Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fire Hawk Bekijk bericht
Er is eens iemand geweest met een heel uitgebreide berekening omtrent aanval/verdediging van scouts.

Kan me echter niet voor de geest halen of dat de juiste topic is (zie url) en of het op T4 van toepassing is.
Ik kan me wel van vroeger herinneren dat je heel wat scouts nodig had wou je onopgemerkt blijven.
Als je dat wilt weten is het niet heel lastig uitrekenen.

Daarnaast klopt het dat er verschillen tussen zitten. Net zoals in de kosten, trainingstijd snelheid, upgrade.

Maar de intrinsieke basis waarde voor het scouten opzich ( zowel scout verdediging) zijn voor alle eenheden gelijk.

Als je mij daarna vraagt welke scouts zijn beter.....
In het begin maakt snelheid uit voor scouts, sneller is beter aangezien er nog weinig scouts ingame zijn en dit erg voordelig is voor farmen. Dit is echt een door slag gevende factor en niet kosten.
Later gaat graan gebruik meer mee spelen.

Eigenlijk houd het daar wel op aangezien je toch wel een apart scout dorp hebt voor trainen en Gs maakt nou ook weer niet zo veel uit aangezien snelheid compenseert maar is zeker wel chill, aangezien je er toch redelijk wat maakt ( plusje voor Germanen etc.)

maar dit wordt een geheel andere discussie. Hoewel ik zeker een puntje moet geven voor upgraden.