Iedere keer als ik mijn held wegstuur met wat troepen om een oase of iets dergelijks te clearen, verzuipt deze aanval altijd tussen al mijn andere farmavonturen. Daarom vroeg ik me af of het mogelijk is om in het overzicht van binnenkomende en uitgaande troepen in het "Grondstoffen" tabblad van je dorp een apart kopje te maken met een de aanvallende of terugkomende held. Aanvallen zijn geel, terugkomende troepen groen, avonturen blauw, versterkingen of aanvallen op oases paars en avonturen blauw. Daarom zou een aanval of terugkomst met de held mooi zwart kunnen zijn, zie onderstaand.
Dit zou mij af en toe nogal wat zoekwerk schelen, en het is altijd makkelijk en snel te zien waar je held precies is als hij op weg is.
Wat een andere mogelijkheid zou zijn is bij het heldenoverzicht een regeltje toevoegen waar te zien is wat je held op dat moment aan het doen is, zie onderstaand.
Het doelwit is dan natuurlijk een linkje naar de locatie van het target op de map of iets dergelijks.
Ik heb geen idee hoe lastig dit is om te realiseren, maar lijkt mij wel super handig.