Weergegeven resultaten: 1 tot 7 van 7

Discussie: Aanval op ww met senatoren

Gebruiker

Standaard Aanval op ww met senatoren

Hallo,

Ik zag net een rapportje van een aanval op een WW dorp en toen verbaasde me wat.

Er werden 3 senatoren meegestuurd met de veeg. Alles liep dood. Senatoren zijn toch redelijk prijzig qua gs dus het lijkt me een verspilling.

Kan iemand me uitleggen waarom iemand dit zou doen als hij van te voren eigenlijk zeker weet dat zijn veeg dood zal lopen???

Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding

Standaard

Beste,

Ik weet natuurlijk niet wat het doel was van de aanvaller maar ik kan me voorstellen dat het een poging was
    om het WW over te nemen of dat de senatoren verder geen nut meer hadden voor de aanvaller en hij er vanaf wou
    om zo in plaats van senatoren kolonisten te kunnen maken.

MVG
    sledge

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

radagast
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HBS Bekijk bericht
    Hallo,

Ik zag net een rapportje van een aanval op een WW dorp en toen verbaasde me wat.

Er werden 3 senatoren meegestuurd met de veeg. Alles liep dood. Senatoren zijn toch redelijk prijzig qua gs dus het lijkt me een verspilling.

Kan iemand me uitleggen waarom iemand dit zou doen als hij van te voren eigenlijk zeker weet dat zijn veeg dood zal lopen???
    Als je geen veeg meer hebt, heb je ook nog maar weinig aan je senatoren. Daarnaast kan je misschien het WW overnemen, op het moment dat je geen troepen of minder dan 33% troepen zou verliezen op het WW

Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door radagast Bekijk bericht
    Daarnaast kan je misschien het WW overnemen, op het moment dat je geen troepen of minder dan 33% troepen zou verliezen op het WW
    Als er geen WWgebouw of residentie meer aanwezig is.

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Gebruiker Ammanurt's schermafbeelding

Standaard

Die senatoren kosten echt niks meer voor iemand in het eindspel Bovendien - ze hebben een aanvalswaarde dus je kunt ze net zo goed meesturen.
    Ammanurt, deimmerstonede, Asjemenou, Deadwood, Batsmuts. Mijn naam en dorpsnamen mogen altijd genoemd worden in rapportjes!

Met pensioen op het .nl domein vanwege T4.

Gebruiker RingRing's schermafbeelding

Standaard

Inderdaad, Toen ik mijn eindspel veeg op de nl7 was aan het bouwen, toen was een senator zeer goedkoop voor ons, doormate dat we onze eigen dorpen farmden om zo alle gs van ons acc naar het AD te laten gaan, hadden we ruim GS. Dus al in al is een senator helemaal niet duur voor een speler met +30 dorpen (uitgebouwd)
    En inderdaad, de senators hebben ook aanvalskracht, dus mischien heb je net dat laaste beetje aanvalskracht nodig om je doel te bereiken

Als kleine speler raad ik het niet aan om te doen want dan is het zeer kostelijk.

mvg ringring
    Tournament server: Linblin
    ||oud s2 - Linblin[Camorra]|| s7 - Hertog ||oud- s2 - DUNCAN ||s7- Baazie75 (Pinda)||
    CAMMORA PER SEMPRE

Gebruiker

Standaard

Oke, dan denk ik dat ik het snap.

Bedankt!

Regels voor berichten