
    Maar de mensen die ik lief heb en waar ik lol mee heb gehad, wil ik allemaal bedanken voor het leuke spel

xxxx
    In wartime, truth is so precious that she should always be attended by a bodyguard of lies.

Gebruiker

Standaard

Mijn dank gaat allereerst uit naar Pure, VLEES en uiteraard Heaven.Voor Travian te spelen zoals het hoort. Voor klaar te staan voor elkaar. Voor gewoonweg een gezellige groep ter zijn.

Speciale dank aan Team Morpheus, zowel om zeer aangenaam te zijn, als mij door drukkere periodes te loodsen. jullie hebben het prachtig gedaan.

Dominique, ook u dien ik te bedanken voor uw inzet voor de alliantie, toen ik nog in V.P. zat. Hoewel u zichzelf fouten verwijt, kan ik zonder meer zeggen dat ik, hetzij op de .nl servers, hetzij op de .com servers, zelden zoveel welgemeende inzet heb gezien bij een alliantieleider. Ik weet dat het niet gemakkelijk is, en soms maak je verkeerde beslissingen. Maar hierover achteraf oordelen is makkelijk.
    Ik hoop van harte dat Velian hill op 100 komt te staan. Jullie verdienen het.

Een zalig kerstfeest en een interessant 2013 aan iedereen die aan deze server heeft bijgedragen.

Joris a.k.a. keltan

nlx: Aegon

Regels voor berichten