Weergegeven resultaten: 1 tot 6 van 6

Discussie: Bouwtijd barakken correct?

Gebruiker

Standaard Bouwtijd barakken correct?

Ik heb zojuit mijn barakken van niveau 8 naar niveau 10 geupgrade en het volgende staat in de wachtrij

25 Phalanx 11:44:51 11:54 uur (alleen voor de eerst tijd)
    25 Phalanx 15:11:56 15:21 uur
    -> Duur 03:27:05. Bouwtijd op niveau 8
    25 Phalanx 17:59:51 18:09 uur
    -> Duur 02:48:55. Bouwtijd op niveau 10

Zou het niet zo moeten (en logischer zijn) dat alle bouwtijden van troepen omlaag gaan na het uitbouwen van de barakken? Anders zou ik de wachtrij niet zo lang hebben gemaakt.
    De FAQ geeft ook geen goed antwoord, alleen "In de Barakken kan infanterie worden getraind. Hoe hoger het niveau, hoe sneller de troepen worden getraind." Dit doet mijn vermoeden dat dit een fout in de code is alleen maar toenemen.

Gebruiker

Standaard

Hoi Henkie91,

Zoals je zelf al gemerkt hebt is het inderdaad zo dat de trainingstijden afhankelijk zijn van het level van je barakken.
    Dus als je de troepen aanzet op level 8 zal die tijd gehandhaafd blijven, ongeacht of je nu 5 of 500 troepen aanzet.
    Een lange wachtrij is dus niet praktisch als je barakken nog in opbouw zijn.

Met vriendelijke groet,

Tara

Gebruiker

Standaard

Maar technisch gezien is het toch helemaal niet logisch? Als ik mijn barakken upgrade zou het toch logischer zijn dat alle troepen sneller trainen omdat de barakken efficiënter werken? Lijkt meer op luie codering dan op een logische redenatie.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henkie91 Bekijk bericht
    Maar technisch gezien is het toch helemaal niet logisch? Als ik mijn barakken upgrade zou het toch logischer zijn dat alle troepen sneller trainen omdat de barakken efficiënter werken? Lijkt meer op luie codering dan op een logische redenatie.
    Op deze manier kan je wel efficienter gebruik maken van bonussen.
    Als je bv de helm der soldaten aanzet (10% sneller bouwen) en zo troepen aanklikt, hoeft je held daarna niet meer in het dorp te blijven, de troepen blijven aan die snelheid bouwen. Je kan dan ook gewoon de helm der ruiter opzetten en een wachtrij in de stallen opzetten.
    En dat geld evengoed voor het arthefact van de trainerstalenten, je kan zodra het arthefact actief is een zo lang mogelijke rij aanzetten, en daarna doorgeven aan een alliantiegenoot, de troepen blijven ook zo aan 2x snelheid bouwen.

Dus voor mijn part moet dat systeem echt niet veranderen.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door teimpz Bekijk bericht
    Op deze manier kan je wel efficienter gebruik maken van bonussen.
    Als je bv de helm der soldaten aanzet (10% sneller bouwen) en zo troepen aanklikt, hoeft je held daarna niet meer in het dorp te blijven, de troepen blijven aan die snelheid bouwen. Je kan dan ook gewoon de helm der ruiter opzetten en een wachtrij in de stallen opzetten.
    En dat geld evengoed voor het arthefact van de trainerstalenten, je kan zodra het arthefact actief is een zo lang mogelijke rij aanzetten, en daarna doorgeven aan een alliantiegenoot, de troepen blijven ook zo aan 2x snelheid bouwen.

Dus voor mijn part moet dat systeem echt niet veranderen.
    Dat is meer het misbruiken van een systeem dat niet klopt dan dat het een goed systeem is.

Gebruiker Candice's schermafbeelding

Standaard

Het systeem werkt prima hoor. Je betaald gs voor barakken level 8 en de daarbij behorende tijd voor de troepen die je klaar zet op dat level.
    Op het moment dat je level 10 aanzet en er nog troepen getraind worden uit de level 8 tijd dan zouden die troepen dus ineens sneller te maken zijn.
    Dan zou je dus ook als je barakken op level 20 staan en knups slechts een paar seconden bouwtijd hebben je al op eerdere levels die knups kunnen aanzetten, in toen nog goedkopere barakken en dan wil je ze dus krijgen met de snelheid van level 20. Lekker makkelijk he.
    Jeetje, ik bouw eerst mijn barakken tot level 15, kost minder dan level 20 en zet dan 25k. knuppels aan en jaag dan middels npc mijn barakken naar level 20 en dan komen die 25k. knuppels veel sneller. Dit zou toch bespottelijk wezen.

Regels voor berichten